"Elismerem, szeretlek"

58 5 0
                                    

Mew

Egyfolytába azon járt az eszem hogy hogyan fogom kényeztettni Gulf-ot ha viszajönnek. A hálószobám fótelében ültem egy pohár Wiskey-vel,és kiváncsian vártam hogy Gulf milyen vágyait elégithetem majd ki.
Kb tiz perc múlva üzenetett kaptam telefonon. Megnyitván majd kiégett a szemem a látványtól. Gulf remek munkát végzett. Úgy gondoltan jútalmat érdemel igy gyorsan lekaptam magamról a púlovert,és készitettem egy fótót amit elküldtem Gulf-nak egy erótikus üzenet kiséretében.
Kb 20 perc múlva Tul és Win lépett a szóbába,de bárhogy nyújtógattam a nyakam Gulf-ot sehol se láttam. Jeges rémület fogott el,rossz érzésem lett,amit Tul szavai be is igazoltak.
Gulf eltünt,sehol se találjuk-mondta Tul.

Hogy micsoda?-kérdeztem Tul-t a kabátját két kézzel megragadva.

Tul:Engedj el Mew,azonnal mondom mi volt,tűrelem. Gulf elindult teljesíteni a küldetést,és mi a kocsiba vártuk őt. De már több mint fél óra eltelt,de ő még sehol. Kiszáltunk az aútóból és mindenhol kerestük de semmi. Gondoltuk Win-nel visszajövünk hátha jelentkezett nálad magyarázatott adva a dolgokra.

Mew:Hogy a francba tudtátok elveszteni őt,egyszerűen nem értem Gulf húsz perce küldte ezeket a képeket -mútattam meg a srácoknak a telefonom. Azt hittem minden rendben mi a fene folyik itt-temettem az arcomat a kezemve aggódva. Amikor is csörgött a készülék a kezembe,Gulf nevét kijelezve hívó félként.
Gulf?-szóltam bele reménykedve. De keserűen csalódnom kellett. A vén rohadék volt aki elmondta hogy Kanawut nála van és azt is hogy bántalmazták. Égtelen haragra gerjedtem,és büntudatom volt hogy Gulf miattam sérült meg,és közöltem vele elküldve a felvételeket,hogy nem merje őt továbbra is bántani. A következő percben a szemétláda elküldte hol tartja fogva Gulf-ot,és egyszerűen megszakította a beszélgetést. Azonnal a fiúkhoz fordultam-Gyerünk srácok hozzatok nekem fegyvert kint találkozunk a kocsinál.
Tul:Miért Mew mi történt? Meg van Gulf? Történt vele valami.
Mew:Igen történt az a vén geci elkapta őt,és megkínoztatta,induljunk azonnal,azt mondta ha nem sietek lehet addigra Gulf meg is hallhat. Jeges rémület fogott el,Tul és Win nem győzött nyugtattni. Majd láttván hogy ez nem nagyon sikerült nekik elindultak a fegyverét. Én addig a szekrénybe nyúltam előszedvén egy gólyóálló mellényt amit a zakóm alá vettem. Aztán kisétáltam a kocsihoz beszáltam és járó motorral vártam a srácokat akik másodpercekkel később érkeztek.
Mielött elindultunk Tul mellettem rám nézett és azt mondta-Tudom hogy most ideges vagy és aggódsz,de azt akarom hogy ne veszítsd el a fejed,rendben Tesó? Minden rendben lessz.
Mew: Hallottam mit mondott de nem figyeltem rá olyan dühös voltam és tehetettlen hogy azt hittem menten megfúlladok. A raktárhelyiség ahol Gulf-ot tartották fogva nem is volt olyan mesze töllünk. Arthit egyik üzletfelének területén a ravasz vén tetű láda.
Kiszáltunk az aútóból,elővettük mindhárman a fegyvert és kibiztósítottuk. Majd egymást fedezve elindultunk a raktár felé. Probáltam higgadt lenni de mikor odabentről Gulf üvöltését hallottam meg teljesen elvesztettem a fejem. Az ajtóhoz szaladva Tul kiabálásával mit sem törödve szinte kiszaggattam az ajtót a helyéből. De nem voltam felkészülve a látványra ami odabent fogadott. Gulf egy székhez volt kötözve,gyönyörű arca szana-szét volt verve véres volt,a szája felszakadva,és egy kés markolata állt ki a vállából. Beléptemkor szinte csillógó szemekkel nézett rám,majd elájult a feje úgy lógott mintha már nem élne.
Az öreg idegesen intett a két kigyúrt majomnak akik még drágán meg fognak fizetni azért mert bántották Gulf-ot. Tul és Win azonnal reagáltak a testőrök megmozdulására fegyverűket rájuk szegezve.
Tul:Nyugi köcsögök,nem ajánlom hogy megmozduljatok.

Mew:Arhit fele indultam mire Tul figyelmeztettően rámszólt- Mew légy észnél,fogjuk Gulf-ot és tünjünk a picsába. Ne csinálj hülyeséget.
Meg se hallottam mit mondott Tul. Megragadtam a segfej zakóját és ökölel az arcába vertem újra és újra amig nem éreztem az órra recsenését.

Mondom mi lessz te vén buzi,imádkozz hogy Gulf rendben legyen különben esküszöm magának hogy agyonverem. Néztem Gulf felé akit Win épp eloldozott.  Miközben Tul szemmel tartotta a két hegyomlást. Elszórúlt a szívem a láttványra miközben Win az élettelen Gulf-ot vonszólta kifele. Viszafórdúltam a kezeim között vergődő seggfejre,és kezemet a torkára tettem megszóritva azt.
Azt ajánlóm jól figyeljen,következő lessz a fórgató könyv: Soha többet nem akarom Gulf közelébe látni,és aláírja az a rohadt üzletett az Apámnak,mert ha nem az összes üzletfele a felesége és legfőképpen Apám láttni fogja a kis szeretőjével való akcióját. El tudja képzelni azt a szégyent,mert megteszem remélem megértette?-kérdeztem őt egyre erősebben szóritva a nyakát az összes haragomat beleadva.
Mew-húzta el a kezemet Tul. Megfójtod baszki. Teljesen elbórult az agyam és majdnem megöltem ő. Elengedtem őt amitől kissé megtántorodott.
Tul:Gyere Mew siessünk Gulf-nak orvos kell nagyon rosszúl nézett ki.
Mew:Gulf nevének említésére nagyjából kitisztult az agyam és ott hagyván az öreget és testőreit kisiettünk a kocsihoz. Ahol Gulf a hátsó ülésen feküdt Win mellett eszméletlenül,alig lélegezve.
Win:Igyekeznünk kell Mew .Gulf elég sok vért veszített szerintem.
Aggódva figyeltem őt pár pecig,majd felócsudva gyorsan kocsiba pattantam és megvárva hogy Tul beüljön gyorsan elindultam.Utközben a házhoz tartva felhívtam az orvosunkat aki a sérüléseinket mindig elátta,és megkértem őt hogy tartsa ezt titokba Apám elől. Mikor beértünk a házhoz,a kocsi hátsó ajtaját kinyitva a karjaimba vettem Gulf-ot,és a fiúk felé fórdultam.
Induljatok előre megnézvén tiszta-e a levegő,Apa ezt nem tudhatja meg. Tul menj nézd meg hol az Apám,Win figyeld mikor jön a doki és vezesd őt be a szobámba.
Miútán a fiúk fedeztek bevittem Gulf-ot a szobámba,és finoman az ágyra tettem. Lenézve a csupa véres ruhámra,és Gulf-ra aki meg se mozdult még mindig bórzasztón féltem,hogy elveszíthetem őt. Mellé ültem és az arcát simógattam.
Kérlek Gulf ébredj fel,azt igértem neked hogy bármit megteszek neked az ágyban. Múszály kitartanod mindjárt it a doki,Gulf nyisd ki azt a gyönyörű szép szemed.
Pár perc múlva Win viharzott be a Dokival.
Doki félretólva engem elővette a táskáját,és kinyitva azt elkezdte letisztógatni a vért Gulf arcáról majd lefertőttlenitette. Majd hátrafordulván mondta-Rendbe fog jönni,és gyors magabiztos mozdulattal kihúzta belőlle a kést lefertőtlenitve a sebet. Útána azonnal rászóritván egy hatalmas gézlapot,megkért minket hogy tartsuk meg Gulf-ot mig őt bekötözi őt alaposan. Előszedett a táskájából egy kis fiólát meg tűt és beleszúrva az üvegbe felszíva azt,beadta Gulf-nak.
Kérdő tekintetemre válaszólva azt mondta:Antibiótikum,a fiú belázasodott múszály hogy valami harcoljon a fertőzéssel. Legalább egy hétig pihennie kell,két óránként cserélni a kötést minden nap,vigyázzva ne érje víz hagyok itt antibiótikumot még amit neked kell beadni neki Mew. Az arca pár nap múlva leapad majd és magához fog térni amint lejjebb megy a láza,és nyugodj meg Mew,semmit nem fogok mondani Apádnak-mondta nekem felállva,összepakolta a táskáját kezet fogva velem elindult kifele. Az ajtóból visszafordulván odaszólt még nekem-Nyugi nagyfiú,minden rendbe lessz vele,ne aggódj-mosolygott rám.
Miútán magamra maradtam Gulf mellé feküdtem. Óvatosan hozzábújva. Rettenetesen elfáradtam az aggódalomtól,és szinte kóma szerűen elaludtam.

                                   "Igazság vagy Szerelem"Where stories live. Discover now