PERİ ŞANSI 5🦋

264 28 7
                                    

Keyifli okumalar dileriimm.

01.02.2023

Bölüm 5: Dışarıdan Göründüğü Gibi
Değildir

İlahi Bakış Açısı

Maraz Ali oğlunu aldığı gibi geri eve girerken o masumluğu ve tedirginliği aynı anda yaşayan gözler aklına düştü ve derin bir nefes aldı.

"Bir şey mi oldu baba?"

Diyen oğluna bakıp gülümsedi ve başını iki yana salladı. O sıra içeri giren ikiliye bakış attı.

"Vay bee yanımızda Yılmaz Bey oturuyormuş."

Maraz Ali, Araf'ı yere indirip önüne yarım kalan yapbozu bıraktı ve devam etmesi için teşvik etti,bir yandan da arkadaşını dinliyordu.

"Kim ki o adam?" Çağlar'ın basit sorusuna Maraz Ali mırıldandı.

"Belle Âme moda evinin sahibi."

Çağlar omuz silkip arkasına yaslandı.

"Tanımam etmem ya ama sanki eşini bir yerden tanıyorum."

Tuğrul hiç bir şeye takılmadan doğruca arkadaşına baktı ve ağzından laf almak ister gibi konuştu.

"Sen neden Araf Ali öyle söyleyince açıklama yaptın ki?"

Çağlar'da merakla yerinde doğrulduğunda Maraz Ali sıkıntı ile ofladı ve oğlunun başını okşayıp ardına yaslandı.

"Adam biraz sıkıntılı duruyor, birde dudaklarını okudum."

Bir parmağı ile dudağına dokunup çekti ve kendisine şaşkınca bakan iki adama gülümsedi.

"Harbiden alfa adamsın hee." Diyen Tuğrul ile daha çok gülmüşlerdi,bir süre sonra durulduklarında Maraz Ali boğazını temizleyip tekrardan konuştu.

"O yüzden bir kez daha söylüyorum, kadına çok yaklaşmıyorsunuz, belli ki eşi hiç bu durumdan hoşlanmıyor."

"Yılmaz Bey kibar adamdır ya." Diyen Tuğrul'a bakışlar döndüğünde dudaklarını büzüp ellerini havaya kaldırdı.

"Ben genel olarak konuştum."

"Hiç bir şey dışarıdan göründüğü gibi değildir."

Maraz Ali son sözünü söylediğinde eş zamanlı telefonu çalmıştı. Emniyetten aradıklarını gördüğünde boğazını temizleyip sert haline dönmüştü.

"Efendim Mustafa."

"Komiserim rahatsız ediyorum kusura bakmayın ama acil emniyete gelmeniz lazım."

Maraz Ali gözlerini kapayıp açtı ve ayaklandı.

"Tamam geliyorum."

Telefonu kapattığı gibi oğlunun boyuna eğildi ve alnından öptü.

"Oğlum ben şimdi gideceğim,Tuğrul amcana ve Çağlar abine yaramazlık yapma tamam mı?"

Araf Ali gözlerini hemen ağlamaklı hale getirip kollarını birbirine sardı.

"Hani bu gece evde olacaktın,hep gidiyorsun sen."

Maraz Ali acıyla gözlerini yumdu ve oğlunun sitemini içinde hissetti.

PERİ ŞANSIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin