Bölüm 7 | Kim Taehyung'a Sığınmak

2.2K 284 469
                                    

BİZ GELDİK vallaha oturup aglayacagim kavustuk diye 🥹

Kavusmamizin serefine size Sacrifice'in en uzun bolumunu getirdim, umarim cokca begenirsiniz. (Biraz acele ettim duzenlerken bir hatami gorurseniz affola

Hepinizi oyle cok ozledim ki lutfen oylariniz ve yorumlarinizla benimle oldugunuzu belli edin TEPKİLERİNİZİ COK MERAK EDİYORUM 😭 (her satira yorum yapmaniza gerek, birkac tane yapsaniz bile yeter

Bolum sonunda fikirlerinizi belirtmeyi unutmayin lutfen simdi sizi daha fazla tutmadan KOCAMAN OPUYORUM 🤍

Keyifli okumalar dilerim

****Bölüm 7 | Yağmur seninle mi yağıyor?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

****
Bölüm 7 | Yağmur seninle mi yağıyor?

Gece boyunca ağır olan hava gün doğumuyla karanlıktan ve nemden sıyrılmaya başlamış, yerini ferahlatıcı bir havaya bırakmıştı. Güneşin ilk ışıkları, camı çoktan aşıp koyu iki perdenin minik boşluğundan sızmış, vitayı rahatsız etmek ister gibi tam göz kapaklarının üzerine vurmaya başlamıştı. Bakıldığında gün ne kadar vita için doğmasa da Jeon'ların şatosunda bulunan hizmetliler için çoktan doğmuştu. Jung ailesinin gelişi şatoda büyük hazırlıklara sebebiyet vermiş, çoğu kişinin erkenden güne başlamalarını sağlamıştı.

Vitanın kaşları, göz kapaklarından sızan güneş ışığı yüzünden çatılmışken huzursuzlukla bedenini kapının olduğu tarafa döndürdü. Dönüşüyle açılan beli onu rahatsız etse dahi umursamamaya çalıştı. Uyku ve uyanıklık arasında gidip geldiği o çizgide işittiği kapı sesiyle kendine gelmeye başladı ancak gözlerini aralamadı. Duyduğu adım seslerine kayıtsız kalmaya devam ettiğinde açılan perde sesini duydu. Ardından yatağa doğru yaklaşan adım seslerinin beraberinde kısık sesle kendisine seslenildiğini duydu.

"Kont Jeon."

Kendisine seslenen bedene hiçbir tepki göstermediğinde omzuna konan parmaklarla mızırdanmaya başladı. "Uyuyacağım ben." Diye huysuzlandığında, uzun zamandır kendisine hizmet eden omega çaresizlikle dudaklarını birbirine bastırdı. En kısa sürede vitayı hazırlaması gerekiyordu, böyle emredilmişti. "Ama efendim Jung ailesi birkaç saate burada olacaklar, Kontes beni özellikle yanınıza gönderdi." Diye cümlesini bitirdiğinde vita yattığı yataktan uyuşukça kalkmaya başladı.

Omegayı zor durumda bırakmak istemiyordu.

"Hepsinin canı cehenneme."  Diye sinirle mırıldandığında hizmetli omega başını aşağıya doğru eğdi. Vita için elinden gelen hiçbir şeyin olmaması her seferinde hüzünlenmesine sebebiyet veriyordu. Boğazını temizleyip doğrulduğunda, vitaya yol vermek adına yavaşça geriye doğru çekildi. Vita yataktan bacaklarını sarkıttığında yan tarafında duran bedene döndü.

"Ne yapacaksanız yapın." İsteksizce onu hazırlamalarını kabul etti.

"Küveti sizin için hazırlıyorum." Diye mırıldanıp hızla banyoya ilerlemeye başlayan omegaya görmese dahi belli belirsiz kafa salladı.

Sacrifice | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin