Gepest, Annorexia En Misbruikt

1K 31 14
                                    

Hoi ik ben Emma en heb bruin haar en ook bruine ogen. En ben 17 jaar
Het is nu zomervakantie en ik moet morgen weer naar school ik ga naar de 5e (ik heb een speciaal onderwijs omdat ik een of ander raar geheugen heb maar dat boeit nu niks)

Hoofdstuk 1
Tis 6.00 ik word wakker en sta op, ik loop naar beneden en maak alvast ontbijt. Ik loop naar de bank en zet de tv aan, er was niks leuks dus ik zette MTV aan voor muziek.
Ik pakte mijn telefoon en keek of iemand online was, Ja mijn vriendje hij heet Collin en is altijd super lief voor me, ik pak mijn tas in en ga naar boven, ik doe mijn make-up en kam mijn haar uit.
Inmiddels is het 8 uur en loop ik naar de garage en pak mijn fiets.
Ik heb een nieuwe klas en ik hoop dat het een beetje een leuke klas is, ik weet dat er 18 jongens inzitten en 5 meisjes, ik zal waarschijnlijk wel meer vrienden krijgen dan vriendinnen.
Als ik op school aankom zie ik veel nieuwe mensen.
Ik loop naar de deur en bots perongeluk tegen iemand aan ik zeg meteen Sorry maar hij keek echt heel agressief naar me ik liep gewoon door naar mijn kluisje en gooide mijn jas erin en mijn eten voor in de middag. Ik keek op mijn rooster waar ik me moest melden en zag dat het in het mentrix lokaal is, mijn mentrix heet Annemieke en ze is super lief ze snapt kinderen goed en is ook leerlingbegeleider en vertrouwenspersoon.
Ik kom binnen en ga zitten ergens achter in de klas, toen Collin me zag liep hij naar me toe hij kuste me en ging naast me zitten. Ondertussen is de rest van de klas ook al in het lokaal en stelt Annemieke voor om ons aan elkaar voor te stellen.
Ze begon bij mij:
Hoi ik ben Emma, ik ben 17 jaar en hou van longboarden.
Hoi ik ben Collin, ik ben ook 17 jaar en hou van mijn schatje. En hij kuste me weer.
Toen we de klas uitliepen had ik maar een paar namen onthouden namelijk,
Kay, Andrew, Micheal, Wesley en kevin.
Toen ik me fiets pakte om naar huis te gaan kwamen ze langs me en zeiden:
he trut rot ff op wij lopen hier dik varken..
Ze duwde me op zei en ik fietste weg.

Wat vinden jullie er tot nu toe van???

Gepest, Anorexia En MishandelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu