Geld En Collin

424 10 0
                                    

Josh pakte een pistool hij zette het tegen mijn nek, ik hoorde dat Jaden iemand belde, hij kwam de kamer ingelopen, als jij ons het geld niet geeft dan moeten we je straffen, dat doen we ook met je vriendinnetje hij drukte de telefoon tegen mijn oor, Collin.. Collin plss doe niet wat ze zeggen ik Jaden sneed in mijn been, Au klootzak!!!
EMMA?!!! wat doen ze met je EMMA!!
Het gaat goed ze doen niks heel ergs.
Ik moest opzeggen wat Jaden op een blaadje had geschreven.
Ik deed het expres met een andere stem zodat hij zou merken dat ik het niet vrijwillig doe.
Collin luister naar me, zorg dat je dat geld heb anders schieten ze me neer, ik heb nu ook een pistool tegen mijn hoofd.
Collin beelf stil.
Jaden pakte de telefoon weer en zei:
zie je wel behandelen haar goed.
Luister niet naar ze Collin doe het niet!!
Hij houd het pistool naast de telefoon en haald de trekker over en schiet in het dak, wat doen jullie hoor ik collin zeggen, ik zeg niks, ik ben bang dat ze echt schieten.
Dit was een waarschuwing ze leeft nu nog maar als je het geld morgen niet heb, dan is er een kans dat het verkeerd met haar afloopt.
Ik begin te schreeuwen en gillen en Jaden hangt op.
Hij gaat weer naast me zitten en Josh loopt weg.
Hij beveelt dat ik moet gaan liggen, ik deed dat maar hij kwam op me liggen en ik keek hem bang aan hij maakte mijn handboeien vast aan het bed en mijn voeten werden aan de poten van het bed vastgebonden.
Hij loopt weg.
Daarna komen er 4 mannen binnen met een pistool eentje komt naar me toe en legt het pistool in mijn nek en de andere richten op me.

Gepest, Anorexia En MishandelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu