Ran ve Rindou bakış açısı
-Genel evin burası olduğuna Eminmisin abi?_Her halde beni kendin gibi salak zannettin rin
-hih sende bendeki aklın yarısı olsaydı sikine harcadığın paranın yarısıyla ülkeyi satın alırdık farkındamısın?
-asıl sen bana diyen vak asosyal nerdeyse sağ eliyle evlenmiş kardeşim benim.
-ha haftada bir neyine yetmiyor lan.
-seninkenden daha büyük olan sikime tabiki bu koca oğlanı zaptetmek zor ufaklik her neyse gelmişken kendimde bir kaç şey almayı düşünüyorum.
-sen cidden aklınmıyorsun değilmi?
Ran cevap vermemişti sadece hifif bir piç sırıtışıyla etrafadaki orusbulara bakıyordu . Bense etraftaki görevli birini arıyordum .
-Hoş geldiniz efendi-samalar size nasıl yardımcı olabilirim .
- Patronunuz souhi görmeye geldik onan Hanitani kardeşler dersen o anlar
- Tabi efendim siz lütfen şöyle geçin ben hemen haber verip geleceğim.
Ran ve Rindou kızın gösterdiği yere doğru ilerledi koltuğa geçtiklerinde koltuğun olduğu yere bir dansçı gelip dans etmeyi başladı
Bir kaç dakika sonra Rindou nün gözü kapıdan içeri giren eli kolu dolu ufak bir gördü . Bedeni cidden ufak duruyordu ama büyük göğüsleri ve dolgun bir kalçası vardı büyük ihtimal lolin dir tamda mikey göreydi .
Ran o koltukta bırakılıp kızın yanına geldim kafasına bana doğru kaldırmak için çok uğraşıyor gibi görünüyordu ufaklik çok tatlıydı.
- Hey güzel ufaklık adın ne senin .
-ah şey üzgünüm ama şahsi müşterilerim haricinde diğer müşterilerle konuşmam yasak size değerli yardımcı olacaktır.
Deyip kız arkasını dönüp gidiyordu. Bu lanet sürtük kendini ne zannediyordu ki .
-OY sen kendini ne zannediyorsun ha .
-ah pardon bay rindou ufaklığın kusruna bakmayin sizi tanımayınca böyle bir tepki verdi özür dileriz .
-Hm iyi bir seçim rindou patron bunu sevecektir bunu seçiyoruz 1 gecelik eğer Sano manjiro beğenirse sizinle bir kontrat imzalar.
-ah üzgünüm ama bu ufaklık en fazlan 1 hafta dışarda durmasına müsade ediyoruz .
- a oylemi o zaman bunu pantronla bizzat konuşmak istersiniz o zaman değilmi?
Ran adamla götün yiyorsa vermesene bakışları atıyordu souhi 'nin tırstığı belliydi
-tamam efendim oy ufaklik sen git hazırlan
-t tamam efendim
Kız yanımızdan uzaklaşırken bizde tekrar ilk oturduğumuz koltuğa geçmiştik Ran kucağındaki fahişeyle yiyişirken bende telefonuma bakıyordum. Bi 15 dakika sonra kız geri dönmüştü
Kızı özellikle böyle süsledikleri belliydi muhtemelen çünkü yarın sabah kafasına sıkıcaklardı.
En sonunda ufaklik ben ran ve ranin yiyistigi kizla ana bonten evine doğrü yola konulmuştuk .
Evet 2ci bölüm de geldi Heheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BONTEN:ÖZÜR HEDİYESİ
FanficRan ve Rindou kardeşler üyesi oldukları çetede bir hata yaparlar ve bu hatanın ardından canları korumak amaçlı patronlarına hediye vermek ister ...