Akşam yemeği

101 25 24
                                    

Mary elinde iki çantayla kapıya yürüdü ve kapıyı çaldı. "John? Hala burada mısın?" Kapıyı tekrar çalarak sordu.

İçeride John, Sherlock'un atkısı John'un dairesinde nasıl olduğunu anlamaya çalışırken daireyi karıştırıyordu.

Nihayet. Kapının çalındığını duyunca hemen atkıyı odasındaki bir çekmeceye sakladı.

Hâlâ soğukta sırılsıklam halde kapıya koştu.

John yavaşça kapıyı açtı. Mary ona baktı ve genişçe gülümsedi.

M : "John! Sana kalmanı söylediğimde bile evde olmadığını düşünmüştüm! Hatta sana yiyecek bir şeyler getirdim ve-- oh... ee, fark ettin mi bilmiyorum ama um... kıyafetlerin biraz sırılsıklam..." Kıkırdadı.

John kıkırdadı ve şu anki kıyafetine baktı, "Ah, evet... fark ettim. Biraz önce aşırı derecede uyanmış olabilirim.

Tüm kıyafetlerim üzerindeyken soğuk bir duş ve müthiş bir baş ağrısı." Dedi. Mary gülümsedi ve içeri girdi ve çantaları küçük bir sehpanın üzerine koydu, John arkasından kapıyı kapattı.

paramparça ayna, boş alkol şişesi, birkaç damla kan ve yerdeki camlar. Nefesi kesildi ve içeri koştu, John da peşinden gitti.

Mary diz çöktü ve yerdeki cam kırıklarını almaya başladı.

J : "Uh, Mary... yapmana gerek yok-- Bunu daha sonra temizleyebilirim..." John arkasından yürürken içini çekti, ama o sadece başını salladı.

M : "John, yardım etmek için buradayım. Ayrıca... telefonda sesin üzgün geliyordu. İyi misin?" Bir avuç dolusu kırık camla ayağa kalkarak sordu.

John başını salladı ve ayaklarına baktı.

J : "Sadece bazı sorunlar... Sherlock'un gitmesiyle ilgili. Ve evet biliyorum aradan iki yıl geçti ama umurumda değil!" Son bir çığlık attı ve ona öfkeyle baktı.

Mary çok hafif bir geri adım attı, birkaç dakika sessiz kaldı ve elinde bir avuç camla odadan çıktı.

John içini çekti ve onu takip etti.

J : "Mary lütfen. Bak, üzgünüm tamam mı? Onu gerçekten özlüyorum ve kimse bunu değiştiremez. Lütfen gitme... Ben um-- bana yemek getirmiştin, unuttun mu? Bunu biraz tartışalım. akşam yemegi!"

Mary bir çöp kutusunun önüne yürüdü ve cam parçalarını içine attı. Sonra gülmeye başladı.

M : "Gidiyor musun? John, sırf bana bağırdın diye gitmeyeceğim! Sadece cam parçalarını fırlatıyorum tamam mı? Şimdi git üzerini değiştir, ben de sana yemek hazırlayayım, ha? "

Gülümseyerek söyledi ve malzemeleri için çantaların içine bakmaya başladı. Jon gülümsedi ve odasına koşup kapıyı arkasından kapatmadan önce başını salladı. Çekmecesini açtı, fazladan kıyafet aradı ama onun yerine Sherlock'un atkısını çıkardı. Yüzüne bastırdı ve tanıdık kokuyu içine çekti.

//Sherlock'un bakış açısı

Sherlock nihayet küçük saklanma yerine varmıştı; Ona eşlik etmek için her zaman yanında olan birçok uyuşturucu kullanıcısı ve sarhoş dışında yıkık dökük, terk edilmiş bir ev. Ama belli ki Sherlock onların gitmesini tercih ederdi. İçini çekti ve içerideki bazı insanları küçük bir baş selamıyla selamladı ve herkesten uzaklaşarak kendi küçük köşesine yürüdü. Dışarısı kadar soğuk olmadığı için atkısını çıkarmak için boynuna uzandı ama hiçbir şey yoktu. Atkı yok. Neredeydi? Sherlock onu bulmak için tüm boynunu ve omuzlarını ezdi ama onda değildi. Eski evin dışına çıkana kadar adımlarını takip etti ama yerde veya herhangi bir yerde atkı yoktu.

Gitmişti. Sherlock parmak uçlarını şakaklarına koydu ve zihin sarayını aradı. Sonra ona çarptı. John. John'la ilgilenirken gevşediğinde düşürmüş olmalı. Hayır. Kaydı. Hayır!

"Kahretsin..." Sherlock alçak sesle bağırdı ve John'un dairesine doğru koşmaya başladı. Lanet atkısını John'un dairesinde unutmuştu.

Johnlock ~ One Short ~AngstHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin