Okul bugün cok yorucuydu ama çok güzel bir haber aldım.Yarın okul gezisine Stark Fuarına gideceğiz.Aslında daha çok Stark ile tanışacağımız için heyecanlıyım.Stark'ın çalışmalarına ve yaptığı şeylere hayranım...
Biraz ders çalıştıktan sonra uyumaya gittim.
İlk kez bu kadar erken uyanmıştım okula hep geç kalırdım ama konu fuar olunca...Kahvaltımı yapıp okula gittim.Okulun kapısında Ned beni bekliyordu.
-Sonunda geldin dostum
-Sanada günaydın Ned.Biraz sohbet ettikten sonra öğretmenimiz gitme vaktinin geldiğini söyledi.Fuara yaklaştıkça daha da heyecanlanıyordum.Otobüs durmuştu gelmiştik,daha da heyecanlandım.
-Biraz erken geldik çocuklar,isterseniz etrafı gezebilirsiniz?Ned ile etrafı gezmeye başladık.Örümcek hislerim beni uyarıyordu.Yukarı baktığımda fuarın çatısında birinin olduğunu fark ettim.Ned'e bir yalan uydurup ne olduğuna bakmaya gittim.Çatıya çıktığımda Vulture'ı gördüm.Oda beni fark etmiş olacakki kaçmaya başladı.
Peşinden giderdim ama fuar başlamak üzereydi.Tam gidiyordum ki örümcek hislerim yine beni uyardı arkamı döndüğümde Iron Man'i gördüm.
-
-Burada ne işin var örümcek?
Beni tanıyor,bu inanılmaz!
-Burada bir kötü adam vardı ve ben onu yaka-
-Hey Bay Stark Ne Yapıyorsunuz?Kendimi bir anda Kafeste buldum.
-Kafeste olması gereken ben değilim,Vulture nede olsa o bir kuş.
Şakanın sırası değildi galiba.Stark beni yakalamıştı.Çıkmaya çalıştım ama bu kafes sıradan bir kafes değildi.
-Bay Stark beni neden yakaladınız?
-Bilmem,fuarın çatısında olan sensin.
-Ama ben-
-Sus örümcek
-Bay Stark ben kötü biri deği-
-Çok konuşuyorsun üzgünüm.-Baygın hali daha iyi Jarvis.Odayı hazırla ben birazdan oradayım.
-Fuar ne olacak efendim?
-Daha önemli bir işim var,fuarı bir gün ertele Jarvis.
-Peki efendim.Bakalım kimmiş şu örümcek...
Stark'ın Binasında
-Jarvis kelepçeleri etkinleştir.
-Etkinleştirdim Efendim.-Ah,nerdeyim ben? En son Stark ile konuşuyor-
-dun ve buradasın örümcek.
-Ellerim ve ayaklarım neden bağlı daha misafirperver olduğunuzu düşünüyordum Bay Stark.Maskemi çıkarmamış şuanlık kimliğimi bilmiyor. Kaçabilirsem çok iyi olacak.
Peter kacabilecek mi ?
İlk kitabım hatalarım varsa kusura bakmayın
2.bölümü hemen atmaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider-Man: Gizli Kimlik
Science FictionPeter Örümcek işlerini yaparken şimdide Tony Stark ile uğraşmak zorunda kalır.Tony ise Örümcek Adamın kimliğini bulmak için her şeyi yapar. Peter ise bu durumdan kurtulmak için...