ik keek geschrokken naar Collin, hij zag Jaden weer opstaan en Jaden rende weg.
ik keek hem achterna en zodra e muziek weer begon ging ik door met feesten.
Toen de Bruiloft voorbij was liep ik naar de auto en stapte in. Collin startte de motor en reed weg.
Collin? waar gaan we naartoe? ons huis is die kant op?!
wacht nou maar antwoorde Collin.
Oke......? ik vond het maar raar.
P.O.V.
Collin
Ik breng haar naar een hotel, dichtbij de zee met een heel groot zwembad.
het leek me leuk om haar te verassen.
Emma doe je ogen maar dicht we zijn er bijna.
okay?!! antwoorde ze.
we reden langs de rivier naar het hotel, ik parkeerde zo dicht mogelijk bij de ingang en zei:
oke doe je ogen maar open.
p.o.v.
Emma
wow, het zag er prachtig uit het was een groot hotel en het was zo mooi!!
Collin tilde me uit de auto en tilde me naar de ingang. Hij stond bij de receptie en hij kreeg de sleutel.
toen we naar boven gingen zag je een heel groot restaurant, we zochten naar onze kamer en opende de deur.
Het zag er zo mooi uit!
heel modern en een hele grote badkamer! en slaapkamer!
we gingen "slapen".
(ik weet dat daar officieel niet van " moeten staan maar ik moest ff iets verzinnen om duidelijk te maken dat ik het niet letterlijk bedoelde)
P.O.V
collin
toen ik wakker werd zag ik emma nergens ik keek om me heen en was bang dat er iets zou zijn gebeurt ook omdat Jaden gister wel erg makkelijk opgaf.
ik hoorde iets in de badkamer.
Emma?? ben je daar?
een beetje overbodige vraag was het wel maarja.
ja ik ben hierzo ik kom zo wel!
ik maakte snel een ontbijt voor haar klaar en ging in bed liggen.
toen ik haar hoorde binnenkomen reageerde ik niet.
ze zag het ontbijt staan en vulde een glas water..
wacht...wrm vult ze een glas water ik heb jus d'orange ingeschonken.!?
ik deed net alsof ik sliep zodat ik haar straks kon begroeten.
ze liep naar me toe en gooide het glas water over me heen.
w-w-wat! wrm doe je dat?! o..ik dacht dat je in slaap was gevallen antwoorde ze.
ik duwde haar op het bed en ja..............je snapt het vast wel..
een paar dagen later gingen we weer naar huis.
p.o.v.
emma
ik was blij om weer naar huis te gaan, het was wel leuk maar als ik thuis ben voelde ik me nog fijner.
een paar jaar later.....
ik ben nu 23 en we hebben 2 kinderen. Johan en Beau ze zijn allebei 2 jaar.
Collin werkt als monteur bij bussen en ik heb geen werk, soms doe ik vrijwilligerswerk maar ik heb geen echte baan.
dit was het verhaal, ik ben bezig met een nieuw verhaal het gaat over een meisje die door haar vader wordt mishandeld toen ze 10 was ging hij weg uit huis maar sinds haar vader is ingetrokken bij hun thuis loopt ze weg.
ze blijft een tijdje wonen in de buurt van school en krijgt een vriendje.........ik hoop dat jullie het een leuk verhaal gaan vinden en ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vonden!
comment, follow and share en zeg ff wat je ervan vond
trouwens bedankt voor alle lezers
byee
JE LEEST
Gepest, Anorexia En Mishandeling
Teen FictionEen normaal meisje dat al lang gepest word, ze raakt onzeker over haarzelf en start een dieet. Alleen toen liep het uit de hand, ze word mishandelt, haar hele leven slaat overhoop! Hoe loopt dit af? Gaat ze het redden of geeft ze toch maar op?