Yes! Ik ga naar Zweinstein, kan Sirius niet meer de hele tijd zeggen dat ik waarschijnlijk een snul ben. Vandaag komen de Potters Sirius ophalen want hij gaat bij zijn vriend James logeren, en morgen komen mijn oom, tante en drie nichten op bezoek. Ik loop naar mijn kamer en pak een bezem ik vlieg door het raam want dat gaat het snelst, ik vlieg over het grimboudplein richting de Theems als ik er aankom zie ik dat er nog een hoop dreuzels zijn dus ik trek op pas als ik net onder de wolken ben ga ik recht vliegen en ik ga richting de lekke ketel. Vanaf mijn bezem Tuur ik over Londen en uiteindelijk zie ik, in een winkelstraat de lekke ketel terwijl ik daal zie ik in de verte de tower bridge en het paleis van de koningin.
Ik snap het als je denkt:' huh koningin Engeland heeft toch een koning?' ja klopt maar dit speelt zich af in 1973 en toen had Engeland nog een koningin.
Op een paar meter boven de grond spring ik van mijn bezem ik val op het dak en stuiter een keer en dan grijp ik in de lucht mijn bezem en ik val in het steegje. Ik loop de lekke ketel binnen en vraag aan Tom of hij de poort naar de wegisweg wil openen en we lopen terug naar de steeg, ik loop de wegisweg op ik ben er al zo vaak geweest het is een lange kronkelweg met geplaveide stenen en er zijn knotsgekke winkels. Ik stap op mijn bezem en vlieg over de hoofden van de heksen en tovenaars die aan het winkelen zijn naar de verdonkeremaansteeg het is een steeg vlak bij goudgrijp de bank die helemaal aan het einde van de wegisweg staat ik ga naar odius en oorlof een winkel waar ze allerlei duistere spullen verkopen. Er wordt zelfs door sommigen gezegd dat de heer van het duister er zelf nog heeft gewerkt! Ik loop er naar binnen meestal zijn er erg dure spullen maar ik wou mijn duistergruis bijvullen als je dat in de lucht gooit wordt het een paar minuten heel donker. 'Ah meneer Zwarts welkom kom je je voorraad duistergruis bijvullen?' vroeg meneer Odius. 'Ja doe maar extra veel.' Antwoordde ik en vijf minuten later stond ik met een grote zak duistergruis die mij 16 sikkels gekost had. Ik vloog terug naar huis en borg gauw mijn duistergruis op 'Sirius en Regulus eten.' klonk de stem van ma door het huis. Na het eten zei ik tegen onze huiself Knijster dat hij over vijf minuten op mijn kamer moest zijn om die schoon te maken, Knijster boog diep en zei:' Ja meester Regulus.' Ik liep naar boven en even later kwam Knijster binnen met een stofdoek en een dweil.
JE LEEST
The time turn...
FantasySirius Zwarts gaat beginnen aan zijn derde jaar op zweinstein maar hij heeft nu nog een maand zomervakantie en dat haat hij want zijn hele familie heeft bij zwadderich gezeten behalve hij want Sirius zit in griffoendor en zijn beste vrienden zijn Ja...