2003, Nisan, Kırmızı Oda Eğitim birimi
"Bugün dövüş antrenmanı yapacağız. İkili eşleşme için hazırlanın"
On beş yaşındaki kumral kız yerinde huzursuzca kıpırdadı bu sırada yanındaki mavi gözler şeytani bir parıltıyla ona dönmüştü.
Alexis biliyordu ki bu antrenman aralarından biri eksilmeden bitmeyecekti ve hemen yanındaki Victoria bunu yapmak için adeta gün sayar olmuştu. Yanındaki bu kumral kıza karşı derin bir nefret besliyordu. Bir türlü anlamıyordu bu kadar zayıf olmasına ve aralarında Kış Askeriyle en çok zaman geçiren kişi olmasına rağmen neden kimse onun ölmesine izin vermiyordu?
On kız eşleşme yapmak için tepkisiz bir şekilde birbirlerinin karşısına geçti. Bunu o kadar uzun zamandır yapıyorlardı ki artık hepsi alışmış sistemleşmişti.
Alexis karşısına geçen sarışın kızla yutkundu. Korku hissetmemeliydi ama bu kez öleceğini düşününce bu elinde olmuyordu. Yine de ölümün bu cehennem evinden daha huzurlu olacağını düşünerek kendisini rahatlatmaya çalıştı.
Eğitmen ikisinin adını söylediğinde diğer kızlar etraflarında bir çember oluşturup yere oturdu ve sadece o ikisi ayakta kaldı.
Alexis fazlasıyla çelimsiz ve karşısındaki kıza göre kısaydı o yüzden bu maçın pek adil olduğu söylenemezdi. İkisi de pozisyon aldı ve verilen işaretle başladılar
Victoria arka arkaya yaptığı sert hamlelerle onu başlar başlamaz köşeye sıkıştırdı. Alexis beceriksizce kendini savunuyordu. Karşı atak yapacak gücünün olmadığını biliyor bu yüzden boyunun sağladığı avantajı ve karşısındaki kızın hantal oluşunu fırsata çeviriyor çevik hamlelerle kendini savunuyordu.
Sarışın kız arkasından boynunu kavradığında derin bir nefes aldı. Boynundaki elin metal bir kolla değiştiğini hissederken yutkunmuştu. Kulaklarının dibindeki dudakların ona daha iyisini yapabileceğini sadece duygularını unutması gerektiğini söylediğini duyuyordu. Kış Askeri aylardır orda değildi ama Alexis'in üstünde bıraktığı tahribatın geri dönüşü yoktu
Kol onu boğmak için fazlasıyla çabalarken koldan sıyrıldı ve onu ters çevirdi. Sarışın kız kolunun acısıyla bağırırken artık arkasında değildi. Alexis çevik bir hamleyle zıplayarak sırtına çıktı ve bir elini kızın çenesine bir elini boynuna yerleştirdi. Victoria onu kafasından atmak için hamle yapmış becerememişti
Kumral saçları gözlerinin önünü kapatırken genç kız çığlık atarak üstünde durduğu boynu son gücüyle çevirdi ve bahçede kemik sesleri kızın sesine karıştı
Diğer kızlar şaşkınlıkla ona tezahürat yapıp adını bağırırken o cansız bedenle birlikte yere düştü. Gözlerini çoktan donuklaşmış mavi gözlerden çekemezken kızın beyaz yanağına doğru son bir damlanın akıp gidişini izledi.
Eğitmeni şaşkınlıkla onu tebrik ederken antrenmanın onun için bittiğini söyledi bu sırada iki asker gelip yerde yatan cansız bedeni götürdü. Alexis giden bedene donuk gözlerle bakarken yavaşça kafa salladı.
Ona harika bir iş çıkardığını söyleyen kızların arasından geçip büyük binaya ilerledi. Bu kızların hepsi ondan nefret ederdi. Bu binadaki herkes ondan nefret ederdi. Ama şimdi birini öldürdüğü için ona gururla bakan eğitmeni ve yaşıtları vardı
Bu düşünceyle gülümsedi kumral kız ve duruşunu dikleştirdi. Eğer sonuna kadar bağlı olduğu bu birim o birilerini öldürdüğünde onunla böyle gurur duyacaksa bunu yapabilirdi. Kış Askerinin sesi yine kulaklarında çınlıyordu ama bu kez o bu sesi dinlemeyi seçmişti. Az önce iki katı olan bir arkadaşını çıplak elleriyle öldürmüştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT İF : BLACK WİDOW
Fanfiction"Bu ego yığınıyla Natalia ilgilenecek sanıyordum" Elindeki dosyayı masanın üstüne attığında Nick Fury dosyayı tekrar ona uzattı "Natasha acil olarak başka bir göreve gitti Romanova, onunla senin ilgilenmen gerekiyor" Alexis göz devirip dosyayı geri...