-Hikayeyi kapak fotografinda ki sarki ile okunmasi tavsiye edilir-
-Herkes tatlilarini yer-
May : En buyuk hayraninim.
Neteyam : Tek tatlimdan dolayi mi?
-May goz devirir-
May : Ellerinize saglik -Ayagiya kalkar- bizim gitmemiz lazim son kez kontrol yapicaz.
Jake : Haber verin.
-May evet anlaminda kafasini sallar-
Neteyam : -Neteyam'in anlatimi ile- Ikimizden biz diye bahsetmesi hosuma gidiyordu,ellerimi tutup cadirdan ciktik sonra ikranlarimiza bindik,ona bakmayi seviyordum,sanki gercek degildi ya da bir anda yok olucakti,en buyuk korkum bir gun uyandigimda onu yanimda gormemek,onunlayken yasadigimi hissediyorum...bunlari dusunurken bir anda bana dondu.
May : Hey iyi misin koca oglan?
Neteyam : Evet.
May : Son bir yer kaldi sonra donucez.
-Her yeri kontrol ederler ve geri donmeye baslarlar-
May : -Okyanusta bisi gorur- Hey Neteyam dur.
Neteyam : Sorun ne?
May : Uzaktan bir gemi geliyor.
Neteyam : -Boynunda ki alete dokunur- Baba bir gemi geliyor,tekrar ediyorum bir gemi geliyor.
Jake : Tamamdir hemen geri donun.
Neteyam : -Neteyam'in anlatimi ile- Iste o an icimde ki korku tekrar alevlenmisti.
-Geri donerler-
Neteyam : - Neteyam'in anlatimi ile- Ikranlarimizdan inmistik,babam hemen haber vermis olmali ki halk ayaklanmisti,hava cok karanlikti,klanlar ellerinde ki aletler ve mesaleler ile bagiriyorlardi,May onlari organize ediyordu - May'in boguk sesi geliyordur "Kadinlari ve cocuklari guvenli yete goturun- Cocuklugumdan beri en cok korktugum olay tekrar gerceklesiyordu,savaslari asla sevmezdim ama Lo'ak benim tam tersimdi.
Lo'ak : Hadi kardesim silahlarini al.
Neteyam : -Neteyam'in anlatimi ile- Sanki algilarim kapanmisti,hic bisi yapmiyordum oylece ayakta dikiliyordum ta ki May gelene kadar.
May : Hey iyi misin?
Neteyam : - Neteyam'in anlatimi ile- Beni kollarimdan tutup cadira soktu,bir eli ile elimi diger eli ile yanagimi tutuyordu.
May : Sorun ne bir sey mi oldu?
Neteyam : -Neteyam'in anlatimi ile- Yine beni hayata dondurmustu "Savaslari pek sevmem" diye bildim.Yine o icimi isitan tebbesumunu birakti.
May : Savaslari kim sever ki?
-Neteyam cevap vermez-
May : Hey sorun yok,ben yanindayim hep yaninda olucam.
-Neteyam hafif gulumser-