Wel Of Niet Vrij

361 11 0
                                    

De mevrouw heeft de politie gebeld, de mevrouw aan de lijn zei dat ik niet weg mocht gaan, dat zou ik echt niet doen, waar zou ik heen moeten??!!
De mevrouw gaf me wat eten en nog wat drinken.
Ik was zo blij, ik zou niet meer terug hoeven naar die mongolen.
Er werd aangebeld, ik kreeg meteen weer stress, het was een vrouw van de politie ze kwam naar binnen en toen ze me zag leek het alsof ze schrok.

Hoi ik ben, Sascha.
Ik ben Emma.
Kun je mij vertellen wat er precies gebeurde?
Ehm.. Ik ben ontvoerd.. Ik vertelde haar alles, over het vuur en mijn haar, het videobellen, de messen en pistolen, het schoppen en het slaan, alles.
Ze vroeg me of ik even meeging naar het bureau om een verklaring af te leggen,en naar mijn ouders te gaan, we liepen naar buiten er kwam een grote zwarte auto hard door de straat met geblindeerde ramen, ik stond op de stoep en werd opeens de auto ingetrokken ik probeerde me ergens vast aan te pakken maar ik zag niks, Sascha pakte haar pistool en terwijl de auto wegreed met mij erin schoot ze op de auto.
In de auto zaten Martijn, Josh en Jaden, hij hield me vast ik schopte hem en sloeg hem, laat me gaan!! Jullie zijn geschift, mongolen laat me gaan!!!
Josh bond met touw mijn voeten vast en martijn maakte mijn handen vast ik probeerde alsnog los te komen, maar dat was onmogelijk het zat zo strak, ik gilde en schreeuwde om hulp in de hoop dat iemand buiten de auto het zou horen, hellaas niet.
Ik kreeg een doekje op mijn mond met dat spul waardoor je gaat slapen. Ik hield mijn adem in maar na een oaar seconden lukt dat ook niet meer.
Ik viel in slaap en werd wakker in een hele donkere kamer ik zat vast aan een kachel en ik zag verder niet veel.
De deur ging open en een man die ik nog niet kende kwam binnen hij had brood en water bij zich. Hier eet op, ehh hallow hoe dan ik zit met mijn handen vast aan de kachel!
O ja, sorry hij pakte een tafeltje en zette het daarop.

Ugh Ik kan niet eens mijn glas pakken.

Ik probeerde los te komen, het lukte met een hand ik pakte het glas en dronk het op, dat brood hoefde ik niet het zag er oud en beschimmeld uit.

Gepest, Anorexia En MishandelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu