-Hikayeyi kapak fotografinda ki sarki ile okunmasi tavsiye edilir-
Neteyam : Bugun icin ozur dilerim.
-Ares cevap vermez-
Neteyam : Sana bir soru sorabilir miyim?
-Ares evet anlaminda kafasini sallar-
Neteyam : Ikranina isim verirken No'ah'yi taniyor muydun?
-Ares basini eger-
Neteyam : Rahatsiz olursan cevaplamak zorunda degilsin...
Ares : -Gulerek- Hayir tanimiyordum,tesaduf.
Neteyam : -Neteyam'in anlatimi ile- Uzun zaman sonra Ares bana gulumsemisti,yine icimi isitmisti,ona hâlâ cok asiktim...daha fazla soru sorup onu sikmak istemiyordum ama icim icimi yiyordu.
Ares : Sor.
Neteyam : Efendim?
Ares : Surat ifadenden cok belli oluyor.
-Neteyam gulumseyip basini eger-
Ares : Evet ismimin Ares oldugunu biliyor cunku annesi Kamari biliyor.
Neteyam : Bunu soricagimi nerden anladin?
Ares : Seni cocuklugumdan beri taniyordum Neteyam.
Neteyam : -Neteyam'in anlatimi ile- Benim hakkimda gecmis bir sey gibi bahsetmesi canimi cok yakmisti,bana cok kirgindi...onun ilk once arkadasi olarak sonra sevgilisi olarak gonlunu almaliydim...
-Ares ayaga kalkar-
Neteyam : Nereye?
Ares : Uykum geldi yaticam.
Neteyam : Iyi geceler.
-Ares cevap vermeden ilerler-
Neteyam : -Ares'in kolundan tutar- Barinagin yerini Lo'ak ogrendi.
Ares : Of Ciddi misin ya? Nasil ogrendi?
Neteyam : Sen yokken buraya geliyordum,beni takip etmis.
-Ares Neteyam'in gozlerinin icine bakar-
Neteyam : Bilseydim buraya gelmesine izin vermezdim burasi ozel bir yer.
Ares : Artik onemi yok. -Kolunu yavasca cekip gider-
Neteyam : - Neteyam'in anlatimi ile- Tek bir gulusu ile icimi isittigi gibi tek bir kelime ile tum vucudumu dondurabiliyordu...bu cok agirdi,resmen yine yuzume vurdu.Kendimden nefret ediyordum,her sey daha guzel olabilirdi...ister istemez gozlerim doldu.Yillar sonra onu ilk kez gordugum zaman beni buraya getirmisti,bana hamak vermisti,kendi hamagima yattim ve bagira bagira aglamaya basladim,sanki eywa sesimi duymustu,yagmur yagiyordu...aglarken yagmur yagmasini seviyordum cunku agladigim belli olmuyordu.Burasi hâlâ cok ozeldi,bana burda guvendi,onun yaralarini ilk kez burda sardim ama artik onun icin bir onemi yoktu.