Boş oda da bekliyordum ortalama 30 dk ama ne gelen neden bana seslenen vardi artık sıkılmaya başlamıştım bekle bekle bir yere kadardi bana sabahı göremeyecegimi söylemişti ardından da bi görevli çağırıp beni bu odaya kapattırmıştı.
Sıkılmaktan sıkılmıştım daha fazla dayanamayıp ayağa kalkıp banyoya gittim daha gelmiyecek gibiydi bende ufak bir dalmaya karar vermiştim.
Duşa kabinde suyu ayarlamaya çalışıyordum sonunda başardiğimda pes etmek üzereydim artık . Suyun benimin kaplayip yavaşça zeminle buluşmasını izliyordum kendimi buna odaklamaya çalisiyordum evet kendimi böyle saçma şeylere odaklardim hep normal insanlar gibi düşünmek canımı yakıyordu geçmişi düşünmek saten insanlara hep acı vermezmiydi .
Ben düşünmemeye odaklanmamaya çalışırken bi arkamdaki sertliği yeni hissetmeye başladım kafamı hafif arkaya doğru çevirmemle o boş karanlık la karşılaşmıştım.
Ellerini belime koyarak beni kendisine çevirdi artık benim sırtım duvara yaslı ydi oda bana.
Aramızda tek bir kelime geçmiyordu yavaça dudaklarını dudaklarama kitledi öpüsu çok boştu .çok fazla kişiyle öpüsmüstum bazılari sevgiyle,açlıkla,sehvetle vb gibi seylerle öpusurdu ama o tamamen ruhsuz bir şekildeydi
Gene aynı şekilde ruhsulukla ellerini vücudumda gezdiriyor du sıcak suyun altında bile üşüyordum sanki .
Ellerinin biri güğuslerimin üzereydi diğeri ise boğazımdaydi boğazmimdaki ele korkuyla bakıyordum
-ürkmüş gibisin küçük kız bana şımdiden vaz geçtiğini söyleme.
-hayır efendim sadece meraklandim bana nasıl hükmedeceğiniz hakkında .
-o zaman merakının gideriyor ufaklık
Boğazımdaki elli çekti bacaklarının arasını aralayıp ellerini kadınliğımin üzerinde duruyordu ıslanmiştım oda bunu biliyordu saten
Bacaklarimi beline dolayıp iyice beni kendine çekmişti altimda tamda onun sertleşmiş penisini hissediyordum gözlerimi aşağıya doru yavaşça kaydiriyordum artık kasiklarimin ordaki penisle bakişiyorndum
-A
ağızımdan ufak bir şaşkınlık belirtmesi olarak bir ses çıkmıştı penisi nerden baksan 23cm vardı .
Sırıtarak penisini içime doğru sokmaya çalışıyordu uzun zamandır büyük bir sikle birlikte olmamıştım o yüzündendir acıyordu .
- Ah ah hmm
Sonunda yarısını almıştım gel git yaparak tamamını almaya başlamıştım ben alistikca o ritmi hızlandırıyordu beni belinden indirip sikini geri çıkarttı hızlı şekilde yüzümü fayansa dayanmıştı bukezde arkamdan giriyordu suyu çoktan kapatmıştı o yüzden odada sadece ikimizin vücudunun çarpısma sesleri vardı benim bacakların titriyordu oda artık durup dışarı çıkarttı penisini be kendini ďısari boşalmıştı.
Ben fayansin kenarına çökmüştüm yorgunlukla onun karanlik gözlerine bakıyordum .
-ilk turdan yoruldunmu sen cidden nasıl sürtüksun?
Evettt ölemdim ama ölmek için yalvarir gibiyim piskolojim iyi değil sorgulamayan
Beğenmeyi be takip etmeyi unutmayın bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BONTEN:ÖZÜR HEDİYESİ
FanfictionRan ve Rindou kardeşler üyesi oldukları çetede bir hata yaparlar ve bu hatanın ardından canları korumak amaçlı patronlarına hediye vermek ister ...