17 Mart 2023
Kalp midir insana sev diyen , yoksa yalnızlık mıdır körükleyen ?
Sahi nedir sevmek ?
Bir muma ateş olmak mı ,yoksa yanan ateşe dokunmak mı ?- Şemsi Tebrizi -
****
Aşk neydi ?
Sevdiğin insana bakarken göz bebeklerinin titremesi miydi?
Bütün gün sadece onu düşünmek miydi ?Bilime göre aşk bir kimseye ya da bir şeye karşı duyulan aşırı sevgi ve bağlılık duygusuydu .
Benim için aşk fedakarlıktı.
Bazen sevdiğin için herşeyden vazgeçmek gerekir bazense sevdiğinden.
Bir insan seviyorsa herşeyi göze alarak sevmeliydi .
Bir insan seviyorsa onun başkasıyla mutlu olmasına sevinmeliydi.
Önemli olan sevdiğin insanın kimin yanında mutlu olduğu .
Benim yanımda mutlu değilse fedakarlık yapar onun başkasıyla mutlu olmasına sesimi çıkarmazdım .Şuan yaptığım gibi .
Karşımda Eymen'e gülerek bir şeyler anlatan kadına öfkeyle bakıyordum .
Konuşurken Eymen'e yaklaşıyor , elini arada Eymen'in bacağına yada omzuna koyuyordu .Kısaca sırnaşıyor desene kızım?
Eymen'e bildiğin yapışmış.Offff bu kadının burda ne işi var ya ?
Ahh , doğru ya Eymen'in üniversiteden arkadaşıymış da Eymen'e yardım etmeye gelmişmiş .
Peh sanki bilmiyoruz amacını.
" Ee Ilgın sen neden konuşmuyorsun hiç ? Birazda seninle sohbet edelim . "
Eymen kadının koluna dokunarak ona birşeyler söyledi.
Kadın bana dönerek küçümseyici bir bakış attı . Elini çakma sarı saçlarına götürüp düzeltti .
Kırmızı oje yakışmış.
İç sesime saydırdıp kadına bakmaya başladım.
" Ahh, doğru ya sen konuşma engellisiydin . Kusura bakma canım Eymen anlatmıştı ama aklımdan çıkmış. Malum bu aralar biraz yoğunum. "
Önümde birleştirdiğim ellerim yumruk halini aldığında gözlerimi kapattım.
O kadının beni aşağılamasına izin vermeyeceğim .
Eymen kadını uyardığında tebessüm edip önümdeki masadan kalem ve kağıda uzandım. Ben birşeyler yazarken Eymen su içmek için mutfağa gitmişti . Yazmam bitince kağıdı kadına uzattım.
" Sorun değil canım . Bu arada Eymen senden hiç bahsetmedi o kadar önemli biri değilsin sanırım. "
Onun bana yaptığı gibi canım kelimesine vurgu yapmıştım .
Kağıdı kadına uzattığımda küçümseyen gözlerle elime bakı . Elimden kağıdı alıp okuduğunda sinirle bana baktı . Tam ağzın açık bir şey söyleyecekti ki duraksadı . Gözleri parlayıp yüzünde gülümseme olduğunda kaşlarımı çattım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIK [DÜZENLENECEK]
RomantikEvin yakınlarına geldiğimde arkamdan birinin bana seslendiğini duydum. "Hey , lütfen bekler misin ?" Dediğinde kalbim hızlanmaya başladı . Arkamı döndüğümde Onu gördüm . Omzunda yine hiç bırakmadığı gitarı ile tam karşımdaydı , ne olduğunu anlamad...