1.3 final..

3K 132 62
                                    


Onaylaması kolay oldu. Zaten çok sakindi bu sıralar.

Üzerine sadece boxer ile küvetin içine oturmuş başınıda kenar kısıma yaslamış öylece bekliyor boş boş bacaklarındaki yaralara bakıyordu.

Affetmedim dese bile üzülmemi istemediğini ve beni düşündüğünü biliyordum. Yanına yaklaşıp başını hafifçe okşadıgımda irkildi.

Taehyung;
Ne düşünüyorsun bu kadar dalgın dalgın?

Jungkook;
Neden bu kadar nefretten sonra bu kadar sevgi gostermeye çalışıyorsun?
Normalde ruh eşin bile olsam siklemeyip dalga geçmeye devam etmen gerekmez mi?

Cümleleri biraz devrik gibiydi ama gözlerine bakınca bile doğrusunu anlıyordum.

Taehyung;
Demiştim ya yıllar boyunca hayalini kurdum, hep eksik hissettim kendimi bir birlerini bulan insanlara baktım o kadar güzel görünüyorlardı ki onlar gibi olmanın hayalini kurdum. Senin olduğunu öğrendiğimde cidden çok pişman oldum yaptığım her şeye hastaneye gelip o halini gördüğümde o kadar lanet ettim ki kendime, küçük bı kardeşim vardı o da senin gibiydi kendine bir şeyler yapmadan duramıyordu, hergun vucudundaki yaraları sarardım yeminler ettirir sözler verdirip vaz geçirmeye çalışırdım ama kurtaramadim onu bir gün eve geldiğimde bilekleri kesik bir şekilde buz dolabinin dibinde buldum, oraya saklanmayı çok severdi hatta biz küçükken saklambaç oynarken her turda oraya girerdi, daha 16 yaşında olmasına rağmen bu iğrenç dünya ona fazla gelmişti sanırım.

Sonlara doğru artık kendimi tamamen saldım ve başımı küvete yaslayıp ağlamaya başladım. Jiwoo, jungkook'un bu hastalığı yenmesini çok isterdi kesin. kimse kendi gibi acı cekmesin isterdi zaten.

Jungkook ellerini saç diplerimde yavaşça gezdirdi. O kadar rahatlamıştım ki bu hareketiyle.

Saçlarım arasına bıraktığı öpücüklerle kendimi daha iyi hissetmiştim. Jiwoo da hep böyle yapardı.

Jungkook;
Sorduğum için üzgünüm.

Taehyung;
Merak edip sorman çok normal üzgün olunacak bir şey yok. Hadi yıkayalım saçını başını.

Başıyla onayladı, uzanıp şampuanı yanıma aldım. Duş başlığını elime alıp suyun ısısını ayarladım.

Saçlarını iyice yıkandıktan sonra vücuduna geçtim  kullandığı jel frezya jeli, suçsuzluğu temsil eder. Jungkook'a en çok uyan çiçek buydu sanırım.

Lifi hafifçe boynundan sırtından kollarindan geçirdim, yara olan yerler kalınca gözlerimin dolmasına engel olamadım. Eğildim ve tüm yaralarından teker teker öptüm onu.

Taehyung;
Bu yaraların 1 tanesinin bile sebebi olduysam özür dilerim bebeğim.

Jungkook;
Sebeb olduğun hiçbir yaram yok, sadece kalbimde var o yaralar.

Dediği şeylerle gözlerim iyice yanmaya başladı. Başımı biraz yukarı kaldırdım ve göğüsünün üzerini tam kalbinin olduğu yere öpücükler kondurdum.

Jungkook;
Tae

Adımı kısaltması bile çok hoşuma gitmişti. Başımı kaldırıp onunla aynı hizaya getirdim, gözlerime derin derin bakıyordu.

Bir anda başımı tutup kendine çekmesi ile dudaklarımız sert bir şekilde bir birine kavuştu.

Araladığım dudağımla alt dudağını içime kabul ettim, yavaş yavaş öpüyor sanki zarar vermek istemezcesine.

Elleri sırtımda gezerken kendini biraz doğrulttu ve küvet içerisinde diz üstü pozisyona geldi. Bir saniye olsun dudaklarımdan ayrılmadan.

Alt dudağını istemsizce dişlemeye başladığımda oda üst dudağım için aynısını yaptı. Ellerim yavaşça kalçasının altına gitti ve yavaşça kucağıma aldım.

Bu durumdan mutlu gibiydi tepki vermeden dudaklarıma sarılıyordu sadece. Bir elimi ince beline atıp yavaşça okşadım.

Jungkook yemin ederim şu hayatımdaki en büyük nimetim sendin, senden başka ne olabilirdi ki eğer bir daha bu hayatı yaşama şansım olursa direktmen sevgilin olarak gireceğim.

Yavaşça dudaklarımdan ayrıldı ve gözlerime baktı.

Taehyung;
Beni affettin demek mi bu?

Jungkook;
Hm hmm

Sudan ve öpüşmemizden dolayı iyice mayışmıştı başını omuzuma koyup düzensiz nefesler almaya başladı.

Taehyung;
O zaman artık tamamen senin renginim ha?

Jungkook;
Evet, ikimizde mavi'nin en güzel tonuyuz.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
BİTTİ AMK BİTTİ AGLİCAM HAYİR VALLAHA AGLİCAM BU SENE EYLUL AYINDA YAZMAYA BASLADİGİM KİTAP SUAN WATTPAD DE VE 1.41 K OKUNMASİ VAR. BU KİTABİ YAZARKEN COK SEY YASADİM YAZDİGİM DEFTERİN COGU SAYFASİ GOZ YASLARİMDAN İBARET. ANNEMLE SORUN YASADİM GELDİM BU KİTABİ YAZDİM, ARKADASLARİMLA KAVGA ETTİM GELDİM BU KİTABİ YAZDIM, SİNİRLENDİM GELDİM BU KİTABİ YAZDİM, COK GULDUM GELDİM BU KİTABİ YAZDİM. BU YUZDEN BU KADAR OZEL BENİM İCİN BAZİ DUSUNCELER BENİM GERCEK HAYATİMDAKİ DUSUNCELERİM. HEPİNİZİ COK SEVİYORUM , KİTABİMİ OKUDUGUNUZ İÇİNDE COK TEŞEKKÜR EDERİM UMARIM SİZİNDE RUH ESİNİZİ BULMANİZ BU KADAR UZUN SURMEZ NEYSE YENİ KİTABİM; MYOSOTİS SUAN YAYİNDA ONADA Bİ GOZ ATARSANİZ SEVİNİRİM.

BU KİTAP HAKKİNDAKİ DUSUNCELERİNİZİDE YAZARSANİZ SEVİNİRİM💗💗

𝑺𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin