Matthy POV:
Langzaam word ik wakker in de armen van mijn lieve vriend. Hij is al wakker, maar heeft me niet losgelaten sinds gisteravond. "Goedemorgen schat" zegt hij lief. "Goedemorgen Miel!" Antwoord ik met een zware ochtend stem. Hij grinnikt erom. "Jouw ochtend stem is echt grappig." Ik giechel om zijn opmerking. "Hoe laat is het eigenlijk?" Milo pakt zijn telefoon om te checken. "Oh. Het is al half 11!" Ik schrik ervan. "We moesten 10 uur op kantoor zijn Milo, kom we moeten ons snel even klaar maken." Ik pak nu ook mijn erbij en zie dat ik 20 gemiste oproepingen heb van 3 verschillende mensen. Jezus, ik kijk wie het zijn en zie dat Koen, Robbie en Raoul mij hebben geprobeerd te bereiken. "Uh schat? Hebben Koen, Rob en Roel jou ook proberen te bereiken?" Vraag ik. "Ja... maar normaal zijn we ook ruim van te voren aanwezig. Dus ja, zou ik ze maar terug bellen dan?" Ik knik. "Dan ga ik snel even douchen dan kunnen we daarna gaan." En met dat gezegd te hebben loop ik richting de badkamer.Nadat ik me helemaal klaar heb gemaakt sta ik met Milo in de gang om richting de auto te gaan en richting het kantoor te rijden. Milo opent de deur en loopt naar buiten, ik volg zijn acties. "Gaan we met jouw auto of met die van mij?" Vraagt mijn vriend. "Met de mijne, kunnen we tenminste nog wat op schieten." "Wat is dat nou weer voor onnodige opmerking dan!" Zegt hij nep boos. Ik lach erom, hij is echt zo lief en schattig. Ik stap in mijn auto bij het stuur. Milo neemt naast mij plaats. Hij legt zijn hand op mijn boven been. Ik moet erom blozen. Ik zie in mijn ooghoek dat hij het ziet. Hij lacht lief. Hoe moet ik op weg concentreren als zo'n leuke gast naast me zit? "Miel ik ben echt zo blij met jou. Het is echt niet normaal hoe blij jij mij maakt. Ik ben jou echt zo dankbaar. Ik wil jou nooit meer kwijt." Milo zijn glimlach groeit enorm. "Matt jij bent zo lief hè... dankjewel." Zijn tranen lopen nog net niet over zijn wangen zo lief vond hij mijn speech. Geen enkel woord van mijn speech is gelogen. Ik zou dood gaan voor deze jongen. Ik zou een moord plegen voor deze jongen. Ik zou alles voor hem over hebben, al heeft hij mijn hart nodig. De helft van mijn hart heb ik toch al aan hem gegeven. Door hem heb ik mezelf gevonden. Hij is wat ik nog nodig had in mijn leven. Hij vult het perfect aan. Alsof wij twee puzzelstukjes aan elkaar zijn. Met hem wil ik mijn leven verder gaan. Ik wil met hem de toekomst gaan beleven. Met hem trouwen. Het liefst nu al.
Iets korter deel, maar wel cute.
JE LEEST
Gelekt- mitthy
FanficMatthy en Milo zitten in een relatie waar niemand iets vanaf weet. Behalve hun familie en de andere bankzitters. Matthy wilt dat dat ook zo blijf voor de komende maanden. Milo weet niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan, hij wilt het niet meer geh...