Sabah uyandım kendimi kirli hissediyordum bu yüzden kısa bir duş alıp çıkma kararı verdim. Kendimi tutamayıp bacağıma bir kaç çizik attım ama zaten acımıyordu ki.Dolapta hicbirsey kalmadığını görünce oflayarak üzerime ceketimi geçirip dışarı çıktım. Normalde sanadan isterdim bir seyler ama artık yüzüme bakacak halı olduğunu düşünüyorum.
Kızgınlığımın ilk günü olduğu için baya fermon yayiyorum ama tae ile karşılaşma gibi bir durumum yok sonuçta.
Marketten aldığım 1 paket noodle dan sonra ara sokaklardan gitmeye karar verdim daha sessizdi en azından.
5 gün sonra ilk kez ağzıma bir şeyler atacağım ama hala yemek istemiyorum. Kızgınlık döneminde güce çok ihtiyacımız olur bu yüzden aç kalmamam gerek.
Bir kaç ara sokaktan döndükten sonra biraz kaybolmuş gibi hissettim. Yolda benden 4-5 yaş büyük bı çocukla karşılaştım o beni götürebilecegini söyleyince peşine takıldım ne olabilirdi ki.
—————————————————
Başımın ağrısı ile gözlerimi açtım.
Fazla güvenli bir yer gibi durmuyordu ayağa kalkmaya çalıştım ellerim ve ayaklarım bağlanmıştı, Wattpad hikayesi değilse bı şaka yapıyorlardı.
(Maalesef Wattpad hikayesi.....)Görüş alanıma giren bir kaç kişiyle olduğum köşeye iyice gömüldüm.
Soyeon,minho,IU,ryujin ve tanımadığım bir kaç kişi.Soyeon;
Yeonjun hadi başlayalım.Adının yeonjun olduğunu öğrendiğim çocuk üzerime doğru gelip yüzüme doğru güzel bir tekme attı. Keşke dün ölseydim dedirttirecek tarzdan.
Daha sonra ne olduğunu anlamadan üzerime doğru yürüyüp vurmaya başladılar. Yaraları sarmadigim için kanamaya çoktan başlamışlardı. IU bunu fark etmiş olacakki diğerlerine söyleyip eşofmanimi gösterdi.
Ryujin;
Lan cokmu vurdunuz suga cikartsaniza esofmanini.Biraz kısa böylu kediye benzeyen çocuk yavaşça yaklaştı ve esofmanin bel kısmından tutup indirdi bacagimdaki bütün çizikler ortaya çıktı.
IU;
Ohaaa bunu tae'nin görmesi lazım ne zaman gelecek?Soyeon;
20 dakikaya ordayım dedi.Yeonjun;
Ben kızı getiriyorum dayanamiyacagim.Kızı? Kimden bahsediyor. Bulundugumuz yerin arka kısmına gitti 1 dakika bile olmadan sana'yı çekiştirerek yanıma kadar getirdi.
Sana;
J JUNGKOOK İYİMİSİN?çok ağlamış, ama onun yüzünü bile görmek istemiyorum.
Sana;
Nolur bir şeyler yap soojin e mesaj at polisi falan arasinlar 1 gecedir burdayım.Lisa;
Bı sus be kızım.Lisa sana'nin saçından tutup sertçe çekti. Sana 1 gecedir bu berbat yerdemiydi yani dün olanları bilmiyor söyleyen de o değil.
Elimi yavaşça sanaya doğru uzandım saçlarını okşayınca kolay sakinlesiyordu bende öyleydim,ama adı sanırım sugaydi onun elime basmasi ile amacıma ulaşmak yerine hem elimin kırıldığını hemde sana'nin daha da korktuğunu hissettim.
J-hope;
Madem bu kadar yaran var bizde eklesek bir şey olmaz.Bana yolda yardım edeceğini söyleyen çocuk araya girdi. Keşke hiç konusmasaydim onunla.
Elindeki kelebeği döndürerek yanıma geldi. Bacaklarımın üstüne yaralarimin en çok olduğu yere oturdu ve sertçe çizikler atmaya başladı.
Sana arkamdan bağırıyor sanki ikna edebilirmis gibi konuşuyordu ama boştu soyeon ona sinirle tokat attiğinda elini yüzüne kapatıp aglamaya başladı.
Bel kismima baktığımda kanlar boxerimi ve yeri kirletmisti, aklıma babamın yaptıgi şeyler gelince korkuyla kurtulmaya çalıştım ama boştu her hareketimde daha fazla çizik atıyordu aynı kucukken olduğu gibi.
Taehyung;
LAN DURUN.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
ONCELİKLE DEPREMDE SEHİT OLANLARA ALLAH RAHMET EYLESİN DEPREM ZEDELERE ALLAH SİFA VERSİN UMARİM BUNU OKUYAN HERKES İYİDİR VE EVİNDE RAHAT BİR SEKİLDE OKUYORDUR LÜTFEN BAĞIŞ OLUR YARDİM OLUR EKSİK ETMEYİN HİCBİRSEYİ.BOLUM FAZLA İCİME SİNMEDİ AMA YAPACAK BİR SEY YOK OLAYLARDAN DOLAYİ KAFAM BOZULDU BİRAZ BU ARADA FERMON KOKUSUNU SADECE RUH ESİN ALABİLİYOO YANİ OYLE DEGİLSEDE BURDA ÖYLE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒆
Fanfictiontaehyung; o zayıf vücudunu ve iğrenç suratını al ve bu okuldan git o zaman sana satasmayi bırakırım.