14

960 124 31
                                    

Ušla je unutra, okrenuo sam auto i stao uz cestu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ušla je unutra, okrenuo sam auto i stao uz cestu. Ne mogu da vjerujem da sam je zaista pustio da ide unutra sama da se nađe s njim, ali s tom se curom prosto ne može. Volim što je takva, što vjeruje u sebe, ne plaši se ničega; Rock joj je bio dobar uzor vidi se na kilometar. Spolja možda djeluje kao mali kolačić ukrašen slatkim mrvicama svih duginih boja, ali iznutra Diamond Lily Emres je gorostas sa čeličnim mišićima i istom takvom osobnošću. Koliko sam uspeo da je upoznam za ovih godinu dana jasno mi je da ono što zamisli ta će uraditi i ostvariti protivno svemu i svima. Ni najmanje se ne kajem što sam sebi dopustio da se zaljubim u nju, jer to je bilo tako prokleto lako kao udahnuti zrak. I mom blesavom mozgu potrebno baš kao da je morao udahnuti jer se davio ispod površine. Noć koju sam proveo s njom bila je jedna od onih predivnih, nezaboravnih. Imati ju pod rukama i usnama udara više od najjače droge i nakon samo jednog fiksa ja sam navučen i totalno ovisan o njenom tijelu i svemu što u meni izaziva. Zato ću činiti ono što sam i do sada, i još više, pažljivije i spremnije, čuvati je od ološa, a Klyde je jedan od vodećih. Pogotovo jer luda kakva jeste igra opasnu igru s njim, a nije ni svjesna kako bi sve moglo da se zakomplicira.

Krajem oka primijetim kako crni auto bez tablica žurno izlijeće iz ulice iza restorana i juri dalje gužvajući se u saobraćaju. Jeza mi prođe tijelom, iziđem iz auta i utrčim u restoran. Pregledam sve, nema je. Uhvatim konobara koji naiđe i pitam da li vidio lijepu djevojku duge kose s uvojcima u plavoj haljini?! Kaže da je otišla prema zadnjem izlazu u pratnji neke žene prije nekoliko minuta. Gotovo je. Presjeklo me kao mač po sred trbuha. Letim kao bez glave do zadnjeg izlaza, onaj automobil je odavde otišao. Trčim do auta, okrećem, umalo se ne sudarim sa nekom bakicom, dam gas i krenem za neoznačenim crnim kolima. Nemam pojma kuda idem niti kuda su oni otišli, doslovno preskačem aute na cesti jer mi se čini da vidim zadnji dio tog auta daleko ispred sebe. K vragu prokletom to može biti bilo koji drugi auto, ali nema stajanja. Odveli su je. Jebeno ju je netko odveo i to je morao biti Klyde. Ako nas je ona beštija čula rekla mu je i on...

- Ne, ne, ne! - udaram rukama u volan, pa još više dodam gas. Sreća pa gospođica ima brz auto inače bih vraga mogao ovako da jurcam. Vidim kako taj auto skreće u ulicu koja vodi na glavni put, samo da ne izađe tamo jer onda nema jebene šanse da ih uhvatim u gužvi.

Kao u mojoj najgoroj mori, auto izlazi na glavni put i nestaje u gužvi.

- Jebem ti, jebem ti! - Ne pada mi na pamet da stanem, samo izvučem mobitel i nazovem Vicotra. Jebeno sranje.

****

- Znači ništa nisam uspio vidjeti vani, a kamere sam izbjegao koliko sam mogao. Iskreno se nadam da me nijedna nije uhvatila, ali brate ne brini ništa već ćemo mi nešto naći i doći ćemo do odgovora. - Victor se ne gasi pokušavajući da se opravda zbog neuspjeha da išta nađe u Klydeovoj vili. Victore, brate ništa ne biste našli i da mu u dupe zavirite, ti ljudi znaju da ga čuvaju. Da ga i usranog ulašte da sija kao dijamant i pred drugima se predstave kao jebeni svetci. Znate li uopće za Lily i Mahonea, znate li da to ludo stvorenje od moje sestre sada vjerojatno sjedi nasuprot Klydeu na nekom usranom ručku i da u njegovim očima ona izgleda kao prokleta slasna gazela koju će njegovo leporadsko gospodstvo proždreti u trenu? Zašto nju ne čuvate nego ovdje visite kao visibabe?

Diamond Lily🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora