2010, Temmuz, İtalya Napoli
"Per chi lavori?"
(Kime çalışıyorsun?)
"Sono sta-stato mandato...dal m-mio capo solo per ven-dere quelle... maledette pistole. Perché non mi credi?! "
(Sadece lanet silahları satmak için patronum tarafından gönderildim. Neden bana inanmıyorsunuz?! )
Genç kadın yediği yumrukla acıyla inledi. İtalyan mafyalarına bulaşmak iyi fikir değildi. Üç haftadır burdaydı ve aradığı bilgilere tam ulaşmışken ifşa olmuştu. İki gündür bu eski depoda aç ve bağlı bir şekilde işkence görüyordu.
İki tırnağı sökülmüştü sürekli tanımadığı adamlardan dayak yiyordu dayanamayıp bayıldığında üstüne su döküyorlar ya da kendine gelip çırpınmaya başlayana kadar kafasını buzlu suya sokuyorlardı.
Karşısındaki adam çenesini kavradı ve kafasını kaldırarak durumunu ölçtü. Göz altları çökmüştü yüzü kireç gibi bembeyazdı alt dudağı morarmış kenarında muhtemelen bir iki dikiş atılması gereken bir yarık vardı. Sol yanağında büyük bir morluk yeşilleşmeye başlamıştı. Sağ kaşıysa kesintisiz aldığı darbelerle hafifce kanıyordu.
Tony Stark görse büyük ihtimalle onun özgüvenle parlayan yeşil gözlerini ve tatlı gülüşünü göremeyeceği için onu tanıyamazdı
Adam en azından yaşıyor diye düşünmüş olacak ki diğerine dönüp sorun olmadığını devam etmesini söyledi
Biri arkadan saçını çektiğinde inleyerek gözlerini açtı. Bu görevin bir an önce bitmesini istiyordu. Bir an önce merkeze dönmeyi ve Sharon'ı ona eksik bilgi verdiği için doğduğuna pişman etmeyi...
Saçlarını çekenden kurtarmak için kafasını iki yana salladı ama bir işe yaramadı. Karşısında iki günün sonununda Marco'yu gördüğünde acısını umursamadan gülümsemişti
"Signor Di Lauro, lei mi trascura troppo."
(Bay Di Lauro beni çok fazla ihmal ediyorsunuz.)
Adam yüzündeki yamuk gülümsemeyle ona yaklaştı ve adamına elindeki demiri indirmesini söyledi
"İtalyan değil-sin. Doğru? "
Onun dilini ağır bir İtalyan aksaanıyla konuşmasıyla yüzündeki ifadeyi bozmamaya çalıştı
"Cosa vuoi sapere? Per favore, lasciami andare ora"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHAT İF : BLACK WİDOW
Fanfiction"Bu ego yığınıyla Natalia ilgilenecek sanıyordum" Elindeki dosyayı masanın üstüne attığında Nick Fury dosyayı tekrar ona uzattı "Natasha acil olarak başka bir göreve gitti Romanova, onunla senin ilgilenmen gerekiyor" Alexis göz devirip dosyayı geri...