-Hikayeyi kapak fotografinda ki sarki ile okunmasi tavsiye edilir-
Neteyam : -Neteyam'in anlatimi ile- Vakit gelmisti hemen koye dondum ve annemin yanina gittim,koye geldigimde Ares bana bakip siritiyordu,suan yuzu boyaniyordu ve cok acelem vardi o yuzden yanina gitmedim,tatliyi yapmaya basladim,buyuk bir tencerede yapiyorduk bu yuzden uzun surmustu ve yorulmustum,tatlilari kaplara doktuk ve sogmasi icin beklettik o sirada yemek icin borozan sesi duyuldu,kosarak meydana gittim...Ares ordaydi beni gorunce gulumsedi yanina gittim ve alnindan optum ama sonra geri cekildim cunku Tonowori'nin bakislari benim uzerimdeydi.
Tonowori : Bugun koruyucumuzun dogum gunu!
Tonowori : Bir yas daha aldi ve bugun onun icin burdayiz.
Tonowori : Serefe!
-Herkes alkislar ve Ares asagiya iner-
Neteyam : -Neteyam'in anlatimi ile- Ares yanima geldi.Tonowori tekrar konusma yapiyordu Ares'te dinliyormus gibi yapip bana donmeden "Naber" diye sordu,"Iyidir senden" dedim ama siritmadan edemiyordum."Iyi iste oyle" dedi.Yemekler dagitildi ve herkes yemeye basladi,Ares yanimda oturuyordu kimseye caktirmadan bacagini oksadim huylandi ve kaslarini catti,"Suprizim icin heyecanli misin? Diye sordum,gozleri bir anda acildi ve "Suprizin mi var?" Dedi,kafa salladim."Bir sey mi yaptin" diye sordu,siritarak "Hayir bir sey gostericem" dedim,goz devirdi ve yemegini yemeye devam etti.Birlikte sohbet edip guluyorduk sonra tatlilari getirdiler.
Ares : Sen mi yaptin?
-Neteyam utanir ve kafa sallayip basini eger-
Ares : Yaa!!!
-Ares Neteyam'a sarilir-
Lo'ak : Benim dogum gunum icin yapmazdi.
-Neteyam Lo'ak'a vurur-
Athena : Siddete hayir.
Tuk : Sende Lo'ak'tan mi hoslaniyorsun?
Athena : Ne?
-Herkes Athena'ya bakar-
Athena : Hayir,yani...
-Lo'ak Athena'ya yaklasip dudaklarini birlestirirler-
Kiri : Ah Eywa!
-Kiri Tuk'un gozlerini kapatir-
Tuk : Buyudum ben!
Kiri : Sus.
-Ares,Athena ve Lo'ak'i ayirir-
Ares : Yeter.
Athena : Pardon.
-Neteyam gulmeye baslar-
Ares : Sende gulme!
-Neteyam ayaga kalkar-
Ares : Nereye?
Neteyam : Sende geliyorsun.