12. Bölüm

16 4 17
                                    

31 Ocak 2023

Herkes farklı şekilde tükeniyor hayatta ;
Kimi doğru insanı beklerken , kimi yanlış insana katlanırken ,
Herkes bir şeyin bedelini ödüyor .
Bazen seçimlerinin, bazen seçemediklerinin.

Eskiden anlaşılmak isterdim ,
Herkese kendimi ifade etmek , herkesin kendi derdinden anlamak .
Şimdi sadece kaybolmak istiyorum .
Hiç kimsenin beni tanımadığı bir şehirde
Sadece kendime zaman ayırmak istiyorum .
Çünkü insanları anlamaya çalışarak en çok kendimi hırpalamışım , öğrendim .

Ne olursa olsun gülümsemek lazım , üzüldüğünüzde ,ağladığınızda kaybettiğiniz şeyler geri gelmeyecek .

Hep gülümsemek dileği ile ,
İyi okumalar 🖤

***

Eymen'den

1 ay sonra ...

Cengiz Dağhan ; herkesçe ünlü iş adamı olarak bilinse de en çok yer altındaki kumarhanelerden dolayı ününü duyurmuş mafyadan başka bir şey değildi .

Herkes onun yer altındaki işlerini bilse de üç maymunu oynamayı tercih ediyorlardı.
Halk onun pis işler yaptığını bilse de ısrarla susuyor ve yalnızca Cengiz Dağhan 'ın yaptığı bağışlardan bahsediliyordu.

Cengiz Dağhan; eşini ve çocuklarını düşmanları tarafından yapılan saldırı da kaybetmiş ve yıllardır eşinin yasını tutan bir adamdı .

En azından öyle duyulmasını istemişti.

Cengiz Dağhan ; 39 yaşında silahlı saldırıya uğrayarak ailesini kaybetmişti . Şuan 44 yaşında olmasına rağmen magazin dünyasında her gece koluna taktığı farklı kadınlarla otele girerken yakalansa da bunu halka duyurmuyor ve yıllardır eşinin yasını tutan acılı bir adam olarak gösteriliyordu .

Harun Akay ; yaklaşık iki buçuk yıldır yer altında kumar oynayarak büyük kayıplar vermişti .

Son oynadığı kumarda ise büyük bir meblağ kaybederek Cengiz Dağhan'a borçlandı.

Cengiz Dağhan yıllarıdır Harun Akay'ı araştırarak açığını aramıştı ve gözüne yeğeni Ilgın Akay 'ı kestirmişti .

Harun Akay'ı çoğu kumar oyunlarında kazandırarak keyif almasını sağlamış , son zamanlarda ise kaybettirerek hırslanmasını sağlamıştı.

Hırslanan Harun Akay , kazanmak uğruna ortaya çok büyük paralar yatırmıştı .
Fakat yatırdığı paraları da kaybedince iyiden iyiye öfkelendi.

Kaybettiği paraları kazanacağını düşünerek üzerine olmayan evi ortaya sürdü .
Evin ona değil de yeğeni Ilgın Akay'a ait olduğu öğrenildiğinde Harun Akay için karar verilmişti .

Ölecekti .

Cengiz Dağhan ona iki seçenek sunmuştu .

Ya Ilgın Akay'ı ona verecekti ya da tam şu anda kafasına dayalı olan silah patlayacaktı .

Harun Akay , hiç düşünmeden yeğeni Ilgını sattı .

SESSİZ ÇIĞLIK [DÜZENLENECEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin