Daar zat ik weer, ik haatte het zo erg net toen ik dacht dat ik ervan af was dat het zich niet zou herhalen gebeurde het weer.
Jaden kwam binnen en ging naast me zitten, ik negeerde hem en probeerde door te drinken.
Ik moest denken aan vroeger, toen was alles nog leuk ik kon doen wat ik wou en hoefte nergens rekening mee te houden maar.. Nu is dat anders alles wat ik doe heeft gevolgen goed of fout.
Ik dacht terug aan de tijd dat ik met een vriendje en een buurjongetje naar de vijver ging en daar probeerde kikkers te tellen of toen we tikkertje deden in het park.
Het lijkt zo ver weg, ook moest ik aan iets heel anders denken.
Aan sinterklaas, het klinkt raar maar iedereen was blij met sinterklaas, ookal was er iets gebeurt waardoor je echt niet blij kan zijn, tijdens sinterklaas was dat anders.
Jaden riep mijn naam, ik schrok op uit mijn gedachten. Waar denk je aan Emma?!
Iets het gaat je niks aan!
Trouwens waar is Collin!!
Hij antwoorde niet.
HALLOW!
Hij keek me aan en ik zag aan zijn ogen wat hij bedoelde.
NEE, ik wil hem zien
ik moest huilen Collin... hij was weg waar is hij!
In Duitsland!
Wat........ M-m-aar wwat doet hij daar?
Omdat jij wegrende moesten we Collin straffen weet je nog!
Oja... Helemaal niet aan gedacht.
Ik keek naar beneden. Ik heb die hele week niks gegeten of gedronken ik had gwn geen trek.
Twee weken later
Er werd aangebeld en ik hoorde mensen rennen in het huis.. Ik keek alleen naar beneden het boeide me niks meer wat er zou gebeuren.
Er kwam iemand binnen en rende naar me toe ik denk dat het Jaden of Martijn was.
Hij zette zijn pistool tegen mijn hoofd en trok me omhoog en duwde me de kamer uit.
Ik liep gewoon door, niet bang ofzo het boeide me toch niks meer.
Hij liep steeds sneller en ik zag politie staan, even keek ik op, maar na een tijdje boeide het me meteen niks meer.
Hij liep naar buiten ik hoorde schoten en ik keek naar beneden k was in mijn bovenbeen geschoten en ik viel op de grond.
Alles werd zwart voor mijn ogenP. o. v
CollinIk werd door de politie opgehaald uit Duitsland, ik zat in een huisje en er was niet veel bijzonders de mensen die daar ook waren werden gearresteerd en in de auto werd er mij vertelt wat er met Emma was gebeurt. Ik keek de vrouw en de man met grote ogen aan, wat zegt u?
We brengen je nu naar het ziekenhuis waar ze nu is. Ze ligt in coma en het is niet zeker dat ze het overleeft.
Bedankt voor het brengen en het inlichten.
Toen we binnenkwamen moest ik een speciaal pak aan, zodat ze niet ziek zou worden.
Toen ik haar zag schrok ik, ik zag nu pas wat er met haar haar gebeurt is en haar gezicht ik pak haar hand en voel haar vinger bewegen...............
JE LEEST
Gepest, Anorexia En Mishandeling
Teen FictionEen normaal meisje dat al lang gepest word, ze raakt onzeker over haarzelf en start een dieet. Alleen toen liep het uit de hand, ze word mishandelt, haar hele leven slaat overhoop! Hoe loopt dit af? Gaat ze het redden of geeft ze toch maar op?