27 Ocak 2023
***
Ahh , Efe gerçekten de çekilmez biri olmaya başladı yada ben Efe'nin yüzünü yeni görüyordum .
Öğlene doğru kahvaltımız bitmiş , bulaşıkları yıkamıştım .
Kitap okumak için bana ayrılan odaya gittiğimde odamın harabeden beter bir halde olduğunu görünce ufak çaplı bir kalp krizi geçirmiştim .Yorgan ve yastıklar yerde iken kitaplar yatağa saçılmış bir vaziyette bana göz kırpıyordu ayrıca yatağın yanındaki sürahi de kırılmış banyo kenarına saçılmıştı .
Yarım saatlik bir şaşırma sürecinden sonra Efe'nin odasına dalıp kulağından tuttuğum gibi odaya getirdim ve herşeyi eski haline getirmesini sağlamıştım . Bu iki buçuk saatimizi almıştı.
Oyalanarak iş yaptığı için boşu boşuna zaman kaybına neden olması beni tekrardan krize sokarken benden kaçıp kendini mutfağa kilitlemişti .
Şuan ne mi yapıyoruz ?
Efe mutfakta son ses şarkı açmış kek yaparken ben ise bıkmış gözlerle onu izliyordum .
Hadi ama bir yandan şarkı söyleyip bir yandan dans edip ve bir yandan da YouTube 'dan kek tarifine bakılmazdı .
Efe üç işi de aynı anda yapabiliyormuş .
Senin gibi uyuşuk değil demek ki .Efe kek yapmıyor mutfağı savaş alanına çeviriyordu.
Kırılmış yumurta kabukları ,yana düşmüş bardaktan akan yağ , efenin bedenini kaplayan un ....." Ne sanıyordun , ayrılmamı
dağılmamı yada
Ne düşünüyordun hakkımda
günahı boynunaO onu dedi , bu bunu dedi sen
sustun mu ki ?Bırak bu işleri hadi dostum
O hikayelere ben çok tokum
Benim yolum belli amacım var ,
umutlarım var .
Sende senin taşıdığının art niyetlerin varBen senin var ya lafınla şekil alamam
Ben senin var ya halini yadırgayamam.
Sen benim var ya tırnağıma makas bile
Sen benim var ya ee ne söylesem nafile.
...... "Sabahtan beri Yıldız Tilbe dinleyen Efe artık susmuyordu .
Hadi ama Efe bence artık susmalısın .
" Ben senin var yaaağ , lafınla şekil alamam .
Sen benim var yaaaağ , tırnağıma makas bile olamazsın.
Aaaaaağhhh, kimse benim tırnağım bile olamaz .
Mükemmelim , harikayım , efsaneyim beeeeeğn. "Evet şarkıya kendi sözlerini de ekleyerek yıldız ablanın emeğini katletti .
" Aşkı da arasına kondurdum .
Üstüne yıldız çaktırdım ,
Sürpriz sürpriz sürpriz aşkım....
Bekle beni O Ses Türkiye ben geliyorum , pop star Efe Solak ile tanışın hahhayt ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIK [DÜZENLENECEK]
RomanceEvin yakınlarına geldiğimde arkamdan birinin bana seslendiğini duydum. "Hey , lütfen bekler misin ?" Dediğinde kalbim hızlanmaya başladı . Arkamı döndüğümde Onu gördüm . Omzunda yine hiç bırakmadığı gitarı ile tam karşımdaydı , ne olduğunu anlamad...