0.1

593 31 8
                                    

pisliğin bana seslenmesiyle kendime geldim.Bir taşın üstüne oturup dağları izliyordum."Ne vardır heval?"diye sordum.Heval bana "Başgan seni cagirirdir"dedi.Ben neden diye sorduğumda bana bilmediğini söyledi.Elimdeki zehiri atıp taştan atladım. Başkan dedikleri pisliğin odasına doğru yürümeye başladım.Ben Siyah Soylu.bordo bereliyim.Üvey ailem var ve aramız kötü.Başkanın odasının önüne geldiğimde,zoruma gitsede kapıyı çaldım.
İçeri girdiğimde başkan,Başkanın yardımcısı ve diğer önemli kişiler vardı.Başkan bana"gel otur rojdam"dedi.
Bir şey demeden hemen yanındaki sandalyeye oturdum.
Ben"Beni çağırmışsın başgan"dedim.O"hemen konuya girim o zaman,içimizde hain vardir rojdam"dedi. Ben yalandan sinirle "kimdir o pislik başganim"dedim.O" işte bunu ogrenmek için bir plan yaptık"dedi.Ben" plan nedir basganim"dedim.

Bana"sonra ogrenirsin"dedi.ve devam etti."Yarın sabah bir köyü yağmalama gideceğiz ve sen de geleceksin,hazırlığını yap"dedi.Ayağa kalktıktan sonra baş selamı verip odadan çıktım.Oda demeye bin şahit ister yere girip kapıyı sıkı bir şekilde kapattım.Ayağımdaki tuşlu telefonu alıp kapının arkasına geçtim.Hemen açıp albaya mesaj yazmaya başladım.Mesajda"Albayım benden şupeleniyorlar,yarın bir köyü yağmalama gideceğiz ve büyük ihtimal bu bir tuzak.elimde olan belgeler bütün kampın planları, yani artık geri gelebilirim"yazıp gönderdim.Saniyeler içerisinde aldığım geri dönüşle artık vatanıma geri dönüyordum.


ÇOOKKK HEYECANLIYIMMMMMM.

Bu tarz bir hikaye yazmak istiyordum ve bugün bunu yaptım.Bu bölüm biraz kısa oldu ama inşallah diğer bölümler uzun olur. Daha doğrusu inşallah hikayenin devamı gelir.

HAYALET OKUYUCU OLMAYINNN. SADECE O YILDIZA BASMAK VE YORUM ATMAK COKK KOLAYYY.

LUTFEN BENİMLE DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLASIN.

BAYYYSSSSSSSSS

Üsteğmen Siyah Soylu - Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin