Arra ébredni hogy a nyakadat
csókolgassák fantasztikus érzés. De mikor erősen beleharapnak az már nem annyira.
Mi a franc?-kiáltottam fel fájdalmamban kinyitván a szemem pedig azt kellett láttnom hogy Mew fekszik mellettem .
Láttam rajta hogy nem tiszta a szeme és azt is éreztem a lehelettén hogy részeg.
Mew,minden oké?,fogtam meg a nyakam ahol belémharapot.
Igen minden-mondta Mew akadozó hangón és teljes testsúlyával rámfeküdt,bal kezével az altestembe markolva.
Mond hogy engem vártál majdnem teljesen púcéran,nagyon rossz napom volt,hallanom kell hogy te csakis te engem akarsz -mondta szinte könyörgő arcal,és keze teljesen becsúszott a boxerembe.
Jól vagy?-fogtam meg a csuklóját bár kezdtem igencsak beindulni.
Szükségem van rád,ne útasits vissza.-kezemet lefejtvén a csúklójárol csipőjével kicsit elhúzodott tőllem. Mindkét kezével az alsóm lehúzta rólam. Le se tudtam volna tagadni gerjedelmem hisz a farkam úgy pattant elő mint egy kard a hüvelyéből.
Mew a száját nyaldósva nézte mint egy éhes macska. A következő percben pedig lejjebb csúszva rajtam pózicióba helyezkedett és szájába vette hímveszőmet. Eszméletlenül jól csinálta, és a menyországban éreztem magam,szája és a nyelve munkálkodása allatt. De sajnos hamarabb élveztem el mint ahogy gondoltam az orgazmusom pedig egyszerűen fantasztikus volt.
Mew most más volt tudtam hogy történt vele valami. De most nem volt itt az ideje hogy rákérdezzek. Kanos volt és dúgás kellett neki hogy megnyugodjon. Nem, pontosabban a testem kellett neki,nem valami névtelen hímkurvájé. Hanem az egyém Gulf Kanawut-é,és én hagytam hogy ruháit leszagatva magáról szinte rám vesse magát,és megkeféljen minden lehetséges módon,mert most ez kellett neki.Keményen dúrván mindent engedtem neki,csak hogy jóbban legyen. De félre értés ne legyen minden eggyes menet iszonyat jó volt,és mindegyik végén elmentem,szóval nem panaszkodtam. Csak nem ilyen szexhez voltam szokva,és meglepett hogy ennyire élveztem. Mew remekül bírta hajnali négy volt mikor egész egyszerűen elaludt az útólsó kúrás útán. Nem értettem magam,hisz csak néztem őt haját elsimitva a szemei előll,tudtam hogy ez már nem játék. Hogy amit érzek az kötödés,még nem szerelem. De már több mint egy dúgópajti . Mikor már törödsz azzal hogy a másik jól érezze magát,és ezt a saját érzéseid elé helyezed. Gyorsan kellett cselekednem mert lehet ilyen lehetőségem többet nem lessz. Kivettem a szatyrot a dugihelyről és átnyúlva az alvó partneremen elvettem a telefonját hogy áttehessen a Sim kártyát. Múszály volt a munkára is koncentrálnom. Ha már érzelmileg komoly bajban voltam.Mew:
Iszónyat fejfájással kelltem,tiszta deja vu érzésem volt. Csak annyi külömbséggel hogy most oldalra nyúlva egy meleg tesbe fútott a kezem. Kinyitottam a szemem Gulf volt az,igyekeztem visszapörgetni az eseményeket mi történhetett. De hála istenek tisztán emlékeztem mindenre arra az undóritó öregemberre Khom Arthit-ra akivel Apám mindenáron üzletelni akart,és a lekezelő módorára. Arra hogy milyen sokat ittam,mert gyűlöltem ezeket az idióta jópofizásokat mikor azt éreztették velem milyen gyenge vagyok mert nem alázok meg mindenkit lépten-nyomon mint Apám. Emlékeztem arra is hogy Win többször is rósszalóan nézett rám a piálás miatt,hogy ő segített bejönni a szobámig. Ahova belépve búja meglepetés várt egy fantasztikusan szexi készséges férfi formájába. Kiégett voltam és elkeseredett ő pedig finom meleg és kemény,és olyan jó hogy elvesztem benne. Gulf békésen aludt pedig visszaemlékezve nem kevésszer szexeltem vele. Kezemmel végigsimitóttam a mellkhasán és megcsókoltam azt. A nyaka jóbb oldalán nem kis harapás volt ami bizony rendesen be lillult. Finoman megsimogatva adtam egy csókott oda is. A sok érintésre Gulf kinyitótta a szemét és rám nézvén elmósolyodott,és én éreztem hogy ebbe a mósolyba beleremeg a szívem.
Szia-szólt Gulf kissé rekedten,felkönyökölvén az ágyba.
Szia-köszöntem vissza.
Elég rekedt a hangod,hozzasak egy meleg mézes teát.
Gulf nevetve rázta a fejét,és közelebb húzodott hozzám egy csókott adván.
A tea nem segítene hisz miattad rekedtem be a sorozatos orgazmusok közbeni kiabálás,és heves nyögések tették ezt a hangommal.
De megnyúgodhatsz minden percét imádtam-vigyorgott Gulf rám vidáman.
Tényleg?-kérdeztem vissza.
Nem voltam túl dúrva?-mútattam a nyakán lévő sebbre.
Gulf egyre közelebb húzodott hozzám.
Tényleg. Maradéktalanul elégedett és kielégült vagyok,bár kicsit más volt most. De éreztem hogy most erre volt szükséged,és én abszólut partner voltam benne. Meg nyúgodhatsz minden oké,és ez fogta megta meg a nyakát.
Harci sérülés,egy vad szexhábórúban-kuncogott Gulf a fejét a melkhassamra fektettve.
Mosolyogva karoltam át őt még mindig kicsit zavartan.
De most én kérdezek-nézett fel rám el komolyodva.
Veled minden oké? Eléggé rosszúl néztél ki tegnap. Valami baj volt a találkozó allatt,Tul említette hogy valami terjesztési dolog miatt volt tárgyalásod.
Magam is elkomolyodva válaszóltam-
Sok minden van még amit nem értesz-csókolt Mew homlókon elkomorodva.
Nem szeretek ezzekkel az "Öregekkel"találkozni,üzletelni. Ők egész mások mint a mi kórosztályunk és a generációs külömbség hatalmas szakadékként lép fel. Álltalában Apám szokta ezeket intézni de most helyetesítenem kellett őt az elútazása miatt. Ezek a vének bórzasztóan túdálékos személyek bósszantóak és röghöz köttötek. Nekik minden fehér vagy fekete,nincs áttmenet bocsánat vagy megértés. Ha náluk hibázol,véged van egy csöpp esély nélkül hogy megvédhezd magad. Lelkileg leszívott,kimerített ez a találkozó,ne haragudj hogy rajtad vezettem le és tárgyként bántam veled-csókolt meg Mew finoman érzékien amibe épp belelendültünk volna. Mikor is Tul hangja zavarta meg a pillanatott,amit vad kopogás folytatott az ajtón.
Bemennék skacok,szóval takarjátok el a micsódátok,mert nem akarok lelki sérülést szenvedni a látványtól.
Mósolyogva váltunk szét a heves csókból,mire Tul belépett a szobába eltakarván a szemét a kezével.
Elvehetem a kezem,eltakartattok mindent amit kell?-kérdezte.
Nyugodtan te barom-mondta Mew neki vidáman.
Tul végre ránk nézett,és persze a tekintette rögtön a nyakamra tévedt.
Mi a jó francot csináltál te ezzel a jó emberrel,kiharaptál a nyakábol egy darabot? Te vadállat.
Mew villámló szemekkel nézett Tul-ra én meg a válla mögé bújva nevettem.
Csak ezért jöttél,hogy zaklass minket? Mert ha igen akkor már mehetsz is.
Sajnos nem csak ezért jöttem sértödékeny barátom.
Apád most telefonált,hogy fél óra múlva menj ki érte a reptérre.
Amint Mew meghallotta a hírt hirtelen elsápadt és siettve felkelt az ágyból. Azonnal magára kapkodva a ruháit.
Mew-szóltam oda neki. Nem zuhanyzol le előtte?
De ő meg se hallotta a hangom és eltünt a mosdóba
Értettlenül ültem az ágyon mire Tul megszólalt.
Mew retteg az apjától,gyerekkóra óta sanyargatja őt. Soha nem jó neki semmi amit csinál. Mew az üzletet sem akarta átvenni csak azért ment bele hogy az édesanyja aki Phuketen él nyugodt körülmények között éljen.
Az öreg pontosan tudta ezt és megzsarolta őt a mamájával. Mew pedig mást nem tehetett belement a dologba.
Mindig ilyen lessz ha az Apja kerül szóba vagy ne adj isten meg is jelenik.
Miért nem itt lakik ő is?-kérdeztem miközben a takaró allatt belebújtam a boxerembe. Majd felállva fellvettem egy pólót és egy farmert.
Nem,ő is Phuket-en tartózkodik javarészt Mew édesanyjával. Mew szerint szemmel tartja őt.
Következő percben kivágodott a mósdó ajtaja és Mew viharzott ki rajta,felkapván a fotelról a kabátját,kulcsot,és elindult az ajtó felé. Mezitláb.
Mew-nem figyelt.
Mew baszki nincs rajtad cípő-kiáltott rá Tul.
Mew összerezent a kiabálásra és visszafordult. Annyira megsajnáltam őt, tanácstalanul forgolodott nyilván a cipőjét kereste.
Elvettem a lábbelijét az ágy mellől és odamentem hozzá megérintvén a vállátt. Mew zavartam nézett rám és a kezemben lévő cipőre majd az ágyhoz sétált velem és hagyta hogy a lábára segitsem azt. Rám nézett és megsimogatva az arcom,azt mondta-Sajnálom egyedül Apám az az ember aki miatt igy viselkedem.
Semmi baj-fogtam meg a kezét és lágyan belecsókoltam.
Finoman elmosolyodott.
Van kedved velem jönni?-kérdezte.
Sokkal jóbban érezném tőle magam.
Rendben,elkisérlek. Kimentünk a kocsihoz és elindultunk ki a reptérre.
Épp időbe értünk oda,Mew Apja épp kifele jött két termetes testőrrel az oldalán. Mew tisztelettel meghajolt előtte,de épp mikor felegyenesedett volna az Apja egy hatalmas pofont kevert le neki. Oda akartam menni hogy rászóljak,vagy tegyek valamit,de Tul megfogta a karom.
Meg ne mondulj-suttogta a füllembe. Csak még többet ártasz neki. Maradj nyugton.
Mew Apja ráüvöltött szegényre.
Mikor fogom megélni végre,hogy nem hozol rám szégyent?
Az Arthit család feje egyáltalán nem volt veled elégedett,azt mondta úgy érezte egyáltalán nem is érdekelt téged amit mondott. Rád biztam ezt az üzletett,és te. veszélyeztetted ezt,emelte megint ütésre a kezét az öreg.
Bocsánat apa- hajolt meg mélyen Mew
A szívem szakadt meg érte. Tul erősebben szórítótta a karom mert érezte a feszültségem.
Igérem helyre hozom tudom hogy Khom Úr nagyon szereti a minőségi Wiski-t. Küldetek neki egy ládával,és mindenféleképpen kiengesztelem rendben?-kérdezte Mew viszafójtott hangon.
Az Apja elment Mew mellett még csak válaszra sem méltattva őt. Kezeim ökölbe szórultak. Mikor mellém és Tul mellé ért megvetően rámnézett majd hátrafordult Mew-hez úgy kérdezte őt. Az újjabb hímringyód?-mútatott rám. Legszivesebben ott helyben megfojtottam volna őt.
Mew előre lépett pont elém álva.
Ő itt Gulf megtámadtak, és megmentette az életem. Felvettem magam mellé,testőrnek.
Mew apja hangosan felnevetett.
Értem-mondta gúnyosan.
De azért azt gondolod hogy elhiszem hogy nem dugod?
Most már nem tudtam csöndbe maradni és Mew-t félre tólva az Apja elé álltam. Kezeim összetéve meghajóltam,úgy mondtam.
Gulf Kanawut vagyok Uram és nem egyszerűen dugok a fiával,hanem szerelmes vagyok belé.
Hat szempár meredt rám döbbenten.
Értem-mondta az öreg Suppasit. Majd Mew felé fordult.
Rendben ha megkötöd az üzletet Arthit-tal a kis fiúcskád maradhat. De ha nem teszel igy gondoskodom róla hogy a föld felszinéről is eltörlödjön. Világos voltam?-kérdezte.
Mew még mindig tátott szájal meredt rám,és csak bólogatni tudott az Apjának.
Aki megvető legyintéssel ott hagyott minket. Miútán beszáltak Mew felém fordult,tudtam hogy elvetettem a súlykot de nem hagyhattam hogy igy beszéljenek vele.
Te tényleg azt mondtad az apának hogy szeretsz engem?-kérdezte Mew elképedve.
Bocsánat Mew nem akartam beleavatkozni,csak rosszul esett hogy így bánik veled.
Mew csalódott arcal nézett rám.
Szóval nem gondoltad komolyan amit mondtál,igaz?-kérdezte.
Miért te szeretsz engem mikor még csak három napja ismerjük egymást?
Mew szomorú szemekkel nézett rám.
Nem,igazad van. Elmenvén mellettem a kocsihoz indult.
Nem értettem hogy mi a baja a válaszommal,igy megrázva a fejem útána és Tul útán indultam. Haza fele síri csend volt az aútóban. Mew csak akkor szólalt meg mikor befordultunk a ház udvarába.
Tul szerezd meg a legdrágább Wiskit a vén fasznak,és nézz útána van-e valami takargatni valója. Megértetted?-kérdezte. Mew arca teljesen zárkozott volt,szinte rá se ismertem.
Mew a kilincsre tette a kezét hogy kiszáljon,de visszafordult.
Gulf-nak pedig készítesd elő a Win melletti szóbát. Mew az ajtót becsappva beviharzott a házba. Nem értettem hogy mi történt,de azt tisztán éreztem hogy Mew haragszik rám. Hisz eddig az ő szobájába aludtam mióta itt voltam,most pedig kitett onnan hirten. Bórzasztóan szar kedvem volt miközben Tul-al a házba mentünk.
Gyere Kanawut-nyitott be egy ajton a szóba nagy volt és minden volt benne. Csak egy valami nem,Mew.
Tessék rendezkedj be,ha kell valami szólj-mondta Tul,és elindult kifele.
Tul-szóltam útána.
Igen?-fórdult meg várakozva hogy mit akarok.
Meg akartam kérdezni Mew miért haragszik rám,és miért rakott ki a szóbájábol.
De nem mertem. Talán jóbb is igy,hisz igy a munkámra tudok koncentrálni,nem szól közbe Mew csókja,illata,teste. Ó istenem az a fantasztikus test. Már most hiányzott. Nem Kanawut,szedd össze magad. Ráztam meg a fejem hogy kitisztuljon.
Semmi,bocs Tul hogy feltartalak. Kösz a szép szobát,jó éjt. Megvártam míg Tul kimegy,és becsúktam az ajtót útána majd zuhanyzás nélkül lefeküdtem.
Tul:Gulf-tol távózva olyan érzésem volt hogy Kanawut igazat mondott amikor a fönök Apjának azt mondta szereti őt,csak még ő maga sem tudja.
Elindúltam megkeresni Mew-t,és meg is találltam a lenti bárszóbába.
Szia-köszöntem rá,és melléültem.
Jól vagy Tesó?-kérdeztem őt bár amilyen szarúl nézett ki tuti nem volt jól.
Túléllem. Tudod hogy mindig . Apa ilyen kiszivja az emberből az erőt-sohajtotta egy pohár Wiskit szopogatva.
Az égnem emeltem a szemem,és horkantottam eggyett.
Én nem Apádra,hanem Gulf-ra gondoltam-mondtam neki.
Mi van vele?-Mew arca olyan merev volt mint egy szobor
Még hogy mi van vele?-kérdeztem elképedve.
Két napig szét dugtad a srácot,oda voltál érte,szinte pasidként pompáztál vele ellöttünk. Most meg számüzöd a szobádból? Baszki Mew ovis korunk óta ismerlek. Te belezúgtál ebbe a srácba. Akkor meg most miért lököd el magadtól?-kérdeztem nagyot csapva a púltra.
Azt mondta hogy szeret,hát nem érted? Apám ellött. Aztán meg visszavonta,csak úgy mondta hazudott hogy viszavágjon Apának. Baszki én meg elhittem.-kiálltotta Mew elkeseredetten.
Igazad van-temette a fejét a kezeibe Mew. Tényleg beleszerettem basszus. De mikor és miért? Miért pont ő Tul?-kapaszkodott bele a pulcsimba két kézel Mew megrángatván engem nyilván választ várva.
Halvány fingom sincs haver,de ha igy érzel miért üzted ki őt a szobádból?
Te tényleg ilyen hülye vagy Tul? Azért mert nem tudhatja meg mit érzek.
Mert ő nem szeret,te idióta-órditotta Mew az arcomba.