Gulf
Két hét is eltelt mire teljesen rendbe jöttem, és bórzalmas büntúdatom volt hogy postára adtam a kártyát Mild-nek.Rosszúl éreztem magam Mew miatt.
Mew pedig fantasztikusan viselkedett velem,kedvesen,érzékenyen mit sem sejtve arról ki vagyok. Egyre nehezebben tudtam végezni a kútakodást,hisz napról-napra egyre jóbban szeretem őt. Így legfőbb célommá tűztem ki hogy ammenyire csak lehet kihagyjam a dolgokból Mew-t és mindent az Apjára kenhessek. Mew sűrűn elment Tul-al vagy Win-el ügyeket intézni igy volt időm kicsit nyomozgatni. Igaz nem sok mert Mew igyekezett minnél több időt mellettem tölteni,igy rendszerint hamar végzett. Ma épp a konyha felé vettem az irányt,hátha Rattan Néni-t ki tudom faggatni kicsit az öreg Suppasit-ról. Beléptem és mosolyogva köszöntöttem a csúpaszív Nénit.Csókolom Rattan Néni,zavarok?-kérdeztem derűsen.Aki hozzám fordulva mosolyal az arcán válaszolt.
Rattan Néni:Persze kedveském gyere ülj csak az asztalhoz. Éhes vagy szívem,mond miben segithetek még?-mondta készségesen. Percek múlva finom reggelit téve elém.
Gulf:.Mew elment dolgozni. Kicsit magányos vagyok,mert nem engedte hogy vele menjek. Azt mondta erősödnöm kell még-mondtam szómorú arcot vágva. Rattan Néni elfintorodott a "munka"szó hallattán,és nagyot sóhajtott.
Rattan Néni: Nem tudom a vén Suppasit meddig kényszerítí ilyen dolgokra az én drágaságomat. Mew nem ilyen életett szeretne élni látom rajta. De annak örülök,hogy legalább te itt vagy neki-tette a kezét az enyimre mosolyogva.
Gulf: Mew apja milyen ember pontosan Néni? Egyszer találkoztam vele eddig de nem volt a legszimpatikusabb.-kérdeztem a Nénit.
Rattan Néni:Hát kedveském nem tudok semmi jót mondani róla. Mew hála istenek,szinte semmit nem örokölt tőlle. Talán a külsejét,de ennyi. Mew aranyszívű,tisztelettúdó,okos srác. Míg az Apja gonosz,rosszindúlatú,kegyetlen. Mew gyerekkorában sokat szenvedett mellette,de az Anyúkájával remek kapcsolatban vannak. De az Apja korán szétválasztótta őket.
Gulf:Kiváncsian figyeltem fel a Nénire.
Miért választotta el Mew-t az Apja az anyukájától?-kérdeztem érdeklődve.A néni közelebb hajólt hozzám suttogva mondta nekem.Rattan Néni: Mew anyúkája szívbeteg,amit a Apja kihasznált Mew ellen hogy ebbe az életbe kényszeritse.
Az orvos tengerparti kötnyezetett és levegőt javasolt a jobbulása érdekében.
De nehogy azt hidd ám hogy az öreg kiengedte a kezéből a gyeplőt,csak kihasználja Mew-t hogy ő tiszta maradjon.Gulf:Elképedve hallgattam a Nénit,és én is suttogva kérdeztem őt tovább.
Ratta Néni maga már nagyon régóta dolgozik a Suppasit családnak igaz? Bólogatott szaporán mire én tovább kérdezgettem.
Bevalok magának valamit,lehet? Újabb bolintás útán folytattam.
Szeretem Mew-t és szeretném ha kiszabadithatnám őt ebből a világból.
De ahoz tudnom kéne valami olyat Mew apjárol amit felhasználhatnék ellenne. Ha érti mire célzok-mondtam neki.
Tágra nyílt szemmel nézett rám.Rattan Néni:Úgy érted hogy te egy Ren...-kezemet a szájára tettem . Úgy mondtam neki.
Gulf:Pszt-tettem az újam a szám elé elvéve a Néni szája elől. Bocsánat a tiszteletlenségért,de itt a falnak is füle van. Igen az vagyok Néni. Azért küldtek ide hogy lebuktassam a család mocskos ügyeit. De nem számítottam arra hogy Mew ilyen,és arra sem hogy beleszeretek. Ezért mindent meg akarok tenni,hogy Mew-t tisztázhassam annyi bűn alól amennyi alól csak lehet. Ha esetleg tud valamit az öregről amivel megfoghatnám,segítene nekem abban hogy megóssza velem? Kérem megakarom védeni Mew-t -néztem rá könyörögve. A Néni gyorsan körül nézett majd felállt.
Várj itt egy kicsit kedveském mindjárt jövök-mondta és elsietett. Majd pár perc múlva egy hósszúkás fekete dobozkával tért vissza,amit egy fekete szemeteszsákból húzott elő. Le tette elém ,és leült velem szemben.
Majd aggódalommal,és szeretettel a szemében kérdezte tőllem.
-Bizhatok benned úgye Gulf,tényleg jót akarsz az én drágámnak?-nézett rám reménykedve.