30:: chris adam yavas

2.7K 350 312
                                    

Müdürün odasının kapısını tıklatıp içeri girdi Seungmin. Chan çoktan gelmişti, kollarını bağlamış bir şekilde müdürün masasının önünde oturuyordu. Müdür Bay Jeon sinirli gözüküyordu.

Seungmin dudağını ısırıp Chan'ın tam karşısına oturduğunda kafasında olası senaryoları düşünüyordu. Önceden şaka amaçlı söylediği gay bar açma hayali yavaşça gerçeğe dönüşüyordu. Fena fikir değildi artık Seungmin'e göre.

"Arkadaşın Yeji'ye ne yaptığımızı biliyorsundur zaten. O yüzden kısa keseceğim: atıldın." dedi sırıtarak Bay Jeon. Seungmin bunu beklediği için şaşırmadı ve kafasını öne eğip onayladı. Kabullenmekten başka ne yapabilirdi ki?

"Size gelirsek Bay Bang-"

"Sizinle özel olarak konuşabilir miyim Bay Jeon?" diye sordu Chan müdürün sözünü bölerek. Müdür iç çekti ve onayladı.

Seungmin gitmesi gerektiğini anlayıp ayağa kalktı ve kapıya yöneldi. Chan ona hiç bakmamıştı, sadece müdüre odaklıydı. Kaşları çatılmıştı, sinirli olduğu her halinden belli oluyordu.

Seungmin dışarı çıkıp kapıyı kapattığında meraklı tanıdık yüzler gördü. Neredeyse sınıfın yarısı onu mu beklemişti?

"Ne yapıyorsunuz burada?"

"Seni ve Chris hocayı bekliyoruz tabikide! Ayrıca n'oldu? Müdür ne dedi?" diye atıldı Yeji. Diğerleri de onu onayladığında Seungmin anlatmak için yanlarına geldi. Ama daha ağzını açmadan Hyunjin, "Dur, bahçeye çıkalım. Yoksa burada havasızlıktan öleceğim." dedi.

"Ölsen pek de bir şey kaybetmezdi dünya." diye karşılık verdi Minho. Hyunjin ona sinirli bir bakış attığında herkes gülmüştü. Gergin oetam sonunda dağılmıştı.

Bahçeye çıktıklarında Seungmin içeride yaşananları anlattı.

"Çok kısa sürdü ama bana saatlermiş gibi geldi. Tam da diyordum ki: Seungmin sen net açacaksın bu gay barı."

"Ben hâlâ açmanı destekliyorum bu arada. Sınıfın yarısı zaten disiplinlik olacak. '12-B Gay Bar' yaparsın adını hem, fena mı olur?" dedi Yeji.

Seungmin, Yeji'yi onaylayıp güldü. Seungmin gülmeyi kestiğinde ise ortam sessizleşmişti, şimdi birinin topuklu ayakkabılarının sesi duyuluyordu. Arkalarını döndüklerinde müdür yardımcısını gördüler.

"Sizin buradaki işiniz bitti. Sınıf öğretmeniniz size söyler ne olacacağını. Şimdi evlere dağılın hadi, çabuk!"

Müdür yardımcısı Bayan Eun, onları kışkışladığında çoktan kalkmışlardı oturdukları banktan. Hızlı adımlarla okuldan çıkarken Hyunjin kısık sesle konuştu:

"Hem cumartesi günü sabahın köründe daha kargalar bokunu yememişken çağırıyorlar, sonrada 2 saat tutup eve gönderiyorlar. Bu öğretmenlerin ayarlarını sikeyim ben."

————

[emrah kos anani sikiyolar]

seung
merhaba okuldan ayrilali bilmem kac saat oluyo ve kimse hicbir gruba bi bok yazmamis

hyun
neden bok yazalim ki kanka
firtina oncesi sessizlik|

kedi
gulemiyorum aq

hyun
normalde guluyor muydun ki

kedi
evet ama sana gulmuyordum

hyun
kiricisin.

New Teacher || ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin