Ik had een briefje van James gekregen en ze komen me vandaag ophalen! Helaas komen mijn oom, tante en drie nichten ook en ze denken net als mijn ouders en broertje dat familie's met "zuiver bloed" belangrijk zijn maar ik ben dat niet met ze eens. Ik moest een net gewaad aan terwijl ik normaal gewone kleren draag en mijn gewaad is erger dan die van Regulus, ik heb een witte kraag met een bruin gewaad en dat is echt lelijk. We zaten die ochtend in de woonkamer te wachten (ik zit normaal gewoon op mijn kamer maar nu moest ik in de woonkamer zitten. Na een tijdje werden de vlammen van de haard groen en kwam mijn oom eruit, daarna mijn oudste nicht Bellatrix, toen Narcissa, toen Andromeda mijn lievelingsnicht die net als ik geen obsessie voor zuiver bloed had, toen kwam mijn tante eruit. Ik en Andromeda gingen naar boven net als Regulus en Bellatrix beiden vonden ze Voldemort geweldig. Andromeda en ik kletsten en ik maakte huiswerk maar vertelde ook over Zweinstein want Andromeda gaat dit jaar beginnen aan Zweinstein. Na een uurtje riep mijn tante dat ze gingen en wij gingen lunchen na de lunch ging ik naar boven op de voet gevolgd door Regulus die ALLES wilde weten over Zweinstein 'het is een school' antwoordde ik kortaf en ik ging mijn kamer binnen om huiswerk af te maken want daar zou ik bij James geen tijd voor hebben. Ik zat rustig een opstel te maken toen opeens mijn vader Orion binnen kwam en hij zei:' Is die vriend van je, dat is toch wel een volbloed tovenaar.' 'Ja, en zijn ouders ook.' zuchtte ik. Opeens hoorde ik een knal buiten ik keek door het raam en zag James en zijn ouders staan ik rende de trap af maar Knijster had al open gedaan 'het Sirius, dus dit is Knijster over wiens kookkunsten je zo veel hebt verteld?' grijnsde James en ik knikte en we renden naar boven om mijn koffer te halen terwijl we de koffer naar beneden zeulden vertelde James over zijn vakantie en ik liet Mandra buiten vast vooruit vliegen. 'Nou dan gaan we maar weer leuk om u ontmoet te hebben meneer en mevrouw Zwarts.' zei meneer Potter joviaal 'Sirius pak mijn arm we gaan verschijnselen.' Ik pakte zijn arm en we schoten opeens weg mijn maag draaide om en ik viel op het gras. Ik bleef even liggen tot de ergste misselijkheid weg was en toen ik opstond zag ik een mooi huis met lichtbruine bakstenen klimop en witte raamkozijnen het huis stond in een mooi grasveld waar het zonlicht als vloeibaar goud door de ramen naar binnen scheen, er was een weg naartoe maar die werd alleen gebruikt om James naar perron 9 3/4 te brengen of om boodschappen te doen in het dorp verderop. We liepen naar binnen en James liet me zijn kamer aan de voorkant van het huis zien en met toverkracht bracht hun huiself een bed naar binnen.
JE LEEST
The time turn...
FantasíaSirius Zwarts gaat beginnen aan zijn derde jaar op zweinstein maar hij heeft nu nog een maand zomervakantie en dat haat hij want zijn hele familie heeft bij zwadderich gezeten behalve hij want Sirius zit in griffoendor en zijn beste vrienden zijn Ja...