Ik kon vannacht echt niet slapen, ik moest constant denken aan de dingen die tegen me werden gezegd
Vettig, DIK varkentje
Dik
Dik...Ik besloot om meer te gaan sporten en minder te gaan eten dan zou ik vast wel sneller afvallen.
toen ik op school was en het eindelijk pauze was zag Collin hij zei:
Eet jij niks? - nee, ik eh.. Ben mijn brood vergeten. - wil je er een van mij? - ow nee hoor..-echt niet? - nee hoor.
Ik vond het lief dat hij mij zijn eten gaf maar ik had niet voor niets geen eten mee.
Ik ging elke ochtend vroeg op om te sporten, en elke avond vlak voor het eten ook, ik at tijdens het eten weinig als mijn ouders er waren maar als ze er niet waren dan at ik gewoon niet. Ik wou echt afvallen want als ik in de spiegel keek zag ik ook dat ik echt dik ben.
Toen ik naar school liep, mijn band was lek, en eindelijk aankwam wag ik Kay, Andrew, Micheal, Kevin en Wesley staan ik keek ze aan en Kay pakte me vast en duwde me tegen de muur.. WAAROM! Heb jij tegen Collin gezegd dat wij je zogenaamd stalken!!!!!.
Ik antwoorde niet en hij sloeg me in mijn gezicht en stopte in mijn buik ik viel neer op de grond en snakte naar adem.
Niemand was er in de buurt en ik probeerde op te staan.. Ik liep sloom naar binnen en vroeg aan de congiere of ik met de lift mog want ik kon absoluut niet traplopen op dit moment.
Toen de congiere me zag haalde hij er meteen een EHBO'er bij blijkbaar hsd ik een wond op mijn hoofd gekregen toen ik was gevallen.
Toen ik de les in kwam was de Congierge met me mee gegaan en vroeg wie hier verantwoordelijk voor was. Ik wees niemand aan, en niemand antwoorde, hij liep weg en Kevin kwam naast me zitten hij wreef met zijn hand op mijn been en ik zei dat hij moest kappen, Collin was ziek dus zat ik alleen, maar ze zorgde er altijd voor dat er wel iemand naast me zat en in de meeste gevallen was diegene ook zogenaamd zijn boeken vergeten waardoor hij met mij mee moest kijken.Wat vinden jullie tot nu toe??
JE LEEST
Gepest, Anorexia En Mishandeling
Dla nastolatkówEen normaal meisje dat al lang gepest word, ze raakt onzeker over haarzelf en start een dieet. Alleen toen liep het uit de hand, ze word mishandelt, haar hele leven slaat overhoop! Hoe loopt dit af? Gaat ze het redden of geeft ze toch maar op?