"Lütfen içimi doldur!""Hiç Merak etme. İçini parçalayacağım" diye fısıldadı ve işte gece o an başladı...
Hızla ceketini çıkarttı ve yırtarcasına gömleğini soydu. Her şey yeri boylarken bende soyunmaya başladım. Tenimde hissetmem gereken yanık bir ten vardı ve ben çıldırmak üzereydim.
İçim cayır cayır yanıyordu. Hızla ceketimi ve gömleğimi soydum. Sıra pantolunuma gelince kemerde takıldım. Ben kemeri açmaya çalışırken Alfa çoktan soyunmuştu. Ellerini kemerime atıp hızla çıkarttı ve bir köşeye fırlattı.
Pantalonum ile iç çamaşırımı birlikte tek seferde çıkardı ve ikimizde çıplak kaldık o an. Bu çıplaklık beni daha da ıslattı çıldırmış gibiydim. Yatak şimdiden su gibi olmuştu. İnledim bir kez daha. Alfa hızla beni yatağa yatırdı ve üstüme çıktı.
Hırlayarak dudaklarına yapıştım hemen. O kalın iri et parçalarına. Öpücüğüme iştahla karşılık verirken elleri bedenimde geziniyordu. Bir kez daha inledim. Ellerim ensesine gitti ve saçlarını buldu. Sertçe çekiştirdim yumuşacık saçlarını. Dudağımı ısırdı bu hareketim sonucunda.
Dudaklarımdan ayrıldı ve boynuma yöneldi. Öpücükler ve ısırıklar bırakırken yaptığım tek şey yalvarmaktı. İçimi doldurması için yalvarıyordum.
Uzun parmakları deliğimi bulduğu zaman belim bir yay gibi gerildi ve derin bir inleme bıraktım odaya. Parmakları bile beni deli ederken aleti kim bilir neler yaşatacaktı bana.
Kafam uçmuştu resmen. Sarhoş gibiydim, oysa içmemiştim tek yudum bile. Parmakları o hassas noktaya dokundu ve anında inliyerek doğruldum.
Omuzlarımdan geri iterek yatırdı beni yatağa. "Sakin ol güzelim." Dedi derin sesi ile. Nasıl sakin olabilirdim ki? Elleri hassas noktamı ezerken nasıl sakin kalabilirdim?
Başımı yatağa bastırdım ve kollarım ile yüzümü kapattım. Dayanamıyordum artık. "Lütfen gir artık." Diye yalvardım ağlarcasına. Bu yalvarışım ne kadar işe yaradı bilinmez ama ellerini çekti deliğimden.
Soluklandım bir süre. Sakinleşmem gerekiyordu. Bunu nasıl yapardım bilmem ama sakinleşmeliydim. Derin soluklar alırken hiç beklemediğim bir şey oldu
Alfamın elleri popo yanaklarımı buldu ve ikiye ayırdı. Anında aletinin ucunu hissettim deliğimde. Bu beni çıldırttı. Kollarımı çektim yüzümden ve gözlerine baktım. Bana sırıtarak baktı ve bir anda doldurdu tüm içimi.
Ağzım açılırken çığlık attım. Bu kadar iri olmamalıydı bu beni delirtiyordu. "SİKTİR. KENDİNİ KASMAYI KES! ZATEN DAP DARSIN."
Duyduğum küçük çaplı isyan beni derinden inlemeye itmişti. Tekrar. Tekrar. Ve tekrar. Mahvolmuştum. Bu adam beni mahfetmişti.
Hızla içime girip çıkarken odayı tenin tene çarpma sesleri ve iniltilerimiz dolduruyordu.
Şimdiden gelecekmiş gibi hissediyordum. Mahvolmuştum. Hassas noktamı tekrar bulmuştu ve sürekli olarak orayı eziyirdu.
Ellerim ile çarşafı çekiştirirken "Geleceğim!" Diye bağırdım. Sert ritmini bozmadan derince inledi ve "Bu kadar erken mi?" Dedi. Derin sesi beni bitirdi ve o an patladım. Bana dokunmamıştı bile.
Sadece aleti yetmişti gelmeme. Piç bir sırıtış ile bana baktı ve "Sadece aletim ile mi geldin küçük?" Dedi. Gevşeyen bedenimle Bayık gözlerim eşliğinde baktım yüzüne sadece.
"Daha yeni başladık. Umarım yorulmadın." Dedi alayla. Bu beni kızdırdı. Benimle alay etmemeliydi.
Hırladım ve hızla yatakta doğruldum. Hala içimde olan aleti bu hareketine daha derine ilerlerken gıkımı bile çıkartmadım. Artık yatakta yatan taraf değildim.