(Hikayeye uygun bir başlık önerir misiniz?)
Sabah olmuştu bile hemen üstümü giyinip evden çıktım.
Geç kalıp fuara yürüyerek gitmek istemiyordum.Ned'le klasik selamlaşmamızı yaptıktan sonra otobüse bindik.
Dünkü gibi heyecanli değildim.Dün olanlardan sonra pek heyecanım kalmamıştı.~Fuarda
-Evet çocuklar kimse birbirinden ayrılmasın fuar 10 dk içinde başlayacak.Tabi ben durur muyum?Bir meraklı örümcek olarak gizli gizli içeri girdim.İçerisi çok havalı.
-Efendim içerde biri var.
-Haber verdiğin için teşekkürler Jarvis.Umarım şu örümcek değildir fuarı 1 gün daha erteleyemem.
-Efendim gelen öğrencilerden biri girmiş gibi görünüyor.Şu gençler neden bu kadar sabırsız.Fuar zaten 10 dk sonra başlayacak.
-Peter nerde Ned?
-Şey öğretmenin tuvalete gitti,birazdan gelir.
-Gelmezse ikinize de ceza vericem.
-Peki Öğretmenim.Peter dün ki gibi kaçmazsın umarım.Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim.Senle kesinlikle 1 gün boyunca konuşmam mesela..
Burası harika,projeler ve bu basit görünümlü makineler muhteşem! Şuradaki makinede ne öyl-
-Burda ne yapıyorsunuz genç adam.
-Ş-şey b-ben hiç bir şey yapmıyorum.
Şu Tony'de her yerden çıkıyor artık bıktım.Evet şimdi bahane uydurmam gerekiyor. Tuvaleti arıyordum kendimi burda buldum diyemem.Of,doğruyu söylemek daha iyi bir fikir gibi.
-Bir şey yapmıyorsan neden buradasın çocuk?
-Ee şey ben aslında-
-Ne söyleyeceksen çabuk söylersen iyi olacak çünkü fuar başlamak üzere.
-Kimse yokken incelemek istemiştim.Yakından bakmak..
-İyi ama izin almalısın çünkü bu bir suç sayılır evlat.
-Şey özür dilerim Bay Stark.
-Dur bi dakika ben seni tanıyorum.Örümcek adam olduğumumu öğrenmişti yoksa.Ya üzerimde deneyler yaparsa,kimliğimi tüm dünyaya söylerse,ya beni esir tutarsa aklıma neden böyle şeyler geliyor ah
-Hey çocuk iyi misin?
-İ-iyiyim
-Sen şu stajerliği kazanan çocuksun.
-Ne ben mi kazanmışım?
-Bunu şimdi dememem gerekiyordu ama bu buraya gizlice girdiğin gerçeğini değiştirmez.Seni bu seferlik affedeceğim genç adam.Bu arada adın neydi?
-Peter Parker efendim.
-Güzel Peter şimdi öğretmenin ve arkadaşların daha fazla meraklanmadan yanlarına gitsen iyi olacak
-Peki.İyi çocuk aslında,umarım onu seçtiğime pişman olmam.
-Peter tekrar kaçtığını zannetmeye başlamıştım.Senin yüzünden az kalsın ceza yiyordum.
-Affedersin Ned ama çok güzel şeyler oldu.
-Ne oldu Peter
(Tony ile arasında geçenleri anlatır)
-Bu harika Pete.Çok havali dostum ve stajyerliği kazanmana çok sevindim.-Çocuklar toplanın fuar başlıyor.
Öncelikle geldiğiniz için teşekkür ederim.Evet sayın öğrenciler bugün stajyerlik bursunu kazanan kişiyi açıklayacağım.Stajyerlik sınavını 1.olarak bitiren kişi "Peter Parker".
Ah çok heyecanlıyım.
-Peter ne düşünüyorsun?
-Şey öncelikle ben teşekkür ederim.Açıkçası kazandığımdan emindim ama beni seçeceğinizi düşünmemiştim Bay Stark ve bu sınava öğretmenlerim sayesinde katıldım onlarada teşekkür ederim.
-Yavaşça fuara girebilirsiniz çocuklar.Peter sen bir dakika bekler misin?
-Buyrun Bay Stark.
-Okul çıkışı senin için uygun mu?
-Uygun yane galiba.
-İyi o zaman okul çıkışı görüşürüz evlat.
-Görüşürüz Bay Stark.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider-Man: Gizli Kimlik
Science FictionPeter Örümcek işlerini yaparken şimdide Tony Stark ile uğraşmak zorunda kalır.Tony ise Örümcek Adamın kimliğini bulmak için her şeyi yapar. Peter ise bu durumdan kurtulmak için...