Multi Elif ve kıyafeti
İlk hikayem olduğu için hatalar olabilir. Şimdiden özür dilerim. Yorum atarsanız çok mutlu olurum.Beğenmeyide unutmayalım.Elif Ada Bartın
Bugün gözlerimi yeni bir şehre açtım. Kazandığım üniversitenin bölümünü hiç bi zaman sevemedim. Çünkü ekonomi okumak hayallerim arasında bile yokken annemin ufak bir kaza geçirmesiyle çalışamadığım için bu bölümü seçmek zorunda kaldım. Ama asla pişman değilim yine olsa annemin başında gece gündüz beklerdim. Ekonomi Bölümü'ne iki sene alışmaya çalıştım. Fakat insan sevmediği birşeye alışamazmış onu öğrendim.
Bende çalışıp tekrar sınava girdim.
Bugün de mimar Sinan Üniversite'sine kayıt yaptırmaya gidicem.Ama öncelik gurulduyan karnımda.Hemen yatağımdan kalktım,
Banyoya girdim ve işlerimi hallettim.
Daha sonra kahvaltı hazırladım.kahvaltımı yaptım ve odama gidip hazırlanmaya başladım.
Ama karar veremedim bi türlü neye elimi atsam bi kusur var gibi geldi.
En sonunda siyah salaş bir tişört ve siyah beyaz çizgili eteğimi giydim.
Sonra en topuklularımı ayağıma geçirdim.Çantamı alıp evden çıktım.
Taksiye bindikten sonra annemleri aradım.Ailem İzmir'de yaşıyor.Bir tane kızkardeşim ve abim var. Ece ve Mert ikisini de çok seviyorum.Sanırım İstanbul'da en çok onların yokluğunu arıyacağım.Annemi aradım ve açtı.
- miniğim nasılsın yavrum? Yerleşebildin mi evine ?
- evet annem yerleştim şimdi de kayıt yaptırmaya gidiyorum.Babam evde mi?
- Evde kızım deli olmuş senden haber bekleyip durdu.Al konuş da içi rahat etsin kurtar bizi.
Kıkırdadım.Babamla aramızda gerçekten güçlü bir bağ vardı.Annem ve Ece de bu durumu hep çok kıskanırlar.
- Ver annem ben de onu özledim çok daha yeni geldim ama. Hem kıskanma bizi pamuğum senin yerin ayrı bende.
- iyi öyle olsun bakalım.
Dedi annem bi sitemle sonra babamın seşi geldi.
- meleğim nasılsın? Alıştın mı İstanbul'a ?
- Baba daha geleli bir hafta oldu.
Hala alışamadım seni de çok özledim.
- bende seni özledim kızım. İşlerimi halledeyim annenle gelicez seni ziyarete. Ama istersen biz gelmeden
Arabanı gönderebilirim sana ne dersin?
- süper olur derim baba.Bebeğimi çok özledim.Gerçekten harikasın ama okula geldim kayıt için.Şimdi kapatmam gerek çok öptüm.
- tamam bebeğim sonra konuşuruz.
Telefonu kapattım ve ücreti verip taksiden indim.Sonra fakülteye girdim kaydımı yaptırdım.Aslında durumumuz gayet iyi ama ben hiç bir zaman kolejde okumak istemedim.Çünkü kolejde paran varsa herşeye sahip olursun.Arkadaş , aşk
, popülerite ama hepsi de sahtedir.
Ben de devlet okulunu daha samimi
bulduğum için babamın tüm ısrarlarına rağmen devlet okullarında
okudum ve okumaya da devam ediyorum.Çıkışa gitmek için merdivenlerden inerken birden omzuma biri çarptı ve ayağım kaydı.
Merdivenlerden yuvarlanıcakken
biri belimden tuttu.Ve düşmemi
engelledi.Önce burnuma bi koku geldi. Gerçekten ferah ve seksi bir kokuydu.Başımı kaldırdım ve kahramanıma baktım.Bakmasam daha iyiydi galiba çünkü karşımda resmen yakışıklılık abidesi vardı.
Bana baktı ve alayla sırıttı.
- Kollarıma koşmak için erken sanki güzelim ha ne dersin?
Dedi bu lafına biraz sinir olmuştum.
Bana onun kollarına bilerek düşmüşüm gibi davrandı resmen.
- Hangi gezegenin merkezindesin bilmiyorum ama dünyanın merkezinde olmadığın kesin.İsmini bile bilmediğim birinin kollarına niye atıyım ki kendimi ?
- Istersem kalbinin merkezinde olabilirim canım ama tipim değilsin.
-Asıl sen benim tipim değilsin.yontulmamış odun!
Dedim ve merdivenlerden inmeye başladım o Sırada bağırdı ;
- Kuzey
-Ne kuzey ?
- Ismim kuzey artık adımı öğrendiğine göre kendini kollarıma atabilirsin.
- Hah rüyanda görürsün canım.
- hay hay memnuniyetle !
- ukalanın önde bayrak sallayanı.
Diyerek ve okuldan çıktım gerçekten de ukalaydı. hayır sen kimsin ki ben senin kucağına atlıyım ? Tamam birazcık yakışıklı olabilirsin ama
umrumda bile değilsin. Ahhh aptal şey. Neyse onu unut Elif şimdi alışveriş yap ve kendine gel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bekledim!!
RomanceHiç beklenmedik bir anda gelen , Ama her zaman beklenmiş olan bir aşk.... İlk Aşkı gitmek zorunda kalmış ve dönüceğine söz vermiş , onu bekleyen bir kız..... Yine de hala gelmemiş bir adam.... Senin de aklında hala unutamadığın biri varsa bize katıl...