Ai 'nin bakış açısı
Arabada daha önce merkezden tanıdığım Diana ile birlikte muhabbet ederek gelmiştim anladığım kadar beni patronları için almışlardı anlaşmam şimdilik 1 gecelikti ama olsun eğer adam beni beğenirse bende digerleri gibi dışarda kalmış olacaktım daha önce hiç genelevin dışına çıkmamıştım .Ama Diana 'nın bakışlarında sanki korkmuş gibi duruyordu . Ben genede pozitif düşünüyordum, sonuç olarak adam Diana'nın anlaştığına göre 1.65 boylarında cılız bir adam böyle adamların aletleri fazla büyükte olmuyordu geceyi atlatil sabah ağrısız etrafı gezmek istiyordum. Hem zenginse belki bana yeni kıyafetler alir şu son çıkan son bahar koleksiyonundan herkes çok bahsediyorlardı.
Araba yavaşça malikanenin önünde durdu itiraf etmeliydim etkileciydi ama sade bir şekilde daha şaşalılarınıda görmüştüm sonuç olarak . Önde bizi getiren 2li ardından ben ve Diana malikaneden içeri girdik . Bizi girişteki büyük görkemli koridordan geçirip büyük bir salona getirmişlerdir burada dışı gibi sade soft renklerle döşenmişti.
Diana yı koltukta oturtup, benimle bodrum katına indiler.
-sen burda bekle ufaklık bir adını seslenince gel (ran)
-oy sen bize ismini söylemiştin hadi sıkıyorsa şimdi söyleme (rindou)
Adam sankı söylemesende seni önce ben siksem bakışları atıyordu.
-Ai efendim .
- Hay ai chan adını bağırdımda gel tamamı (ran)
Ben daha tamam bile demeden kapıyı suratima kapatmişlardı
Ran ve Rindou bakış açısı
Kızı kapıda bıraktık tan sonra içeri yavaş adımlarla ilerledik ikimizdede hala büyük bir göt korkusu vardı
İçerde bizi deli gibi her zamanki sırıtmasıyla karşılayan sanzu ve sadece mikey vardı.
-2 Dakkika daha gecikseydiniz şuan kafanız gövdenizden kopmuş olacaktı. (Mikey)
Saatine bakıp söylemişti bunu
- merak etme patron sana hatağımızı teli ettirmek için ufak bir hediye getirdik . Beğeneceğin bir hediye değilim rindou?(ran)
-evet patron tam seninlik bir şey bulduk .(rinou)
- ne o bu ufak ama benim sevdiceğim hediye.?( mikey)
-Aİ İÇERİ GEL (ran)
Mikey in bakış açısı
Ran seslenmesiyle içeri ufak bi kız girdi kız bir 1.50 zayıf bembeyaz hiç güneş görememiş gibi bir tene sahipti. Gerçi bi umut bana dorayaki almışlardır diye düşünmüştüm o daha iyidi . Saten şu anlık haitanilerin gözlerindeki korku yetipte artmıştı onlarla uğraşmayacaktim.Kızın üstünde çoğu yerini açık bırakan bir dansöz kıyafeti vardı . Çekici
-çıkın siz kız kalsın.
Aİ 'nin bakış açısı
Şuan odadaki herkes çıkarken ben o cılız adamla kalmıştım .
Kendi oturduğu koltukta iyice yayılarak genişledi. Ellerini kaldırarak gel işareti yaptı
Bende yüzümde hafif bir tebessümle yanina gidip kucağına sürtünerek oturdum
-yaramaz bir kızmısın ?
-uslu durmamımı tercih ederdiniz efendim
Dediğime gülüp ellerini vücudumda gezdiriyor du en son boğazımdan çeneme geçip sıkmaya başlamıştı ben şimdi öpecek diye beklerken o daha fazla sıkıyordu artık dişlerimim kırılcağını düşünürken geri bıraktı ben şok içinde çenami sıvazlarken bana gözlerini sıkarak bakıyordu.
-çok zayifsin yarın sabaha sağa çıkamayacaksın.
Yeter bu bölümü 5 defa yazdım wattpat küfretirme beni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BONTEN:ÖZÜR HEDİYESİ
FanfictionRan ve Rindou kardeşler üyesi oldukları çetede bir hata yaparlar ve bu hatanın ardından canları korumak amaçlı patronlarına hediye vermek ister ...