the truth

70 18 28
                                    

Komiser Jaebum ve yardımcısı Seulgi iyice vakaya yoğunlaşmışlardı. Beyaz tahtaya çizdikleri şemada herkesi görüyorlardı.

Seulgi tahtaya yaklaştı ve ismini geçirdiği isimlerin fotoğtaflarını tek tek göstererek konuştu. "Şimdi, Son Chaeyoung'un önerdiği kameralar kontrol edildi, Chou Tzuyu aynı şekilde o gece orada olduğunu söylediği kafedeymiş. Sevgilisi de doğruladı. Park Jihyo'nun gittiği salon da araştırıldı. O da dediği gibi spordaymış. Bu üç şüpheli o gece nerede olduklarını kanıtladılar ve ifadeleriyle tutarlılar. Park Jihyo'nun anlattığı hikayeye göre abartılacak bir husumet yokmuş ortada ama Myoui Mina ve Hirai Momo'nun ikisinin de Park Jihyo'dan şüphelenmesi çok tuhaf "

"Hirai Momo, Minatozaki Sana ve Myoui Mina. En geçerli cinayet sebepleri bu üçünde. Bu üç şüpheli ya doğruyu söylüyor üçü de evdeydi. Ya da cinayeti birisi, belki de üçü beraber işlediler ve birbirlerini korumak için evde olduklarını söylüyorlar. Myoui Mina ve Hirai Momo'nun Park Jihyo'yu hedef göstermesi ikinci seçeneği kanıtlıyor gibi sanki."

"Siz hangisi olduğunu düşünüyorsunuz komiserim?"

"Aşk, Seulgi. Aşk insana her şeyi yaptırır."

Komiser yardımcısı Seulgi'nin gözleri ilgili fotoğrafı buldu. "Yani Hirai Momo mu diyorsunuz?"

"Aşk sadece bu değil ki insan işine de aşk duyabilir."

"Myoui Mina."

"Belki de kurbanı 1.dereceden ilgilendirmeyen bir aşk."

"Yani, abisiyle sevgili olan Minatozaki Sana."

"Aynen öyle. Yine de Hirai Momo ve Myoui Mina benim baş şüphelilerim, nedense Minatozaki Sana olduğunu düşünmüyorum o sadece bu iki arkadaşını koruyor gibi duruyor. Ya da onlarla birlikte bu cinayeti işlediyse bile cinayeti planlayanlar ya Hirai Momo ya da Myoui Mina, belki de ikisi birlikte planladılar. "

İki komiser sessiz kaldılar. Bu çok mantıklı olsa da oturmayan bir şeyler var gibiydi. Evet bu üç kişinin yapmadığı kanıtlanamıyordu ama yaptıkları da kanıtlanmıyordu. Dava içinden çıkılmaz bir hal almıştı. Hem herkes şüpheliydi. Hem de herkes masum. Nayeon'un dediğine çıkıyordu tam olarak.

Seulgi işaret parmağıyla Nayeon'un fotoğrafını gösterdi. "Peki ya Im Nayeon? Şüphelendiği birinin olmaması normal mi?"

"Yoo Jeongyeon da birini hedef olarak göstermemişti. Muhtemelen o üç şüpheliden birini seçemedikleri için herhangi bir hedef göstermiyorlar. Park Jihyo ifadesinde kurban ile tartışmasını doğrulamasaydı ona suç atıldığına kesin gözüyle bakabilirdik. Böylece Hirai Momo ve Myoui Mina'nın sadece itiraf sorgusu kalırdı. Artık hangisi işlediyse, ya da birlikte işleyip işlemediklerini öğrenebilirdik."

"Komiserim bana kalırsa en güçlü şüpheli Im Nayeon olmalı. Myoui Mina ve Hirai Momo ile olan durumlar yeni değil. Yapacak olsalar şimdiye çoktan yapabilirlerdi. Im Nayeon ile olan durumsa çok yeni. Hem Myoui Mina ve Hirai Momo somut bir kanıt olmasa bile birbirlerinin nerede olduklarını doğrulayabiliyorlar. Im Nayeon'u doğrulayabilecek kimse yok."

"Haklı olabilirsin Seulgi. O şüpheliyi de es geçmemek lazım." Komiser Jaebum ayağa kalktı ve tahtaya yaklaştı. Elinde tuttuğu kalemin tersiyle sırayla saydığı kişilerin fotoğraflarına dokundu. "Im Nayeon, Hirai Momo, Myoui Mina ve Minatozaki Sana. Katil ya da katiller bu dördü arasında orası kesin."

İki komiser yeniden sessizleştiğinde kapı çalındı ve içeriye bir polis memuru girdi. "Komiserim davanın şüphelilerinden Yoo Jeongyeon geldi size söylemek istediği bir şey varmış."

"Gelsin."

Jeongyeon darmadağın ifadesiyle içeri girdi ve hemen konuştu. "Dahyun'u kimin öldürdüğünü biliyorum. Ve Kyungsoo'yu öldürüp Baekhyun'a suç atan kişiyi de..."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Neden 7 kişiyiz Jeongyeon?"

"Arkadaşımızın, hatta arkadaşlarımızın katilini de mi çağırmamı isterdin yoksa?"

The Secret | TwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin