2010,Mayıs, Malibu
"Şaka mı yapıyorsun? Sorununu öğrendim ya daha ne istiyorsun? "
Alexis sinirle arkasına yaslanırken Fury kadının aşırı tepkisine göz devirmişti. Ondan sadece bu zampara dahiyle bir hafta daha ilgilenmesini istemişti bu kadar abartacak ne vardı?
"Alt tarafı bir hafta daha Romanova. Adam seni öldürmez"
Araba durduğunda Alexis ona cevap vermeden homurdanarak arabadan indi ve evine girdi. Saniyeler sonra evin önündeki araba da hareket etmişti. Genç kadın camdan uzaklaşan arabayı izlerken bir iç çekti.
İlerleyip koltuğa oturmuş ve üstündeki üniformaya bir bakış atarken dudak bükmüştü. Oysa ki işine geri döneceği için mutlu olmuştu ama Fury Vanko'nun hapiste ölü bulunduğu haberine inanmadığını adamın güvenliği için bir hafta daha en azından Hammer'ın fuar gününe kadar adamla ilgilenmesine devam etmesini söylemiş böylece raporu için daha çok bilgi toplayabileceğini eklemişti.
Eve bir bakış atarken adama daha da öfkelendiğini hissetmişti. Fury onun artık Stark Malikanesinde kalması gerektiğini söylemişti. Bu iş Coulson'ındı ama adamın New Mexico'daki işi uzayınca bu da Alexis'in başına kalmıştı.
Tony onu açık açık aralarında geçen şeyi Fury'e anlatmakla tehdit etmiş adam hakkında bir haftada kafasında oluşan iyi imajın yıkılmasına sebep olmuştu.
Evet başta oldukça önyargıyla yaklaşmış ardından da yaptığı saçmalıkları ölücek olmasına bağlamıştı ama şimdi başından beri önyargısının çok da haksız olmadığını görüyordu.
Tony Stark piç herifin tekiydi.
Fury'nin yaptığı bu acemice ve sorumsuz hatayı öğrenmesini ve adamın gözündeki geleceğin en iyi ajanı imajının yıkılmasını istemiyordu. O çocukluğundan bu yana ilk defa birileri tarafından taktir görüyordu. Şuan olduğu kişiye Fury sayesinde ulaşmıştı ve adi zamparanın tekinin bunu bozmasını istemezdi.
O tek gözlü korsana gerçekten değer veriyor ve saygı duyuyordu. Çoğu eğitmeni ve üstleri ona sözünü geçiremezdi asi kız genelde doğru bildiği neyse onu yapardı. Ama ondan bir şey isteyen Nick Fury olunca içinden, babası yerine koyduğu bu adama verdiği görevi istemese de yada yanlış bulsa da karşı koymak gelmiyordu.
Şimdiyse bu hata yüzünden adamın gözünden düşmekten korkmuştu
Derin bir of çekerek oturduğu koltuktan kalktı ve son kez odasına gidip eşyalarını küçük valizine doldurdu. Dağınık kıyafetlerini toplarken bulduğu erkek sweatiyle diğer elindeki kıyafetleri bırakıp yatağa oturdu. Bu Tony'nindi. Onu adama geri verip vermemek konusunda kısa bir tereddüte düşerken kendi kendine omuz silkti. Emindi ki adam bunun yokluğunu fark etmemiştir bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT İF : BLACK WİDOW
Fanfiction"Bu ego yığınıyla Natalia ilgilenecek sanıyordum" Elindeki dosyayı masanın üstüne attığında Nick Fury dosyayı tekrar ona uzattı "Natasha acil olarak başka bir göreve gitti Romanova, onunla senin ilgilenmen gerekiyor" Alexis göz devirip dosyayı geri...