22:: buyuyunce ne olcaniz

2.9K 363 293
                                    

Seungmin test kitabını çalışma masasının üstüne koydu ve derin bir nefes aldı. Kıvırcık güzeli ile başbaşa geçireceği bir günde ne kadar hazır hissedilebilirse o kadar hazır hissediyordu. Yani neredeyse hiç.

Her an gelebileceğini biliyordu, son 3 dakika kalmıştı sonuçta. Christopher'ın dakik biri olduğunu bildiği için de geç kalmayacağını düşünüyordu. Bu yüzden son kez arkadaşları ile olan grubun bildirimlerinin kapalı olup olmadığını kontrol etti. Sonrada tek tek hepsinin bildirimlerini kapattı. Onlara hiç güvenmiyordu, her an saçma bir mesaj atıp ortamım tadını kaçırabilirlerdi.

Kapı çaldığında Seungmin telefonunu şarja takmak için yöneldi ancak son anda vazgeçti ve koşarak kapıya gitti. Kapıyı açmadan önce derin bir nefes aldı ve hemen yanındaki aynaya son kez bakıp kapıyı açtı. Christopher sarı kıvırcık saçlarıyla tam karşısında duruyordu. Telefonuna bakıyordu ancak Seungmin kapıyı açtığı an bakmayı bırakmıştı. Şimdi ikiside birbirlerine bakıyordu.

Seungmin en sonunda akıl edip hocayı içeri davet ettiğinde Christopher gülümsedi. Seungmin buna karşılık sağ elini kalbine koydu ve "Gülüşüne kurban." diye mırıldandı.

Christopher aniden ona döndüğüne dediğini duyduğunu düşündü ancak duymamıştı. "Odana mı geçiyoruz?" diye sordu. Seungmin onayladı:

"Evet, koridorun sonundaki oda."

Christopher gülümseyip koridorun sonundaki odaya doğru ilerlerken Seungmin kendine kendine mırıldanıyordu.

"Neden koridorun en sonundaki oda olmak zorunda ki? Neden arka oda?"

"Gelmiyor musun?" diye sorduğunda Seungmin düşüncelerinden sıyrıldı ve geldiğini söyledi. Hızlı adımlarla Christopher ile birlikte odaya girdi ve ikisininde masanın başına oturmasıyla ders başladı.

***

Seungmin derse odaklanmaya çalışıyordu ancak pek başardığı söylenemezdi. Christopher tam dibindeydi ve bazen nefesini hissedebiliyordu. Her Seungmin'e döndüğünde bir süreliğine gözgöze geliyorlardı ancak Christopher bunu olabildiğince kısa tutuyordu.

Seungmin yeni yeni odaklanmaya başladığında ani gelen bildirimle hızlıca kendi telefonuna baktı. Bildirim ondan değildi. Belli ki Christopher'dandı. Önüne dönerken gözü Christopher'ın telefonuna takıldı ve gördüğü şey ile şaşırmamaya gayret gösterdi.

Christopher'a baktığında o, ayağa kalkmış ve telefonunu almıştı. Mesajı okuduğunda sessizce "Siktir." dedi ve sandalyesine geri oturdu. Seungmin dediğini gayet iyi bir şekilde duymuştu ve o da neredeyse Christopher ile aynı tepkiyi vermişti.

"Seungmin, üzgünüm ama bu önemli. Balkon nerede?"

"Girişte sağda mutfakta balkon var."

Christopher onayladı ve ayağa kalkıp odadan çıktı. Seungmin, onun odadan çıktığına emin olduktan sonra hemen telefonunu aldı ve arkadaş grubuna girdi.

***

[emrah kos anani sikiyolar]

seung
acil bakin
cok pis bisey oldu

tdk somi
ne oldu ayol
bide bir sey*

New Teacher || ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin