51:: "benim suçumdu."

1.9K 247 481
                                    

oy siniri: 30

yorum siniri: 45

###

Seungmin, Minho'yu kendine getirmeyi başarmıştı, sonunda Minho'nun gözleri boşluğa değil de hastanenin duvarına bakıyormuş gibi gözüküyordu.

Minho'yu sandalyeye oturttuğunda Somi büyük adımlarla yanlarına geldi. Minho'nun yanına geçtiğinde fark etmişti ne kadar berbat bir halde olduğunu.

"Benim suçumdu."

Sayıklıyordu, belki de saatlerdir aynı şeyi sayıklıyordu: Benim suçumdu.

Seungmin ve Somi ise saatlerdir inandırmaya çalışıyordu onun suçlu olmadığına.

"Hayır, değildi." dedi Somi şefkatli bir ses tonuyla. Bir yandan Minho'nun saçlarını okşuyordu, onu kendine getirmeye çalışıyordu.

Seungmin dudaklarını yaladı ve daha fazla bu görüntüye bakamayacağını anlayıp önüne döndü. Gergince bacağını titretirken duyduğu adım sesleriyle koridora baktı.

Chan'dı.

Seungmin hızlıca ayağa kalkıp onun yanına gitti, Chan kollarını ona açtığında Seungmin karşılık verip sarıldı.

Sadece birkaç saniye süren sarılma faslından sonra Seungmin geri çekildi ve Chan'ın elinden tutarak onu yanlarına getirdi.

Somi, eski hocasına başıyla selam verdiğinde Chan'da aynı şekilde karşılık vermişti. Seungmin'in yanına geçti ve endişeli bir şekilde dudaklarını ısıran Felix'e baktı. Kardeşi gibi gördüğü birinin ölüm haberi ile yüzleşecek olması ihtimali onu deliler gibi korkutuyor olmalıydı.

Ne kadardır orada oldukları hakkında en ufak bir fikri bile yoktu. Sadece Seungmin ona Jisung'un hastaneye kaldırıldığını söylemişti ve olabildiğince çabuk olacak şekilde Kanada'ya gelmişlerdi.

Günlerce yoğun bakımda tutulan ve neredeyse ölüme terk edilen Jisung'un ameliyat olmasını sağlayan kişi Minho ve Felix olmuştu. İtirazları işe yaramıştı, belki de bunun için bir itiraztan daha da çok ileri gitmişlerdi ama yine de işe yaramıştı. Önemli olan buydu.

"Hâlâ idrak edemiyorum. Nasıl sırf erkek ve hamile diye Jisung'u umursamayabilirler? Çocuk ölüme terk edilmişti resmen." diye mırıldandı Seungmin. Chan kafasını geriye atıp mırıltıyla onayladığında kafasını istila eden düşüncelerden hangi birini yapacağını düşünüyordu.

Minho'nun da yapmakta olacağı gibi burayı dava etmeli miydi? Bunu yapamayabilirdi çünkü Jisung şu anda istenilen yerdeydi. En azından onun için uğraşacak olan bir doktor önermişti, bu yüzden içi rahattı.

En sonunda ameliyathanenin kapıları açıldığında ayağa ilk kalkan Minho olmuştu. Felix hemen ardından ayağa kalktığında doktorun yanına gittiler. Doktor maskesini çıkartıp gözleriyle Chan'ı aradı. Chan'ı bulduğunda ise karşısında dikilen iki gence baktı ve güven verircesine gülümsedi.

"Ameliyat gayet başarılı geçti. Bay Han'ın durumu şu anda gayet iyi ancak..."

Yüzündeki gülümsemenin solması ile beraber Minho ve Felix'in yüzündeki gülümseme de solmuştu.

New Teacher || ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin