Mikor felébredtem már valószinüleg este lehetett mert sötét szürödött be az ablakból. Egyedül voltam a az ágyban és körülnézvén rájöttem a szobában is. Gyorsan kaptam az alkalmom és hívtam a telefonom az egyetlet számot"Anya" néven ami el volt mentve.
Gulf-szólt bele Mild izgatóttan. Minden oké aggódtam érted.
Villámgyorsan lenyugtattva Mildet elmondtam neki hogy bent vagyok és Mew bizalmába férkőztem .
A következő percben Mild azt kérdezte-Honnan telefonálsz? Miért suttogsz?
Mew hálószobájából beszélek azért suttogok bármelyik percbe visszajöhet.
Mit keresel te kóra reggel nála? Várjunk csak Gulf baszus már ilyen hamar le is feküdtél vele? Elment a maradék józan eszed?
Először is az én dolgom hogy eggyütt voltam-e vele vagy sem. A másik pedig nyugi kézben tartom a dolgokat,ne aggódj-mondtam Mild-nek.
Ha te mondod,viszont a fönök sms-t írt hogy találkoznod kell valahogy ma velem át kell adnom neked valamit a feladatod teljesítéséhez.
Vadul gondolkodtam,hogy oldjam meg a találkát-és azt mondtam Mild-nek találkozzunk az egyik közeli kávézóba,de ne ő jöjjön hanem adja át a cuccot a húgomnak benne az instrukciókkal.
Épp hogy sikerült letenem a telefont,mikor Mew belépett a szobába,kezében egy tálcával rajta pedig egy igazi terűlt-terűlj asztalkával.
A szóba azonnal megtelt szexuális feszültségel. Főlleg mikor ránéztem imádnivalóan mosolygó arcára.
Jó reggelt -hajólt oda hozzám egy csókra miútán lettette a reggelit a lábamra.
Nem szoktam ám minden éjszakai vendégemnek reggelit vinni az ágyba csak hogy tudd.
De te máss vagy csak hogy tudd-két keze között tartva az arcom hevesen lesmárolt.
Majd rámvigyorogva közölte-fantasztikus volt a tegnapi teljesitményed,majd leült mellém az ágyra és a szájába vett egy szem epret és egy csókot váltva átadta nekem.
Siess gyorsan reggelizz meg,tegnap nem sikerült csak az ágybéli képeségeidet fellmérnem. Amiben bevallom őszintén első helyen végzel az eddigi szeretőim közül. De ma leteszteljük a harci tudásod, szóval magadra hagylak mert ha maradok érzem megint leteperlek és sajnos sok dolgom lessz ma-nézett végig móhon a felsőtestemen. Majd magabiztos szexi járásával kisétállt otthagyva engem a reggelivel.
Szóval teszt lessz-gondolkodtam magamban egy piritost majszólva.
Ha fel akarja mérni a képességeimet(bár az ágyban tőkéletesn elégedett velem)vigyorodtam el akkor számol velem mint emberével. Igy nyilván tudni akarja magával vihet-e pl üzletkötésekhez. Miútán degeszre ettem magam a pompás ételekkel. Elmentem zuhanyozni majd azon gondolkodtam mit is vegyek fel,miközben ott álltam egy szál törölközöben. Ismét Mew lépett be a szobába éhesen végignézve rajtam. Oda sétált hozzám kezében két nagy szatyorral amit a kezembe nyomott. Mikor kérdőn néztem rá mosolyogva válaszólt.
A tieid,ruhák,boxer zoknik pipere cuccok. Mivel tegnap óta itt vagy gondoltam csak az a ruha van nállad ami rajtad volt,és mivel éjszaka sikeresen lecsekkoltam a méreteidet-csúsztatta egyre feljebb a kezét a combomon a törölköző allatt. Igy könnyű volt beszerezni ezeket. Mielőtt feljútott volna az ágyékomhoz visszahúzta a kezét.
Csalódott arcomat láttván édesen elmosolyodott.
Tudod hogy nem tudnánk befejezni most ha belekezdenénk-közelebb jött hozzám kezét a tarkomra téve közelebb húzott magához homlokát az enyémhez nyomván.
Nyugi,te többet érdemelsz mint egy gyors numerát,alaposan ki akarlak majd élvezni,csókolt homlokon.
De csak este,most öltöz fel felmérjük a képességeidet az edzőterembe.
Kint várlak mert félek,nem bírok magamal ha a törölkőzö lekerül rólad-húzkodta a szélét játékosan meg.
Majd megfordult és az ajtó felé ment-kint várlak fordult vissza.
Hihetettlen mennyire be tudott inditani Mew,tegnap este szexeltünk és már most majd megörültem mikor hozzám ért. Még sose voltam senkiért se ilyen gyorsan oda. Gyorsan felöltöztem,minden ruha pont jó volt rám,és ha nem az lenne a feladatom hogy ellene kémkedjek most elérzékenyedtem volna ettől a kedvességtől.
Mew az ajtó ellött várt és mondta hogy kövessem őt. Eggyütt sétáltunk az edzőterembe ahol Tul és Win várt.
Oké-fordult felém Mew kezdjük.
Tul-szólt oda neki .Gyere.
Gulf gyerünk mútasd meg mit tudsz.
Tul elindul a terem közepe fele,ahogy én is. Tul kb akkora volt mint én viszont volt köztünk legalább 20kg külömbség. Én vékonyabb szálkásabb izomzattal rendelkezdtem,ő viszont tömör dúrvább testalkattal. Igy éreztem trükköznöm kell gyorsnak lennem és pontosnak. Mert biztos voltam benne hogy az ő ütései kemények és veszélyesek. Tul jobb kézel az arcom fele ütött ami elől gyorsan kitértem. Gyorsan kellett gondolkodnom egy lépéssel elötte és szerencsémre elég jó voltam közelharcban. Így elkaptam Tul felém csapó karját lábamat előrébb helyeztem az övénél,és a dereka feléhajólva átdobtam őt a vállamon. Tul teste nagyott csattant a földön,én pedig fellette lihegtem alig kapva levegőt mert ez az állat kurva nehéz volt.
Hirtelen hangos kacajt és tapsolást hallottam a hátam mögül. Mew volt az, aki térdét csapkodva nevetett mint egy gyerek.
Ez az Gulf szuper vagy.
Tul nem hiszem el hogy kétvállra fektettek te szuper harcos-mondta Mew nevetve.
Tul boszankodva tápászkodott fel a földröl,én pedig kezet nyújtottam neki,amit ő előbb kicsit bosszankodva majd önmagán nevetve fogadott el.
Miútán felállt,rám nézett-Rendben haver méltó párja vagy ennek a vigyórkirálynak mútattot hátra Mew felé.
Kivitad az elismerésem,hogy igy le tudtál alázni engem,kezet rá. Nyújtotta a kezét felém én pedig kezett ráztam vele. Mew átkarolta a haverka vállátt a másikkat pedig Win-en.
Ők a legjobb barátaim,a testvéreim meghallnánk egymásért Gulf,úgy tünik alkalmas vagy a munkára.
De kérdés szeretnél-e közénk tartózni rajtad múlik?-kérdezte tőllem.
Igen közétek akarok tartozni,remélem hasznomat veszítek,bármiről is legyen szó. A három vigyórgó pasira néztem és arra gondoltam mennyire szivesen lennék tényleg a barátjuk,főlleg a középen állónak aki már most egyre fontosabb volt számómra. Életemben először sajnáltam hogy zsarú vagyok.
Ó Mew hirtelen eszembe jútott hogy találkoznom kell a húgommal,tudod reggel a telefon.
Ó igen emlékszem-nézett rám Mew.
Persze hogy elmehetsz a fönököd vagyok nem a börtön őröd. Akarod hogy elvigyelek?-sétált oda hozzám és ott a fiúk előtt megcsókolt. Mikor zavartan el akartam tólni ő átkarolt és rájuk nézett.
Nyugi Gulf a srácok tudják mi van köztünk.-és tényleg mindketten ostobán vigyorogtak.
Bizony Mew még sose volt egy pasijárt sem ennyire oda mint érted-mondta Tul.
Nem kösz nem kell elvined nem akarok zavarni,azt mondtad sok dolgod van-mosolyogtam Mew-re,mert nem akartam hogy találkozon a húgommal. Fogalmam sem volt mi lessz ennek az ügynek a vége nem keverhettem bele a családomat.
Igaza van Gulf-nak Mew ma Apád hívni fog és ha nem fogadod a telefonhivását tudod hogy milyen dühös lessz.
Értettlen arcom magyarázatra szórult Mew számára.
Apa Phuketen van üzleti úton,új társakat talált a terjesztéshez,és fel kell vennem ha hiv mert beszámolot vár az itteni dolgokról.
Értem bólogattam-egyből vágtam milyen "terjesztesre" gondol.
Oksa akkor gyorsan elindulok hogy minnél hamarabb visszajöhessek.
Gulf-szólt Mew útánam.
Visszafordúltam és a jó reflexeimnek köszönhetően elkaptam a felém repülő kulcs csómot.
Vidd el az egyik kocsit,és vigyázz magadra-mondta Mew. Istenem ez a pasi miért viselkedik ilyen édesen,miért nem agresszivebb bunkobb.
Kint a garázsban a kulcs riasztója egy koromfekete Bentley-hez vezetett,amibe vigyorogva ültem be. Hihetettlenül szuper volt vezetni egy ilyen luxus verdát,húszperc allatt odaértem a gyors kocsinak köszönhetően. Gyorsan bementem a kávézóba ahol a húgom mosolyogva integetett nekem.
Rendeltem neked egy finom Lattet a kedvencedet,minden rendben jól vagy?-kérdezte.
Leültem vele szembe-siettnem kell Grace Mild küldött nekem valamit úgye?
Grace lemondó arckifejezéssel nézett rám és az asztal alól előhúzott egy apró kis szatyrot.
Tessék itt van-mondta.
Elvettem tőlle és belenyúlva egy apró sim-kártya volt benne mellette egy kis pappira az írva "Ez egy másóló sim kártya, Mew mobil telefonjába helyezd be az ővé helyett,így minden adatott megkapunk a telefonjáról"-Mild.
Visszatéve a dolgokat a szatyortba,gyorsan megittam a kávém es homlokon csókolva a húgomat kimentem a kávézóból a tesom elképedt arcáttol kisérve. Be a kocsiba indulva vissza Mew-hez. Fúra mód már a nevére gondolván elmosolyodtam.
Behajtván az erőd udvarába,siettem be a házba,ahol a nappaliba egyből Tul-ba ütköztem.
Hali Torpedo,hova sietsz ennyire?-kérdezte a mellkasomra téve a kezét hogy megállitson.
Bocsánat-válaszoltam pedig alig vártam hogy lássam Mew-t.
Ó ami drága Fönökünket akarod láttni,találkája van, Win elkisérte. De nem tart sokáig nyugi.
Értem-mondtam csalodottan. De úgyan akkor kiváncsian kérdeztem.
Milyen találkozóról van szó ha szabad kérdeznem?
Az Arthit család fejével találkozik ,akiknek szeretnénk a terűletükön terjeszteni.
Értem köszi,ha lehetne lepihennék egy kicsit mert nagyon megfájdult a karom valószinüleg nem tett jót neki hogy reggel úgy megterheltem veled.
Persze-vigyorgott rám Tul.
Ok,csak nem tudom hogy hol feküdhetek le.Mew nem mútattott még szobát eddig.
Tul most már teli szájjal nevetve karolt magához.
Te kis butus még hogy nem tudod hol a helyed gyere megmútattom,és oda vezetett Mew hálószóbája elé.
Értettlenül néztem fel rá.
Ő pedig fejét rázva mondta-hát Mew a saját szobájába szánta a helyed azt hittem az éjszaka megmútatta neked a szándékait feléd.
Eddig nehéz volt engem zavarba hozni,de ebben a házban már számtalanszór sikerült.
Gyorsan bementem az ajton a szobába égő arccal Tul hangos kacajától kisérve. Eldugtam a kis szatyrot,és ledöltem az ágyra levetköztem,csak egy boxert hagytam magamon. Piszok melegem volt és nagyon lüktetett a karom is. Csak egy kicsit le akartam dölni,de amint letettem a fejem éreztem hogy leragad a szemem az álmosságtól,és mély álomba merültem.