0.4

3.7K 209 187
                                    

Yavaş yavaş gözlerimi açtim. Ne zamandır uyuyorum bilmiyorum ama bayadir uyuduğum belli.

Telefonuma baktigimda taehyung dan gelen hakaret mesajları veee bide bay jeon dan gelen kısa ama çok etkili bir mesaj vardı.

Bay jeon
- malikaneye gel.

İşte şimdi bitmistim. Oraya gitmek istemiyorum ama zorundayım.

•jeon malikanesi•

Jungkook;
Efendim baba

Bay jeon;
Bana baba dememeni söylemiştim.

Jungkook;
Özür dilerim bay jeon.

Bay jeon;
Okuldan kaçmışsın?

Jungkook;
Zorundaydım.

Bay jeon;
Bu geçerli  bir cevap değil. Okuldan kaçmanın mantıklı bir açıklaması olmasını beklemiyordum zaten.

Jungkook;
Beni dövüyorlardi.

Bay jeon;
ÇÜNKÜ SEN ZAYİF BİR OMEGASİN!

jungkook;
Yemin ederim bir şey yapmadım ben, yüzümü uygunsuz fotoğraflara shoplamislar.

Bay jeon;
AİLENİN ADİNİ TASİYAMİYORSUN BARİ NAMUSUNU KORU FAHİSE!

Yediğim tokatla dizlerimin üzerine çöktüm.

Jungkook;
B baba lütfen affet beni

Bay jeon;
BANA BABA DEME!

yediğim tekme ile yere serildim. Bay jeon cebindeki cakiyi çıkartti ve göğüsume tuttu.

Bay jeon;
TEKRAR KAZİMAMİ İSTERMİSİN HA O "L" HARFİNİ UNUTMUS GİBİSİN!

Çok korkuyordum bacaklarımı kendime çektim tır tır titriyorum bay jeon başımda bağırıyor ama duyamiyordum. Çok korkuyordum.

Bay jeon;
ALİN BU OROSPUYU

Korumalar kolumdan tutup beni dışarıya çıkarttılar.

''''''''''''''''''''''

Saatlerdir yatağımda öylece uzanıyorum. Bıktım herşeyden aldığım nefes içimde sıkışıyor dışarı çıkarsa sanki boğuluyorum. Kimse tarafından sevilmiyorum. Beni sevmemelerinin illaki bir sebebi olmalı ama ne o sebeb yani omega olamam mi? Ama bu çok saçma olur.

•Zurba kank grubu•

R

yujin;
Ağzım açık izledim.

Minho;
Şaka gibi taehyung yumruk yedi birinden.

Soyeon;
Birinden değil okulun en güçsüz ezigi omega jungkooktan ŞWŞCŞAĞŞCWĞ.

 
Taehyung;
Sesini kesmezseniz sikecegim hepinizi.

Minho;
Tıp.

Taehyung;
Şaka gibi ya yumruk attı bana.

Soyeon;
Bize susun dien taehyung a bak

Lisa;
Susun bence şuan.

Taehyung;
Bu işi daha büyük kisilerle çözüceğiz.
Diğer gruba gelin.

______________________________________

Burası Seul fight club

Taehyung;
Bize çok güzel eğlence çıktı.

Hoseok;
Kim?

Taehyung;
Jeon jungkook Seul lisesi 3.sinif.

Hoseok;
Küçükmüş eglenebilirmiyiz ki.
Gidip ailesine falan anlatır simdi.
ĞAŞGŞWVLSLVŞS

Taehyung;
Ezik bir omegadan başka bir şey değil bu zamana kadar hep bulasiyordum zaten.

Suga;
Planın vardır senin şimdi anlar bakalım.

Taehyung;
Hemmenn

______________________________________

•taehyung•

Kantinde her zamanki yerimizde oturuken soyeon yarım ağız sırıtarak yanımıza geldi.

Minho;
Hayırdır lan porno mu izledin.

Sinirle göz devirip elindeki paketi gösterdi, beyaz toz dolu şeffaf küçük bı posetti.

IU;
Ot kullanmak için çok küçüğüm.

Lisa;
Okula nasıl soktun lan bunu.

Soyeon;
Ot değil merak etmeyin, azdırıcı

Taehyung;
Kimin uzerine kullanicaksin lan yoksa su 2 lerdeki yuqi içinmi?

Soyeon;
Onu istersem buna gerek olmadan elde edebilirim zaten. Jungkook için bu.

Minho;
Nasıl yediriceksin bunu ona?

Soyeon;
5 tutami bile boşalmayı geciktiriyo paketin hepsini suluguna dokersem heralde bugün zor çıkar tuvaletten.

Lisa;
Sen varya! HARİKASİN HARİKA!

Lisa'nin bağırması üzerine tüm kantin bize baktı fazla sikimizde değildi açıkçası.

Soyeon jungkook lavaboya gittigi sırada suluguna tüm hepsini boşalttı ve çalkalayıp yerine birakti.

•jungkook•

Kendimi hiç iyi hissetmiyordum sürekli kustugum için lavaboya gidiyordum ve daha 4.dersteydik.
Ellerimi yikayip lavabodan çıktım.
Bugün baya bı boş geçmişti mutluyum bu konuda.

Sırama oturdum suyumdan koca bir yudum aldım hatta yarısını bitirdim resmen.

Tanrım içim çok kötüydü atesleniyor gibi hissediyordum. İzin alıp lavaboya çıktım. Siktir alt tarafım şişmişti ve canımı çok yakıyordu.



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
505 KELİME YAZDİM WOOOAAAA SUAN YAZDIKLARIM DEFTERE YAZDİKLARİMDAN FARKLİ BİRAZ AMA BİLMİYORUM BOYLE DEVAM EDERSE DAHA İYİ OLUR GİBİ HİSSETTİM OYLE İSTE HADİ BAAAYYY👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼


𝑺𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin