Befejező rész

67 8 1
                                    

Amióta eljöttem Mew-töl folyamatosan úton voltam. Először hazamentem hogy megnyugtassam a szeretteimet. Mindent elmeséltem nekik,de legfőképp azt hogy mennyire szerelmes vagyok. Beszéltem Mew-ről és hogy mindent megteszek hogy eggyütt lehessünk,és megvédhessem őt. Anya és Grace pózitivan és érdeklődve fogadták azt amit meséltem az érzéseimről és támogattak mindenben.
A neheze a kapitánnyal várt rám. Aznap épp az ajtaja előtt álltam kezem a kilincsen. Rettegtem mi lessz. Már egy hete hogy leadtuk a bizonyitékokat,és beadták  az elfogatási parancs kérelmét. Egy hete hogy nem láttam vagy beszéltem Mew-el,aki kimondhatattlanul hiányzott. Sajnos a fönök megtíltotta hogy amig a nyomozás folyik kapcsolatba kerüljek vele. Annyit tudtam csak hogy teljesen zároltattni szándékoznak a Suppasit család vagyonát,a szökés elkerülése végett.
Erőt vettem magamon,és a szerelmünk miatt teszem gondolattal,kopogás útán benyitóttam. A kapitány az asztala mögött ült és folyamatosan igen-ezett a telefon másik végén lévő félnek. Majd felnézve intett,hogy üljek le és várjak.

-Szóval akkor megvan az engedély? Fantasztikus kiterjesszük az elfogatási parancsot. A gyanusított jelenleg úgy tudjuk Phuket-ten tartozkodik. Rendben Úram,köszönöm a gyors intézkedést és segitséget. Tette le a telefont,majd rám nézett.

-Meg vannak az engedélyek,a benyújtott bizonyitékok több mint elegendőek az öreg Suppasit lakat alá helyezéséhez. Remek munkát végeztél fiam-nyujtott nekem kezett a kapitány. Aggódva fogadtam el a kézfógást,mert nem tudtam mi lesz Mew és a többiek sorsa.
A kapitány belenézett a szemembe és látott benne mindent.
-Nézd Gulf még ha az ifjabb Suppasit teljesen eggyütt is müködik velünk mindenben,sajnos akkor sem tudjuk elkerülni hogy ne kerüljön bilincs a kezére. Sajnálom-nézett rám szomorúan,mert már mindent tudott az érzéseimről Mew felé.

-Igen ezt tudom Uram. De kérem engedje meg hogy én csinálhassam. Hogy én hozhassam őt be. Könyörgöm-fogtam meg a kezét kétségbeesetten.

-Tudod hogy ezt hivatalosan nem engedhetem meg.-felelte.

Teljesen elvesztettem a reményt,mikor megpaskolta a kezem és egy apró mosoly kiséretébe azt mondta.
-De a komandos egyenruha,és maszk  allatt,nem lehet tudni igazán ki van-kacsintott egyett. Amitől olyan boldogság fogott el mintha megnyertem volna a lóttot.

-Köszönöm fönök,igérem meghálálom,és még az is áll amit megbeszéltünk az ügyésszel?-kérdeztem a kezét szorongatva. Mosolyogva húzta ki a kezét a kezeimből.

-Igen Kanawut az ügyész tartja magát a megbeszéltekhez. Ha Mew Suppasit mindenben az Apja ellen vall és bönösnek mondja magát az ellene felhozott vádakban. Akkor meglesz az egyeszség és csak a minimun 6 hónapot kell letöltenie ,azt is házi örizetben. Amit te persze meg sem közelithetsz,megértetted Gulf-fejezte be a kapitány a mondandóját megróvoan.
rámnézve.
-Úgyan ez vonatkozik a másik két emberére,Tul Pakorn és Win Metawin gyanusitotakra,csak ők a be igért fél évet egy állami fegyházban ülik le. Ennyit tudtam tenni érted Kanawut. De ezt is csak akkor ha Mew bele egyezik az alkuba és  vallomást tesz. Ezt a részét rád bízom.

Nagyon nagy szerencsém volt,hogy a kapitány ennyit segitett,de nagyon szégyeltem magam előtte. Lehajtott fejjel ültem meg se mertem szólalni.
Mig meg nem éreztem a fönök kezét a fejemen.

-Semmi baj Gulf,ne érezd rosszul magad az érzéseid miatt. Az ember nem irányithatja a szívét. Te meglátad Suppasit-ban azt amit senki,és ha szereted őt akkor biztos van benne valami jó. Tudom nem mondtam még neked. De annak ellenére hogy fiatal vagy jó érzéked van ehez a munkához,bűszke vagyok arra hogy ilyen jó munka erő van a csapatomban. Számithatsz rám,mindenben segitek amiben csak tudok. Épp ezért a barátodnál otthagytam két komplet kommandos egyenruhát,fegyvert és felszerelést. Ragaszkodott hozzá hogy ő is veled menjen. A kommandós csapat vezetőjével is beszéltem egyedül ő tudja hogy kik vagytok. A rajtaütés ma este lessz,a feladat Mew Suppasit és bandája behozatala. Minnél kevesebb sérülés a cél. Vigyázz és légy résen. Most pedig indulj,gondolom minnél hamarabb látni akarod a szerelmedet-mondta kedves mosolyal az arcán a kapitány.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 23, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

                                   "Igazság vagy Szerelem"Onde histórias criam vida. Descubra agora