•taehyung•
Saatlerdir başında bekliyorum. Uyanmasını hiç istemiyorum onu daha fazla izlemek istiyorum, yaptığım bu zulümü daha çok yüzüme vurmak. Mahfetmişim onu,parcalamisim darmadağın bırakmışım, şimdide bir özür bile dileyemiyorum, dilesem affetmeyecek ama yinede "özür dilerim" demek istiyorum.
Özür dilemenin altında çok şey yatar. Kimisi özür dileyince geçmez der ama öyle bir özür gelirki karşısına sadece o değil bütün yaraları geçer.
Jungkook'a çok yara açmıştım hepsi için ayrı özür dilemem gerek beni ne kadar red edecek olursa olsun her zaman yeni bir özürle karşısına çıkacağım.
Sana
-git artık.Kızarmış gözlerimle ona baktım. Sana jungkook için hep en iyisini istiyordu, keşke bende en başından onu sana gibi tanıyıp onun hakkında en iyisini dusunseydim belki jungkook böyle olmazdı.
Taehyung
-biraz daha kalsam? Daha uyanmadı, uyanır uyanmaz hemen gideceğim fark etmeyecek bile.Sana
-15 dakikaya uyanır. 10 dakika sonra burada olma.Başımla onaylayıp tekrar jungkook'a döndüm.
•jungkook•
Gözlerimi tekrar açtığımda içeride sadece sana vardı ama farklı bir otmosfer vardı sanki. Yavaşça doğrulmaya çalıştım ama çizikler yüzünden başaramadım. Üzerimde sadece kısa bir şort vardı,normal olarak ta üşüyordum.
Jungkook
-sana bir tane battaniye verebilir misin?Hemen dolabı açıp battaniyeyi üzerime iyicene örttü. Çok fazla düşünüyordu beni, kendini bile umursamıyordu, sanaya layık bir arkadaş olmadığıma emindim şuan.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sanayla biraz konuştuk yaralarım çok derin olmadığı için bugün taburcu olabilirmisim. Hastanelerden nefret ediyorum zaten hemen gitmek isteğimi söyledim ve yurda geldik benim yanımda kalmak için izin aldı bir kaç gün benim odamda kalacak.
Gelir gelmez sana yine o meşhur iyileştirdiğini iddia ettiği o çorbalardan yaptı. TABİKİDE ZORLA İCTİRDİDE. cidden bu kızla uğraşmakta zordu. Corbami içip ağzımın tadını bozduguma göre uyuyabilirim artık.
Kızgınlık döneminde olduğum için eksik hissediyorum. Ne kadar bana iğrenç davransa, nefret etse, zorbalık yapsada hala taehyung'a ihtiyacım var.
Jungkook
-eksiklik hissediyorumSana
-kizginlikta olduğun için mi?Jungkook
- evet, sanırım taehyung'a çok ihtiyacım var. Ama boşver zaten görsem bile beni mahfetmekten başka bir şey yapmayacak.Yaralarıma dikkat ederek yattigim yerde bana sarıldı ve uyuyana kadar başımda bekliyecegini söyledi,zaten ilaçlar yüzünden çok yorulmuştum kendimi uykuya teslim ettim.
Sana:
Taehyung, jungkook'un sana ihtiyacı var. Yurda gel girişteki kapının yanında oda kişi isimleri yazıyor, gelince haber ver ben açarım kapıyı.
23.34Taehyung:
Kapının önündeyim zaten.
23.35•taehyung•
Bir kaç saniye sonra sana kapıyı açtı, Hiç düşünmeden içeriye daldım sanaya baktığımda başıyla içerideki odayı gösterdi.
Jungkook tüm masumiyeti ile uyuyor, melek gibi bir benzetme bile yapamayacağım bir tarzda hemde, o meleklerden bile güzeldi.
Fermonlarimi iki katı daha fazla yaymaya çalıştım, onun iyiliği için herşeyi yapabilirdim. Baş ucuna gelerek tekrar izlemeye koyuldum.
Ahh tanrım, çok şanslı bir insanım jungkook gibi biri bana denk gelmişti ve ben bilmeden onu mahfettim. 2 yaşamımda asla bunu ona yapmayacagim, yemin ederim.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Jungkook uykusunda terlemeye ve bir seyler sayıklamaya başlayınca araya sana girdi bende hemen içeriye salona kaçtım beni görmemesi gerek.
Sana onu uyandirmis iyi olup olmadığını soruyordu.Jungkook'un boğuk sesinden fazla bir şey anlaşılmıyor başımı biraz duvara yazlayip dinlemeye çalıştım.
Jungkook;
Sana, neden beni sevmiyorlar? Taehyung rüyalarıma bile girmeye başladı orada bile benden nefret ediyor. Sadece bana zarar vermeye çalışıyor, ona hiçbir şey yapmadım ki.
Ruh eşim bile benden tiksiniyor. Neden onun o şevkat,sevgi kokusu yerine sadece kin kokusunu alabiliyorum?Ah bebeğim, çok özür dilerim çok, keşke bilsen uyudugunda gelip saçlarını okşamayip saatlerce başında tüm aşkımı sana bıraktığımı.
Nasıl affettirebilirim ki kendimi? Seni bu kadar cöktürmüsken yada affedermisin bı seni seviyorum a? Söz veriyorum sana bu hayatındaki her şeyi unutturacagim.
••••••••••••••••••••••••••••••••••
556 KELİME OLDU YETER ARTİK GOZUM AGRİO. BU HAFTA SANİRİM BU BOLUMLE İDARE EDECEKSİNİZ ÜZGÜNÜM KURS BİRAZ YOGUN PROGRAM YAPMA KARARİ ALDİ BU YUZDEN CUMARTESİ TELEFONUMU ALABİLİYORUM AMA SİZE YİNE COK GUZEL BİR FİC İLE DONECEGİM HESABİMİ MAVİ TEMALİ YAPTIM NASİL OLMUS YORUMLARİNİZİ BEKLİORUM HEPİNİZİ COOOK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKİN YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYİN 💗💗💗
Bölümleri atlayankar olmuş dikkat edin bence sonra karışmasınnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒆
Fanfictiontaehyung; o zayıf vücudunu ve iğrenç suratını al ve bu okuldan git o zaman sana satasmayi bırakırım.