~Tanıtım~

44 1 0
                                    

15 yıl önce
Elif ada heyecanla hazırlanmaya başlamıştı. Nasıl heyecanlanmasın ki tek arkadaşını , Kuzeyinin yanına gidicek onu sevdiğini söylicekti.
Odasından çıktı ve annesinin yanına gitti.
- anneşşi eybisem güzey oymuş mu ?
Diyerek kendi etrafında dönmeye başladı.Annesi Betül hanım onu gülen
gözlerle izledi .
- çok tatlı olmuşsun meleğim ne bu heyecan ?
- bugün kujeye aşkımı itiyaf edicem anneşi ben onu elma şekeyi kadar çok seviyoyum.
-hımm anlaşıldı babanı dellendirmeye meraklısın . Ama bu seferlik izni kaptın. Elif kıkırdayarak annesine baktı.Tam o sırada kapı çaldı.Elif kimin geldiğini bildiği için koşarak kapıyı açtı kuzeyi görünce derin bir iç çekti.
- hoşgeydin kujey hadi payka gidelim sana anlatıcaklayım vay.
- hoşbuydum eyif benim de söylemem geyeken bişey vay hadi gidelim.
Kuzey elini uzattı. Elif kıkırdayarak elini tuttu o kadar heyecanlıydı ki kuzeyin üzgün olduğunu farketmemişti. Birlikte el ele parka geldiler. Okullar açıldığı için parkta pek kimse yoktu. İkiside yanyana salıncaklara oturdular.Kuzey artık sabredemediği için Elif'e döndü ve
- Şeni çok şeviyoyum biliyoşun di mi ? Dedi .
Elif ona baktı
- biliyoyum tabii ki bende şeni şeviyorum hatta ..
Derken kuzey sözünü kesti ve birden
- Elif biş babamın işi yüşünden taşınıyoyuş aytık göyüşemiceğiz.
Çok üşgünüm.
Der ve Elif'in ellerini tutup öper. Elif de ağlamaya başlar çünkü aşkını , kuzeyini bir daha göremiyecek .Elif ona bakar
- yolur gitme beni bıyakma sen yokken kimle payka gideyim kimi seveyim ki ben ?
Kuzey onun gözlerini sildi.
- ağyama biygün geyi geyicem şonra evleniceş ve leylekley bebiş getiyşcek bişe ama beni şakın unutma .
- unuytmam ama şen de beni unutma başkaşına bakarşan bebişi unuyt.
Dedi ve sımsıkı sarıldılar. sonra
Ayrıldılar ve yolları bir daha kesişmedi...

Seni Bekledim!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin