-Hikayeyi kapak fotografinda ki sarki ile okunmasi tavsiye edilir-
-Sabah-
Ares - Ares'in anlatimi ile- Sabah beni Neteyam uyandirdi ama yuzunde o pic gulusu yoktu,"Hadi kahvaltini et sonra ilaclarini ic",sinirle dogruldum ve "Kendi isimi kendim hallederim,yuzunu gormek istemiyorum" dedim,yuzu daha da dustu sonra odamdan cikti,kalkip mutfaga gittim bu sefer pesimde kuyruk gibi dolanmiyordu,rahatca kahvaltimi ettim ilaclarimi ictim ve seans saatim gelmisti,seansa girdim ama ortalikta Neteyam yoktu,seanstan ciktigimda da ortalikta yoktu, hâlâ ona sinirliydim ve affetmeyi dusunmuyordum ama boyle mutsuz olup hayalet gibi dolasmasindan daha da nefret ediyordum,odama giderken odasina gozum takildi,oylece yatiyordu,iceri daldim ve "Ne yapiyorsun?!" Diye sordum,yatagindan dogruldu ve gulumsedi,"Hic oyle yatiyorum" dedi,goz devirdim ve odasina girip kapiyi kapattim,sakince "Ne oldu?" Dedim,"Bir sey yok" dedi bu daha da sinirimi bozdu ve tekrar "Ne oldu" dedim ama fark etmeden sesimi yukselttim.
Neteyam : Buyukannem olmus.
-Ares'in gozleri kocaman acilir-
Ares : Nasil?
Neteyam : O yasliydi Ares...
Ares : -Yuzu duser- Uzuldum.
-Neteyam hafif gulumser-
Ares : Depresyondan ne zaman cikarsin?
Neteyam : Izin verde yasimi tutayim.
Ares : Boyle dolasman sinirimi bozuyor. -Ayaga kalkar ve kapinin onunde-
Ares : Ares degil May.
-Ares kapiyi carpip gider-
Neteyam : -Buruk bir gulumseme ile - Gorusuruz Ares.
Norm : -Kapinin onunde- Ne oldu baristiniz mi?
Ares : -Goz devirir- Siz erkekler harbi malsiniz.
Norm : Ne dedim ya?
-Ares kendi odasina gider-
Norm : -Neteyam'in odasina girer- Ne oldu,buyukanneni mi duydu?
Neteyam : Evet ben soyledim.
Norm : Seni hâlâ onemsiyor.
Neteyam : Hayir suan ortamda uzgun ve kizgin olanin kendisi olsun istiyor.
Norm : Yani rol caliyorsun.
Neteyam : -Gulumser- Benden nefret ediyor.
Norm : Onun kalbini kazanmak icin buyuk bir sey yapman lazim.
Neteyam : Evet.
Norm : Ama simdi ne yaparsan yap seni affetmez.
-Neteyam kafa sallar-
Norm : Sonra gorusuruz.
-Aksam mutfakta -
Norm : Sadece acikinca yuzunu goruyoruz ya.