Part 0.1

506 40 4
                                    


ම්ම්ම්.... ආහ්.... හේෂ්... I'm so tired...can we finish this ..... ආහ්... ආහ්...... ප්ලීස් ප්..... අහ්

*A knock at the door
හ්ම්... enough...with a short lip kiss.    I'm sorry hesh but ඔයාට කෝල් එකක් ආව නිසයි බාධා කළේ හ්ම් it's ok.
Hello yeah it's me yep yep මම ඒක ඉක්මනටම කරනවා. Phone එකත් අරන් හේෂ් එතනින් ගියා.

ආ girl මොකද මේ nude අද හේෂ් එක්ක සැරටම ඉදලා වගේ. ඔව් ඉතින් ඔයාට මොකද ලිම්? 

හ්ම්.මට නම් වැඩක් නෑ. හරි හරි ඉක්මනට ඇදුමක් දාන් ඇවිල්ලා dinner table එක රෙඩි කරනවා. මම යනවා. අහ් අනික අපිට ගරු කරලා කතා කරන්න.මේක ඔයාගේ ගම නෙමෙයි.ඉන්නවා නම් අපි කියන විදිහට ඉන්න girl .

හ්ම් හරි සර්.

නෑදෑකම් කියලා blh blh! I don't know හේෂ් ගෙ grade papa ගෙ වැඩ නම්...

Yenulis' Diary***

 Day 69 

මම මේ අලුත් තාලේ බංගලාවට ඇවිල්ලා දැන් මාස දෙකක්. මගෙ ජීවිතේ ලොකු වෙනසක් වෙනවා මගේ මට දැනෙන්නේ. හේෂ්ට මම ගොඩක් ලං වුණා. ඉගෙන ගන්න සල්ලි හොයන් ආව අහිංසක කෙල්ල දැන් ඒ ගෙදර boss ට ආදරෙ කරන්න අරං.ඒ උනාට මට තේරෙන්නේ නෑ හේෂ් මාව යූස් කරනවා ද or it's not like that කියලා.අදට නිමි.

යෙනුලි මේ දොර අරින්න.. හේෂ් තරහෙන් කෑ ගැසුවේ දොරට වේගයෙන් තට්ටු කරන ගමන්

සර් මේ වෙලාවෙ ඇයි..බාගෙට ඇඳ ගත් ගවුම් හරිගස්සමින් ..

ඇයි හේෂ්...දොර වහන්න එපා මම මේ පහලට යන්න හැදුවෙ...

හේස් ගෙ රතු වු ඇස් දෙස බලමින්..එපා ..එපා.. ඇයි මේ ඔයාට තරහා ගිහින් කෝල් කරෙ කවුද?


 ඔයාගෙන් නිවෙන්න ආවෙ darling ඉන බැදි belt එක ගලවමින්

 එපාපාපාපාපා..........................ආහ්....

තම පිට හරහා යන දරා ගත නොහැකි රිදුම් ගානෙ කෑ ගෑසු ඈ..

හේෂ් ඔය කෙල්ල ට ඉන්න දීපං.
ඔව් කියන දේ අහපං ඔය කෙල්ල පලි නෑ උබට තරහා ගියාට...

රුබී ! ලිම් ! සෙයොන් ! රෙක්ස්!
සේරම ඇවිල්ලා   මෙයාව බේර ගන්න ද..

බෑ මං නවත්තන්නෙ නෑ.
සිනා සෙමින්.

එපා.....ආආආආආ හාආ හේෂ්......


Few minutes later

දොර පිටුපස සිටි තම යහළුවන් තරමකට නොසලකා හේෂ් ගියේ වේදනාව දරා ගත නොහැකි ව සිහිසුන් වූ යෙනුලිව ද නොතකා ය.

***if you like my new story vote and comment here ***



BLack ROseWhere stories live. Discover now