9. Bölüm

11 6 20
                                    


16 Ocak 2023

Hayal edebiliyorsan yapabilirsin.

( Unutmayın hayal etmek bedava ! )

***
17.10

Eymen ,Aydın bey ve ben bahçede oturmuş kahve içerek sohbet ediyorduk.

Daha doğrusu onlar plan kurarken ben sadece onları izliyordum .

Efe ise Aydın bey'den korkmuş olacak ki yanımıza gelmiyordu.

" Bilmiyorum Aydın, Ilgın'ın benim yanımda olduğunu hatta İstanbul'da olduğunu kimse düşünmez. Onun benim yanımda olduğu kimin aklına gelir ki ? Kimse beni tanımıyor. "

" Eymen yanında sadece Ilgın hanım yok Efe de yanında. Bunu düşünerek hareket etmemiz lazım. Ilgın Hanım'ın dayısı Efe'yi biliyor mu ?"

Ben başımı olumlu anlamda salladığımda Eymen de Efe'nin anlattığı olayı hatırlamış olacak ki O da usulca başını salladı .

" Efe'yi gay sanıyor."

Eymen'in sözleri ile Aydın Bey'in bakışları bana çevrildi.

" Nasıl yani, anlamadım ? "

" Şöyle ki; ılgını ve Efe'yi dayısı görmüş, ılgın'ı işten almasın diye de böyle bir şey söylemişler. Efe gay değil yani . "

" Efe'nin gay olması işimize yarayabilir . "

" Aaaaaağhhh, ben gay değilim tamam mı !!!

Efe'nin bağırması ile arkamı döndüğümde üstünde pembe şort ve atlet ile karşımızda duruyordu.

Ben sessizce güldüğümde Efe öfke ile bana bakıyordu .

" Sen mi anlattın Ilgın. Bu bizim özelimizdi . İnanmıyorum sana ya ! "

" Ilgını suçlama Efe , ben anlattım . "

" İnanmıyorum Eymen , ben güvenip anlatıyım sen git elin adamına anlat . Vallahi pes yanii ."

" Efe , benimle birlikte sende geldin , bu dayımda şüphe uyandırır . Aydın bey senin gay olmanın işe yarayacağını düşünüyor . "

Öncelikle Ilgın, ben ' gay ' değilim . Ve seninle birlikte geldiğimi sadece Aysun sultan biliyor. "

' Gay ' kelimesini vurgulamak ister gibi tırnak içinde kullanmıştı.

Efe, iki kolunu beline atıp bir bacağını sallayarak kızgın bir şekilde bizimle konuşması çok komikti .

Efe benim gülen yüzümü gördüğünde çirkefleşerek bağırmaya başladı .

" Kızım ne gülüp duruyorsun , komik mi ? Hayır yani gay olsam ne olur . Farz et ki ben gayım , bu benim mükemmel ötesi kişiliğimi bozar mı ? Şu tipe bak bi , şu bebeksi yüze bak . Harika biriyim ben ve siz bunu bozamazsınız . "

Aydın bey Efe'ye garip bir bakış attığında yüzümü Eymen'e döndüm. Eymen'de Aydın Bey'in bakışını görmüş olacak ki gülerek bana göz kırptı .

O nasıl göz kırpmak zalımın evladı .

Kesinlikle etkilenmedim.

Efe yanıma oturduğunda burnundan soluyordu .

" Sizin gay olmadığınızı biliyorum fakat bunu Ilgın Hanım'ın dayısı bilmiyor . Sizi başka bir şehirde tatilde olarak gösterirsek sizden süphelenmezler . "

" Ya şüphe ederlerse, sonuçta Efe'nin gay olması Ilgın ile yakınlığını bozmuyor . "

" Vallahi Eymen haklı , biz Ilgın ile çok yakınız bunu dayısı da biliyor . Gay sandığı için yakınlığımıza bir şey demiyor sadece . "

SESSİZ ÇIĞLIK [DÜZENLENECEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin