0.5

3.6K 187 88
                                    

Kaç dakikadır buradayım bilmiyorum ama git gide daha da kotulesiyordum.
Alt tarafım pantolonumu delmek istercesine şişmişti, hiçbir şey yapaymıordum. Çok korkuyordum bedenim tamamen ateş icindeydi anlimda biriken boncuk boncuk terler ve deligimden gelen sıvılarla gerçekten sictigimi anladım.

Ne yapacağımı bilmiyorum büyük ihtimalle birisi suyuma azdırıcı koydu bunun başka açıklaması olamaz. Şuan taehyung a muhtactim ama onun bundan bile haberi yoktu.

•taehyung•

Umarım jungkook o suyu icmistir. Kendini çekerken videoya alsam cidden tutardı ha. Alt tarafımda hissettiğim şişlikle aklım jimin'e kaydı. Alt tarafimin şişik olmasindan aklıma hemen başka düşünceler geliyordu. Kendimi fazla tutamiyacagimi anlayınca izin alıp tuvalete gittim.

Kabinlerin kapısı açıktı yani kimse yoktu rahat olabilirdim.

•jungkook•

Kapının açılma sesi ile tüm dikkatimi oraya verdim. Tuvalet kabininin kapısı sertçe kapandı sonrasi ise fazla iç açıcı değildi.

Gelen kişi taehyung tu ve içerde kendini çekiyordu. HEMDE JİMİN DİYE İNLEYEREK. fermonlarinin kokusu çok derindi istemesem bile beni rahatlatiyordu.

Bu şekilde bosalirsam daha hızlı olabileceğini biliyorum çünkü kurdum onu istiyordu.

°15 dakika sonra°

Kendimden tiksiniyorum. Taehyung işini halledip gitmişti benimde isim bitmişti. İğrenç bir duyguydu bu çok pis hissediyorum kendimi. Olmek istiyorum sadece ölmek.

*Bundan sonraki şeyleri derken kafasına vuruyo*

İgrencsin! İğrenç kaybeden olacaksın! Lanet çocuk! Pislik! Zayif! İgrencsin! İgrencsin! İgrencsin! İgrencsin!

Pantolonumu düzeltip okulun terasına çıktım derse girmek istemiyordum.

---------------------------------------------

*Şimdi jk in küçüklüğü ve jeon malikanesi*

Herkesin imrendigi ve keşke ben olsam dediği malikane, jeon malikanesi. Gösterişli ve görkemli peki içerisi öylemi? Maalesef.

Malikanenin teras katında 6 yaşlarında tombul yanaklı,iri siyah gözlere ve kar gibi beyaz tene sahip bir çocuk.

Dışarıda kar oynayanlari izliyor onlar gibi olmak istiyordu ama olamazdı sadece okul ve ev arasında dönüp duruyordu. Malikanede o terastaki buz kadar soğuk olan odadan başka bir oda bilmiyordu bile.

Kapının kilidi açıldı çocuk hemen kapıya doğru döndü, yemek vereceklermiydi bugün? Ama dün vermislerdi.

Odaya dalan sarhos adamla küçük çocuk gözlerini kocaman açmış ve odanın en uzak köşesine kaçmış.

Sarhoş adam durmamış tabi çocuğu yakalayıp yere fırlatmis. Acı ile inleyen çocuk bunun bitmesi için tanriya dualar etmiş. Adam çocuğa bağırıyor ama çocuk hicbirsey anlamıyordu.

Bay jeon sarhoşken ingilizce konuşurdu çocukluğunu Amerikada geçirdiği için İngilizceye daha yatkindi.

Çocuk ayaklanip kacacagi sırada adam yakasından tuttu ve sertçe çekti kendine küçük bedeni. Çocuğun canı çok yanmıştı hatta bian nefes alamamıştı.

Bay jeon;
APTAL COCUK BİR BOKA YARAMAZSİN SEN!

ve o çakı tekrar çıktı. Çocuk çığlıklar atmaya kurtulmaya çalıştı ama ne yapsa boştu.

Bay jeon;
BU LOSER KELİMESİNİ UNUTMA SAKİN KAYBEDECEKSİN! HEP KAYBEDECEKSİN.

cakisiyla çocuğun göğüsüne daha iyilesmemis kabuk sarmış yaraların üzerine "L" harfini kazıdı tekrar.

*Başka bir güne geçiş yapıyoruz*

Bayan jeon;
BU COCUGU NE ZAMAN BİRAKACAGİZ YUK OLUYOR BİZE!

bay jeon;
Merak etme hayatım yakında büyümesi lazım şuan sokağa atsak bizim olduğu anlaşılırsa tüm paramızı ve ünümüzü kaybederiz.

Bayan jeon;
BİKTİM ONDAN APTALİN TEKİ NEFRET EDİYORUM AT ONU EVDEN VARLİGİ BİLE CANİMİ SİKİYOR.

bay jeon;
Bunu yapamam güzelim sabret sadece

Büyük bir ciglik ve yine yukarıya çıkan ayak sesleri. Bayan jeon geliyordu ve çok sinirliydi.

Kapıyı büyük bir sesle açip icerinde ağlayan çocuğa baktı.

Bayan jeon;
DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMA!
SENİN YÜZÜNDEN RAHAT YASAYAMİYORUM PİSLİK!

elindeki şarap basdagini hızla karşısındaki çocuğa fırlattı.
Gözünün birazcık daha altına denk geldi ve cam parcalarindan bir tanesi oraya girdi küçük çocuk çığlık atarak elini camın olduğu yere götürdü çok kanıyordu. Hizmetciler hemen çocuğun yanına geldiler ve yüzüne sargı yaptılar. Guzelce uyuttular sonra odadan çıktılar.

Gece 3 suları arasinda iken iceriye biri girdi çocuk kapının sesiyle irkilerek uyandı.

İçeriye bahçıvanın 19 yaşındaki oğlu sangwoo girdi. Jungkook a pis bakışlar atıp konusmaya başladı.

Sangwoo;
Şimdi bir oyun oyniyacagiz ama kimseye anlatmak yok tamam mı?

Saat 5 e geliyordu ve jungkook hıçkırıklar ile ağlıyordu. Taciz e uğramıştı bir an, bir an cidden olduğunu sanmıştı ama tanri ölümü bile ona çok görüyordu.

''''''''''''''''''''''''''''''

SELAAAMMM ABİ BU BOLUM HİC İCİME SİNMEDİ AMA ATİYORUM SABAH ATİCAM DEMİSTİM AMA 1 DE UYANDİM AMK NEYSE UMARİM BEGENİRSİNİZ BİDE SEY JUNGKOOK OZUR DİLERİMMM.
YORUM YAPİP OY VERMEYİ UNUTMAYİNNN

𝑺𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin