37:: goz misafiri

2.3K 294 511
                                    

medyadaki citir XG-Cocona

ayni zamanda bu ficteki 12-B'de olan cocona da o

ve bide sey

yavsayani gotten

cunku biz evliyiz coconam ile???

###

[12bnin tassagina kurban olani siksinler]

seung
bakin ne dicem
bundan sonraki dersimiz ingilizce
derste mangal yapalim mi
chaeyoung hocaya degismedigimizi hep eskisi gibi olacagimizi gosterelim
cocona yine bizi sikayet etsin
biz ona et teklif edelim
eti kabul etsin falan
hem belki chaeyoung hocanin da gonlunu aliriz?
nasil fikir

jungwonisko
her seye tamam da
peki ya biz eskisi gibi olabilecek miyiz?

seung
neden olamayalim ki??
bence yapabiliriz

nikisko
denemekten zarar gelmez bu arada
dur cami acalim amk

chang
birkain telfownlari hcoa baruwir aq

hyun
adam o kadar cok yazmis ki o kelimeyi
bi tek aqi duzgun yazdi amk

————

Yeni matematik hocaları ile olan derslerindeydiler. Sana onları fazla sıkmayacak şekilde örnek sorular açmıştı. Şimdi ise sandalyesine oturmuştu. Zilin çalmasına birkaç dakika kaldığını fark ettiğinde eşyalarını toplamak için ayağa kalktı.

"Toplanabilirsiniz, son 3-4 dakika kaldı zilin çalmasına."

Sınıftan onaylayan mırıltılar çıktığı sırada Niki ve Jungwon sessizce mangal aletlerini çıkarmaya çalışıyordu. Niki mangalı poşetten çıkarmaya uğraşırken elinden kaydı ve yere düşürdü. Büyük bir gürültü çıkardığında "Sıçtım." diye mırıldandı. Sana Niki'nin olduğu yere baktığında Minnie demir suluğunu yere attı. Sana bu sefer Minnie'ye baktı.

"Hocam suluğum düştü, iki kez. Pardon."

"Sorun değil." dedi Sana gülümseyerek. Ardından zil çaldı ve Sana sınıfa iyi dersler, diyerek sınıftan ayrıldı.

"Ulan Minnie, benim götü kurtardı amına koyayım." dedi Niki. Jungwon onaylayıp sıranın altındaki defteri aldı.

"5+1 defterin son sayfaları bugüne kaldı. Kısmet bugüneymiş, tabii Chaeyoung hoca kızarsa bu kağıtları mangal ile birlikte Seungmin'e yedirim."

Jungwon elindeki defteri Seungmin'in gözüne sokarak salladığında Seungmin elleriyle defteri ittirdi.

"Teşekkürler canım, defter yaprağı sevmiyorum."

Hyunjin arkalarından gelip kolunu Seungmin'in omzuna attı. Seungmin yavaşça geri çekilirken bir yandan da "Hyunjin arkamda olma lütfen, korkuyorum." diyordu.

"Orospu çocuğu, o kadar da sapık değilim. Dimi Changbişim?"

Changbin kusar gibi yaptığında Hyunjin yanına gidip ona sarıldı. Changbin'de gülüp Hyunjin'le ellerini kenetledi. Hyunjin buna karşılık bayılıyormuş gibi yaptığında kimsenin umurunda olmadı.

New Teacher || ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin