Part 0.8

175 17 15
                                    


ම්ම්ම් හේෂ් ඔයා යන්නෙ අපෙ රූම් එකට නෙමෙයි නෙ ..... ම්ම්ම් 

මත් වූ දෑස්වලින් යුතුව යෙනූ විමසුවාය.

 මේ ගෙදර හැම රූම් එකක් ම අපෙ මගෙ කිට්න් 

හේෂ් යෙනූවද රැගෙන වෙනත් කාමරයකට ඇතුළු විය. යහන මත යෙනූව තබා හේෂ් දොර වැසීය. 

ඔයා කැමති ද මගෙ වස්තුවේ මේ රෑම් එකට . 

ආආආආආආආ රෙඩ් රෑම් එකක් බියත් සතුටත් මුසු වූ ලෙස යෙනූ කෑ ගැසීය. 

අප කලින් ගෙදර එකට වඩා ලස්සනයි නෙ....යෙනූගෙ නිරුවත් කය දෙසට ළං වෙමින් හේෂ් විමසීය.

අද මගේ කිට්න්ට අළුත් කොලර් එකක් ...

යෙනුගෙ ගෙල වටා දමමින් පටිය තම අත වටා බැඳ ගත්තාය. 

යෙනුව කොලරයෙන් ඉදිරියට ඇද , කො මගෙ චූටි කෙල්ල මාස්ටර් ළඟට තව ළං වෙන්න.

 ඇඳ දිගෙ දණ ගා යෙනූ හේෂ් ළඟට පැමිණියාය. 

යෙනුගෙ මුහුණ දිගෙ තරමක් රළු ලෙස අත ගාමින් කතා කරන විට ඇයගේ මුහුණ දිස්වන ආකාරය දැකීමට හේෂ් බොහෝ සෙයින් ප්‍රිය විය.

 මුහුණ අත ගාන විට යෙනු කුඩා පුස් පැටියෙකු මෙන් හේෂ්ගෙ අත් වල ඇතිල්ලෙයි. 

ම්ම්ම් මාස්ටර් 🥺 

හේෂ් යෙනුගෙ තොල් රතු පැහැ වන ලෙස හැපුවෙ ඒ සුරතල් මුහුණ දෙස බලා සිටීමට තවත් නොහැකි බැවිනි. 

ම්ම්ම් ආආආ ......ම්ම්හ් 

අත වටා ඔතා සිටි පිටියෙන් යෙනූගෙ ගෙල තමා දෙසට අදිමින් නොනවත්වා ඇයගෙ තොල් සිප ගත්තාය.

 හේෂ් , යෙනූගෙ ගෙල තම අතින් සිර කරමින් ඇයගේ නිරුවත් ලැම මත තම දිවෙන් රටා මැවීය. 

ආආආආආආ මා..ස්..ට..ර්... ම්ම්ම්ම් හ්හ් ආහ් .....

තම අතින් යෙනූව නිදහස් කර නැවතත් තොල් මත හාදුවක් තබමින් ඇයගේ අත්වලට Bed hand cuffs යෙදුවේ අනෙක් පසට හරවමිනි. 

හේෂ්ගෙ ග්‍රහණයෙන් විනාඩි කිහිපයකට මිදුනද හේෂ් නැවත පැමිණීයේ leather flogger එකක් අතැතිවයි. 

ආආආආ ඉට්..... 

ආආආආආ.... අයි ලයික් ඉට්...... 

හේෂ් නැවතත් පහරක් ගැසීය. 

BLack ROseWhere stories live. Discover now